Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.209 discussies in dit forum
-
bron: Rolling Stone. [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
- 9 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Ik heb een lijst gekregen uit waarschijnlijk 1990 met composities en nummers, maar ik heb geen idee wat voor lijst het is of waarvandaan... Misschien dat iemand hier de opmaak herkent?
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Ben ik nu zo kippig dat ik een onderwerp niet meer terug kan vinden? Het gaat over de bijeenkomst van oud Veronica medewerkers op 31 augustus met een uitzending daar aan gekoppeld. Erwin had er een reactie op gegeven en ik dacht nog ja zo kwam het artikel wel bij mij binnen. Laat ik er eerst over na gaan denken voor ik wat schrijf over hoe ik er tegen aan kijk. En of ik er wel wat over moest zeggen, soms is het beter niets te zeggen. Nu wilde ik het nog een keer terug lezen, maar vind het hele stuk niet terug. Ben ik nu zo kippig aan het worden? 🙂 Theo
-
-
- 11 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Afgelopen week zat ik naar een uurtje van Britain Radio te luisteren en daarin hoorde ik een leuk nummer van Floyd Cramer. Na in de archieven te zijn gedoken ontdekte ik dat het nummer On the rebound heette. Om een lang verhaal kort te maken , nummer opgezocht in cd kwaliteit en eens geluisterd. De vervorming spoot me om de oren, maar toch heeft dit nummer wat ! Affijn, alles door de molen gehaald en er kwam een bruikbaar geheel uit. On the rebound : http://www.mijnbestand.nl/Bestand-XFIIT6LUNCML.mp3 Volgens het Tunes boek is dit nummer gebruikt door Rob Ronder op Mi Amigo in Gangboord. Rien (die zich afvraagt of ie soms op zoek moet naar een andere b…
-
- 5 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Officiële verklaringen lijken vaak erg duidelijk en als alleen maar ‘juist’ over te komen. Enorm veel klachten over het bedrijf T-online van Telecom, zeg maar op de ouderwetse manier, het belangrijkste Duitse telefoonbedrijf, dat haar angels alom heeft vastgezet in vele landen. Men had een verklaring, nadat ze openlijk voor het volk des vaderland via Youp van ‘t Hek bij herhaling was aangepakt. Een woordvoerder van Telecom kwam, waarschijnlijk met een valse glimlach, tot de volgende verklaring: “Wij erkennen dat ook binnen ons bedrijf fouten worden gemaakt. Dat willen wij niet goedpraten en daar doen we wat aan. De oproep aan grote bedrijven om te luisteren…
-
ik zoek een tros-dag 1977 of uit 1978. ook zoek ik een hele week uit de zeezender radio veronica.
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Ik woon in het buitengebied hier in de Gemeente Elburg. Mooi op de Veluwe maar m'n internetsnelheid is erg laag. De laatste tijd kwam ik niet verder dan 5 mB download. Dus ik heb nu via de KPN de z.g. "buitengebied" mode aangesloten. Dat gaat met een apart 4G modem. En zie daar.........van 5mB naar 39 mB. Wat een verbetering!
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Kreeg ik vorige week een mailtje van een van de collega's van de tabletten-afdeling met de vraag of ik nog een ultrasoon reiniger wilde hebben in mijn werkplaats ..... Nou, de wet gewetensbezwaren trad gelijk in werking, dat begrijp je wel ! Niet wetende wat voor formaat ik moest verwachten heb ik geantwoord dat ik dat apparaat heel graag wilde hebben. Die middag stond het geheel al in mijn werkplaats te pronken. Het bleek een geheel RVS uitvoering met ingebouwde verwarming en 28 liter inhoud ! Over de prijs zullen we het maar niet hebben. Intussen heb ik al uren gebruik gemaakt van dit super apparaat. Op het moment van de foto liggen er een paar werkstukken in die mee mo…
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Tussen alle video opnames en editing door toch nog even tijd voor wat aanvullingen in de knipsel gallery www.wikiradio.nl Meer dan 60 knipsels uit o.a. begin jaren zestig over zowel Radio Veronica (haalt Vera Lynn in Nederland), Radio Such (Vis in blik velde piratenzender), Caroline en Atlanta, de Belgische zeezenders en een special uit het blad Radio Bulletin over het REM eiland. Uit de jaren zeventig Radio Noordsee die weer stoort en de PTT die daarover contact opneemt. Maar ook berichten over VOP, Radio Luxemburg, AFN en de BBC En knipsels en artikelen over hitlijsten en hitwezen in Nederland. Op www.wikiradio.nl staan nu meer dan 2000 arti…
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
-
Ik had het nog niet eerder opgemerkt, maar komende week is er voor de Engelsen een cruise naar Antwerpen en Amsterdam met dj's Dave Cash, Emperor Rosko en Johnnie Walker aan boord: http://piratebeatboatcruise.com/ Ben benieuwd hoeveel er daar nu eigenlijk met meegaan.
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Gisteravond heb ik met veel ontroering naar een tv docu over Glen Campbell gekeken. Glen een gevierd sessiemuzikant in de begin jaren 60 die later zelf wereldberoemd werd. Want er is geen Beach Boy plaat waar Glen niet op mee speelt. Dat was mooi te zien in de eveneens schitterende docu "The Wrecking crew" Hij lijd al een paar jaar aan de ziekte Alzheimer en het is ontroerend hoe z'n omgeving daar mee omgaat tijdens z'n afscheidstournee. Hier wat meer gegevens over de docu: Het Uur van de Wolf': Het geheugen van Glen Campbell woensdag 10 februari 2016 In 2011 onderneemt countryzanger en meervoudig Grammy-winnaar Glen Campbe…
-
- 8 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
The 40 minutes report on Radio Day 2012 at Casa 400 in Amsterdam from the 17th of November 2012. [verborgen inhoud] Het verslag over Radio Day 2012 is gereed. Een 40 minuten durende samenvatting over deze weer geslaagde Radio Day The quality of the (and all) video can be set to maximum by adjusting the small wheel at the bottom right side of the Youtube screen. With Sonja van Proosdij who was interviewed by Jan Parent on her memories of the REM-eiland, home of RTV Noordzee in 1964. Jan had arranged an additional video interview with Marc van de Mosselaer, who had served as a technician on that platform. The Flemish impact on Radio Mi Amigo and the VVVR programm…
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Gisteren werd bekent dat hij vrijdagmorgen is overleden op 73 jarige leeftijd. [verborgen inhoud] Chiel Montagne stelde hem voor kinderliedjes te spelen in de boogiewoogie stijl. [verborgen inhoud] De rest is geschiedenis. Nico.
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
-
-
Ik zag dit op internet. Van wie is dit een uitgave ?
-
-
- 6 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Het laatste vinyl lijstje en 1 flexi disc, voor nu. 55 waanzinnige geluiden voor discjockeys en filmers Zwijgen is goud 1 geluiden en slapstick muziek Maarten van Rooijen DE LP waar jaren gelden veel geluiden en muziekjes vangebruikt zijn in radiojingles en commercials 100 Discotheek Jingles 1 Radio Veronica presents MCA Superstars their hits together Goud van Oud 1972 2x The Proffesional Jingle package 88 Nederlands gezongen jingle's en station-calls Top Format Het ziekenhuis weer uit André van Duin Flexi Disc
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Beste vrienden, Lodewijk, de drukker van onze Top 40 in de jaren 60 en 70 stuurde mij onderstaande mail. Wie helpt ? Juul Ik ben op zoek naar een nederlandse vertaling van het Italiaanse Mamma. Mamma, Dat kleine woordje uit mijn kinderjaren Mamma, dat woordje wat wij in ons hart bewaren ik hoor nog jou stem jou lieve lach zie in mijn dromen jouw ogen waarin voor mij enkel liegfde lag toen ik jou de laatste keer zag Mamma,
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Ooit was ze de naamgeefster van het eerste Britse offshore radio station. Of tenminste, als je Rohan O'Rahilly moet geloven. Nu wordt ze misschien de Amerikaanse ambassadrice in Japan: http://www.washingtonpost.com/world/caroline-kennedy-following-in-her-grandfathers-footsteps/2013/04/01/c159991a-9b11-11e2-9a79-eb5280c81c63_story.html?hpid=z1 Paul
-
Op 22 december 1992 werd het TROS tv programma "Op losse groeven" voor de 50ste keer uitgezonden. Pierre Kartner maakte daar een speciaal lied voor. En in heel kleine oplage (20 stuks) werd het op vinyl gezet. Ik kreeg het van Pierre, hij wist dat ik toen bijzondere dingen spaarde. Nu kwam ik het tegen en voordat het weggaat, hier is het. [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Laat ik aftrappen met onze zakelijke kerstkaart. De foto is door mij zo'n 10 jaar geleden gemaakt in een Frans dorpje.
-
- 6 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Hoe gaan jullie komende week na de kerstborrel naar huis?
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
-
-
een erg mooie docu. Het kijken waard.
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-