Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.209 discussies in dit forum
-
[verborgen inhoud] En met het nummer Una Casa Portuguesa lijkt hetzelfde te zijn gebeurd! Het is toch schaamteloos, en heeft hij met een deel van die centen een Casa in Portugal kunnen verwerven. Nico.
-
- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Ik wil er voor eens en altijd vanaf zijn. Is het "Joost den Draaijer", "Joost de Draaijer", "Joost de Draayer" of "Joost den Draayer"? Mijn voorkeur gaat overigens uit naar de eerste. Het zal Willem waarschijnlijk worst wezen.
-
- 4 antwoorden
- 2,7k weergaven
-
-
Erik schijnt vandaag iets in de Televaag gezegd te hebben. Heeft iemand daar een afdrukje van ? Juul
-
Gewoon een onzin-projectje: Ja! inderdaad errug klein! :)
-
- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Zaterdagavond is, op 48 jarige leeftijd, John van Poortvliet overleden. John was een vaste bezoeker van de radiodagen in Amsterdam en de Veronica dagen in Lapershoek. Hij was daar altijd samen met Arnold van de Pavert, zijn vaste radiomaatje. De meeste van jullie zullen hem ook van deze evenementen kennen. Dit jaar was hij, door zijn ziekte, op beide dagen helaas niet aanwezig. John was een groot radio en vooral zeezender fan. Drie jaar geleden heeft hij zijn cassettes met Caroline en Monique opnames beschikbaar gesteld om te digitaliseren. Deze zijn inmiddels via dit forum verspreid. Ook maakte hij wekelijks voor RTVM een eigen radioprogramma waar de zeezenders r…
-
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Mijn echtgenote heeft van haar broer een iPhone 6 gekregen…….."waar vind je zo'n broer". We hebben er nog geen SIM in zitten dus kunnen er nog niks mee. Maar………ik ben zo benieuwd hoeveel geheugen er in zit.( je hebt nl diverse geheugen modellen ) Ze vind het een beetje "raar" om dat te vragen. (staat zo hebberig). Wel weet ik dat het de iPhone 6 model A1586 is. En via een iMei code kun je dat op Internet allemaal zien zeggen ze. Maar ik "verdwaal"…….om dat te vinden. Is er iemand die mij kan helpen? De code kan ik dan per mail wel effe toezenden. Mijn dank is weer groot vrienden.
-
- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 2 followers
-
-
bron: NOS [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 716 weergaven
- 1 follower
-
-
Ik kreeg deze waarschuwing van Fire Fox, Wat houd dat in? Theo
-
- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Aangeboden een prachtige REVOX cassette recorder B215 in prima conditie. Her werkpaard onder de cassetterecorders met 4 motoren, na-band controle en real time display in minuten en seconden. En natuurlijk met Dolby etc. Bij serieuze belangstelling gaan we onderhandelen...... Juul
-
- 4 antwoorden
- 2,1k weergaven
-
-
http://nos.nl/artikel/593259-liverpool-eist-excuses-van-londen.html
-
- 4 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
B.B. King is gisteren in Las Vegas op 89-jarige leeftijd overleden. Dat heeft de advocaat van de King of the Blues vandaag gezegd. B.B. King, artiestennaam van Riley Ben King, was een bluesgitarist die met liedjes als The Thrill Is Gone een inspiratiebron vormde voor een hele generatie musici, onder wie Eric Clapton.
-
Een tijdje geleden hoorde ik op Radio Rijnmond de Rebel, rebel cover van Bruce Lash. Dit nummer staat als ik het goed heb op de cd Prozak for lovers (1). Ik kan het nummer en of cd nergens vinden en zou hem graag in een goede kwaliteit hebben. Rien
-
- 4 antwoorden
- 2,3k weergaven
-
-
bron; website One More Thing. [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 908 weergaven
-
-
Mijn naam is Lykke, ik ben Deens, 27 jaar, en woon in Aalborg - Denemarken, maar ik kan praten een klein beetje Nederlands. Ik hoop beter te zijn. Pheww.... I'm a big fan of Peter Koelewijn, Radio Veronica, Rob Out and "My Little Pony" (off-topic, I know). I've been visiting your beautiful country 4 times now and I wish that I one day will be able to speak and write Dutch like a 3rd language. Radio Veronica is a wonderful way to learn the language, I think. I've made several drawings of Rob Out and Peter Koelewijn and hopefully more will come in the future. Thank you for reading all this. I'm looking forward to meeting you all Een mooie dag en tot zo - EN Veroni…
-
- 4 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Ik ben Patrick kom uit Hengelo OV. Ik ben al 1 bekende naam tegen gekomen namelijk Annerob.
-
Tot slot ben ik nog op zoek naar dit nummer. Het liefst vanaf een CD naar MP3 256Kbps of hoger. Alvast bedankt voor de moeite. Harm
-
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
hallo allemaal mijn vraag is sins dit weekend krijg ik als ik de internet radio aan zet zomaar reclame van kees verkerk te horen , ik vind het zeer hinderlijk .Ik luister een buitenlandse radiozender wat kan ik er aan doen om deze reclame te stoppen het is gewoon inbreuk op mijn privicy. ik hoop dat jullie mij kunnen helpen ps ik heb tele 2 als provider
-
- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Vrienden, Ik ben niet zo'n mobiele tel. ingenieur maar kan iemand mij uitleggen wat dat nou betekent. Ik weet wel dat wij een abo hebben van 12 Gb. Maar hoeveel heb ik nou verbruikt? 21 Mb ?
-
-
- 4 antwoorden
- 472 weergaven
- 2 followers
-
-
Een man die menigmaal een glimlach op mijn gezicht heeft getoverd, is niet meer. [verborgen inhoud]
-
Het staat wel niet in dit artikel maar Herman was ook vele jaren een TROS radio collega. En erg aardige man. Hij is 86 geworden. http://www.telegraaf.nl/prive/21419544/__Herman_Emmink__86__overleden__.html
-
- 4 antwoorden
- 2,5k weergaven
-
-
http://www.telegraaf.nl/binnenland/12058884/__Vinyl_terug_van_weggeweest__.html Juul
-
Beste medeforummers, afgelopen week zat ik naar de film Pastorale 1943 te kijken en nieuwsgierig als ik ben, ging ik uitzoeken waar de film was opgenomen. Drogist Poerstamper heeft een straatnaambord boven zijn winkel hangen die Roggestraat aangeeft. Nou klopt niet alles wat je ziet in een film, maar dit keer wel ! Het bleek de Roggestraat in Doesburg te zijn. De straat nu : Verder komt er in de film een veerpont voor die ik nog niet heb kunnen traceren. Maar ja, misschien ligt dat ding wel in België ? Wiet weet waar onderstaand veer is ? Rien, die heel benieuwd is of iemand het weet.
-
In het Amerikaanse stadje Tuscumbia is paniek uitgebroken om een radioreclame van een lokale school die waarschuwt voor een alieninvasie: http://www.nu.nl/opmerkelijk/3564139/paniek-radioreclame-aliens.html
-
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Het wordt je tegenwoordig steeds moeilijker gemaakt om gewoon met een niet al te duur apparaat, een opname te maken van een radioprogramma. Dan heb ik het over een apparaat met timer instelling, niet via een computer. Ik heb zitten en lopen te prakkiseren en gezocht op het internet, maar wat ik zoek is er niet of het is veel te duur. Het mooiste zou zijn een combinatie van een DAB radio - mp3 recorder/player met timer-instelling. Alleen al een niet al te dure digitale recorder (mp3) met timer-instelling zou al mooi zijn. Maar ja, ik denk dat ik mijn super VHS recorder of mijn DAT recorder maar weer eens ga uitproberen.
-
- 4 antwoorden
- 2,4k weergaven
-
-
http://www.nu.nl/binnenland/3537699/potvis-gestrand-terschelling.html Vanmiddag om half 2 liep ik daar en toen lag hij er nog niet.
-
- 4 antwoorden
- 869 weergaven
-