Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.241 discussies in dit forum
-
-
-
Mijn naam is Lykke, ik ben Deens, 27 jaar, en woon in Aalborg - Denemarken, maar ik kan praten een klein beetje Nederlands. Ik hoop beter te zijn. Pheww.... I'm a big fan of Peter Koelewijn, Radio Veronica, Rob Out and "My Little Pony" (off-topic, I know). I've been visiting your beautiful country 4 times now and I wish that I one day will be able to speak and write Dutch like a 3rd language. Radio Veronica is a wonderful way to learn the language, I think. I've made several drawings of Rob Out and Peter Koelewijn and hopefully more will come in the future. Thank you for reading all this. I'm looking forward to meeting you all Een mooie dag en tot zo - EN Veroni…
-
Mijn naam is Ronald en ik ben opgegroeid met Radio Veronica. "Gehersenspoeld" door de jingles, vind ik het nog altijd heerlijk om jingles, tunes en oude fragmenten terug te horen. Favoriet is Klaas Vaak en dan uit de tijd van het Radio Drama. Maar ook aan zijn "Ook Goede Morgen" bewaar ik goede herinneringen. Helaas had ik destijds een krakkemikkige Philips mono bandrecorder. Wel diverse opnamen gemaakt, maar die zijn niet meer terug te beluisteren. Daarom fijn om hier weer wat jeugdsentiment terug te vinden.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
Ik ben al sinds mijn 9de in radio geïnteresseerd. Vanaf het moment dat ik mij 1e transistorradio kreeg. Eigenlijk luisterde ik vanaf het moment dat ik de zeezender Veronica ontdekte, ik was toen 10, alleen nog daarna en af en toe naar de zeezender Radio Noordzee. Wat ik mij ook nog herinner was dat ik af en toe extra vroeg opstond om de tune van Radio Noordzee (man of action) te kunnen horen. Luisteren naar de zeezenders was in het gebied waar ik destijds woonde (Oost-Groningen) een hele opgave want de ontvangst was minimaal. Het verdwijnen van Veronica herinner ik mij ook nog heel goed. Op het moment dat er ruis klonk wilde ik niet geloven dat de zender er niet meer was…
-
- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
Alweer een grootheid die ons verlaten heeft: http://www.nrc.nl/muziek/2014/06/28/soulzanger-bobby-womack-70-overleden/
-
Ook even voorstellen dan ; Ik ben Bert (van de Tips en van Extra Gold en 192). Ooit voorgoed besmet door RNI. Gelukkig is dat nooit weer overgegaan. Heb ook van die ziekte meteen maar mijn werk gemaakt. Inmiddels al riant 33 jaar. Hulde voor dit leuke initiatief. Iedereen veel plezier ook op dit forum. Ik zal mijn best doen om zo wekelijks ook wat zinnige vulling te posten. Met vriendelijke groeten, Bert
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 10 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 2 followers
-
-