Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.180 discussies in dit forum
-
VORDEN (ANP) - Ger Smit, stemacteur in onder meer De Fabeltjeskrant, is afgelopen vrijdag op 79-jarige leeftijd overleden in Vorden (Gelderland). Dat heeft de familie van Smit maandag bekendgemaakt. Smit was stemacteur, toneelspeler en zanger. Hij werd vooral bekend als de stem van dieren als Bor de Wolf, Ed Bever en Zoef de Haas uit De Fabeltjeskrant. Ook leende hij zijn stem voor de Smurfen en Sesamstraat en speelde hij zwerver Mak in de kinderserie Mik en Mak die in 1962 en 1963 op televisie te zien was. De acteur wordt vrijdag begraven in zijn woonplaats Amsterdam. Ger Smit was al geruime tijd ziek, aldus zijn familie. http://nl.wikipedia.org/wiki/Ger_S…
-
- 2 antwoorden
- 2,5k weergaven
-
-
Ik lees zojuist dat radiopresentator Ger van den Brink is overleden. 52 jaar. Veel te jong. http://www.omroepwest.nl/nieuws/22-12-2012/radiopresentator-ger-van-den-brink-52-overleden
-
-
Donderdag 24 mei 2018 Om 22:40 uur op Canvas deel 1 van de documentaire "Rolling Stone: Stories from the edge" Over de geschiedenis van het Amerikaanse muziektijdschrift Rolling Stone Journalisten Jann en Jane Wenner en Ralph Gleason proberen de tijdgeest te vangen met interviews met artiesten als John Lennon en Grateful Dead. Al snel treden Annie Leibowitz en Hunter S. Thompson toe tot de redactie. En op donderdag 31 mei zendt Canvas om 22:40 uur het tweede deel van de documentaire uit. Oprichter Jann Wenner moet met het blad inspelen op allerlei veranderingen in de muziekwereld, met de opkomst van genres als punk,metal en hiphop.
-
- 0 antwoorden
- 885 weergaven
- 1 follower
-
-
Hallo, Ik zoek aflevering 20 van de geschiedenis vereniging voor vrije radio die momenteel op RADIO 19 te luisteren is op zondagnamiddag. Kan iemand mij helpen aub groetjes inajoe
-
"Een onbekend aantal bezoekers van NU.nl is gisteren door gevaarlijke malware besmet geraakt nadat de website een halve dag lang besmette advertenties toonde." "De malware werd op het moment van de infectie door slechts twee virusscanners opgemerkt: Kaspersky Lab en Malwarebytes." https://www.security.nl/artikel/46539/1/Gevaarlijke_malware_verspreid_via_NU.nl.html Robin
-
- 5 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Beste forumgebruikers, Ik probeer vandaag herhaaldelijk bij de buren binnen te geraken, alwaar ik ook geregistreerd ben. Dit wordt mij verhinderd met de volgende mededeling: Forbidden You don't have permission to access / on this server. Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. -------------------------------------------------------------------------------- Apache/2.2.3 (CentOS) Server at forum.offshoreradio.org Port 80 Van wie gaat dit uit? Ik moet er bij zeggen dat ik de afgelopen tijden op de site http://forum.offshoreradio.org/ regelmatig van Norton antivirus de …
-
- 10 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
https://nos.nl/artikel/2235850-de-foto-van-de-g7-top-met-overste-merkel-en-vervelend-jongetje-trump.html De lichaamshouding van "de Donald" spreekt boekdelen. En let op de man met de snor, J. Bolton. Die is pas echt "gevaarlijk".
-
- 2 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
Vorige week ontdekte ik een nieuwe band uit Engeland die met een prachtig debuut album is gekomen. Ik heb het over The Hanging Stars. Ze hebben een stijl die doet terug denken aan geluiden in de muziek van lang geleden. Veelvuldig gebruik van pedal-steel , mooie harmonies, gitaar en songs die je achter elkaar moet horen, zodat het album als geheel klinkt. Ik weet niet of ik de Youtube link hier mag neer zetten i v m copyrights , maar ik kan deze band bij liefhebbers heel erg aanbevelen.
-
- 2 antwoorden
- 777 weergaven
-
-
-
- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Ik had in december 2002 m'n afscheid aangekondigd bij de TROS. En ik kreeg van erg veel collega's erg leuke reacties. Vandaag kwam ik het "vaarwel" mailtje van Jurre Bosman tegen. Toen stagiare en nu de grote NPO radio baas. Leuk om weer eens te lezen denk ik dan. Heb ik 'em toch wat dingen mogen leren.............
-
- 0 antwoorden
- 949 weergaven
- 1 follower
-
-
Wat een gezeur over kankerverwekkende korrels in het kunstgras. Zo er nou echt niemand wakker worden hier in dit kikkerland ? Zouden we niet weer echt gras gaan gebruiken in plaats van al die kunst rommel ? Ik heb vanochtend even een poster in elkaar geknutseld en op Facebook gepleurd. Kijk maar wat je er mee doet. Voor mijn part verspreidt je hem. Rien, die het even kwijt moest.
-
- 0 antwoorden
- 590 weergaven
-
-
-
Ik weet het als je zoals ik net 65 geworden bent dan wil je nog wel eens terug kijken. Dat deed ik vanmiddag en bedacht ik mij dat één van de eerste LP's was die ik kocht bij platenhandel Ger de Roos in Hilversum een prachtige Lp van het Norman Lubof Choir - Songs of the west. http://www.akh.se/luboff/cl657.htm Maar ja, LP weg, zoek, vul maar in. Ik ben gaan zoeken op internet maar nergens de hele LP te downloaden. Ik ben daar in dat zoeken in de spelonken van Internet ook niet zo goed. Kan iemand mij helpen? dank, Juul
-
- 5 antwoorden
- 3,2k weergaven
-
-
Ik ben op zoek naar een artikel, dat in Veronica Magazine zou hebben gestaan rond de Kerst in 1975, over een playbackshow, georganiseerd onder andere door een jongedame met de naam Patricia. Heeft één van jullie dat artikel voor me?
-
-
- 9 antwoorden
- 380 weergaven
-
-
Wie heeft er voor mij een goede scan van het cassettelabel. De versie, die ik ooit 's heb gekregen, is wat beschadigd: Mocht iemand deze cassette (en ook Veronica Gaat Door - Deel 08 - Vader Abrahams Show) voor me hebben, stuur me dan svp een PB. Het zijn de enige twee cassettes, die ik nog mis. De LPs heb ik allemaal.
-
-
- 4 antwoorden
- 2,1k weergaven
-
-
Hallo . Is er iemand die nog opnames beschikbaar heeft van Henk Terlingen, hij had vroeger op hilversum 3 programma,s onder de naam van Hulleky Dulleky (misschien klopt de spelling niet, dat weet ik niet meer precies). Het zou voor mij leuk zijn om dat nog eens te horen. V.G. Jan Wouda.
-
- 0 antwoorden
- 925 weergaven
-
-
Voor een kennis ben ik op zoek naar de programmering van de Belgische TV zender (s) op 31 December 1965. Is er iemand, die dat toevallig heeft? Sorry dat dit geen radio gerelateerd onderwerp is.
-
- 6 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Beste mensen, ik ben op zoek naar Hans Siebgens. Hij stelde enkele jaren terug het eerste uur van de Top 40 van 17 juli 1965 beschikbaar. Hans ondertekende z'n bijdragen in de nieuwsgroep met Hans Siebgens uit de Purmer nh. Weet iemand meer?
-
- 9 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Wie oh wie kan me hier iets over vertellen of zelfs blij maken met deze opnamen Dutch radio (Radio Veronica), 24 October, 1973 incl. - interview with Mick Jagger by Herman van der Felde (probably in mid-October) - interview with Keith Richards by Herman van der Felde (probably in mid-October) - interview with Charlie Watts by Herman van der Felde (probably in mid-October)
-
- 0 antwoorden
- 675 weergaven
- 1 follower
-
-
Wie heeft voor mij een mp3 van Oh Magdalena van George Baker? Hans Knot met dank en groet
-
- 2 antwoorden
- 2,1k weergaven
-
-
Ik beluisterde een Andy Archer show op Caroline uit 24-8-74 en hoorde het fabalachtige Countryroads Is er iemand die dit eventueel beschikbaar kan stellen. Paul de Haan
-
Hallo ik ben op zoek naar een opname van de dubbel Elpee Veronica 1975 . Het is de elpee met tunes + 100 jingles en stukje programma.Norderney voorop en stickers achterop ! De 100 Jingles heb ik reeds gevonden maar de andere 3 kanten van de Elpee mis ik dus . Heeft iemand deze en zou hij ze dan als mp3 kunnen aanbieden .. Alvast dank Jaap de vries
-
- 3 antwoorden
- 866 weergaven
- 1 follower
-
-
Voor een radioprogramma zijn we op zoek naar programma's en/of commercials waarin een nieuwe lp van Michael Jackson, Kool & The Gang etc. aankondigd wordt. Is er iemand die dit soort commercials heeft aub? Zou leuk zijn
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Wie oh wie kan me helpen aan deze radioopnamen 4th July, 1969: Dutch radio (Radio Veronica) 'In Memoriam - Brian Jones'. Weet niet precies wat dit inhoudt Gr Ray
-
- 6 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-