Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.209 discussies in dit forum
-
Wie kent dit nummer?Of nog beter wie heeft het? Ik zou niet weten wie dit is. Dirk http://www57.zippyshare.com/v/43441920/file.html
-
- 14 antwoorden
- 2,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Wie heeft voor mij de mp3 van het nummer Copacabana van Rocco Granata. Het is de b kant van de single Zonnebloem. Grt Rieni.
-
- 6 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
-
Voor zij die graag de oude plaatjes van weleer willen terughoren hier een steengoede blogspot waar je de herinneringen van weleer kan terughalen : [verborgen inhoud] O ja, een bedankje stelt de eigenaar van de blogspot erg op prijs. Dit met recht en reden trouwens. Veel luistergenot nog. Danny G.
-
- 1 antwoord
- 870 weergaven
-
-
Ik ben op zoek naar Freewave nummer 101. Het mag een gescand exemplaar zijn (liefst 600dpi jpg), maar ik wil hem ook best zelf scannen. Wie kan mij helpen?
-
- 3 antwoorden
- 940 weergaven
-
-
Voor wie hem nog niet heeft gezien: vanavond om 22.55 wordt op NPO2 'Eight Days a Week' uitgezonden, de fraaie documentaire over de live concerten van The Beatles, compleet met nieuwe beelden en opgepoetst geluid.
-
De laatste tijd verdiep ik me erg in de muziek en het korte leven van Buddy Holly. Ik vroeg me af of er in jullie archieven interessante programma s zitten met betrekking tot de muziek van Buddy. Zo herinner ik me dat Willem van Beusekom ooit voor Popreconstructie een special maakte. Maar eigenlijk zou ik interviews willen horen met leden van de Crickets b.v. Een hele interessante periode in de popmuziek die veel invloed had op de latere generatie popartiesten. Wim de Lang
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Bron: RTL nieuws. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 975 weergaven
- 1 follower
-
-
Zo stuur je een mailtje naar een blogger en zo staat er een heel artikel over je op z'n blog: [verborgen inhoud] En wel het artikel van 22 Juli 2021 en ook dat van 15 Juli 2021.
-
-
- 14 antwoorden
- 2,1k weergaven
-
-
Wie is Juul?, ja ik kan daar een wel heel uitgebreid verhaal over houden ware het niet dat ik dat al eens beschreven heb. Dat kun je vinden op de website die ik samen met oud Veronica collega, vriend en klasgenoot uit 1963-1965 Ad Bouman beheer. Radio, "that's it all about" zeggen ze in het Engels en zo is het ook. http://www.norderney.nl/herinneringen_juul.html Na diverse omzwervingen door heel Nederland nu aangeland op de Veluwe. Juul
-
- 1 antwoord
- 2k weergaven
-
-
Mijn plaat van 2012 is de debuutsingle [verborgen inhoud] van de IJslandse band [verborgen inhoud].
-
De bijbehorende tekst is weer geweldig ! http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/10/kost_wat_maar_dan_heb_je_ook_niks.html
-
- 0 antwoorden
- 767 weergaven
-
-
Dag forum vrienden bij deze ben ik op zoek naar 2 singles Alice Cooper-How You Gonna See Me Now en Sam Cooke-A Chang Is Gonna Come.Groetjes en alvast bedankt.
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Goedemorgen, ik zoek voor de uitvaart van mijn vriend een nummer van Daniel Sahuleka - Must you go away, en dan het liefst de akoestische versie. B.v.d. Johan
-
-
bron: spreekbuis. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 868 weergaven
- 1 follower
-
-
En net met veel bombarie verhuist naar "de NCRV" zoals wij Hilversummers zeggen............( de Bergweg oude NCRV studio ) [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] In het laatste bericht staat een interessante zin :zonder langdurige financiële ondersteuning van de aandeelhouder." Dus John gaat wellicht niet langer geld in het bedrijf "pompen" ?
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] Rust in vrede. Veel sterkte toegewenst aan de familiie, vrienden en fans. Rob V.
-
-
- 8 antwoorden
- 795 weergaven
-
-
In de periode 1978-1981 stelde de AVRO voor Toppop zelf de Top 30 samen. Bijna alle lijsten zijn inmiddels achterhaald. De Hitkrant publiceerde deze wekelijks. Aan de hand van de uitzendgegevens in de omroepbladen is achterhaald dat er nog 7 ontbreken. Wie heeft de Hitkrant van de volgende datums in zijn bezit en kan een goede foto of scan van de lijst aanleveren? Uit andere bronnen uiteraard ook welkom. 28-12-1978 04-01-1979 05-04-1979 12-04-1979 19-07-1979 17-12-1979 10-01-1980
-
-
- 2 antwoorden
- 614 weergaven
- 1 follower
-
-
http://www.archive.org/details/BobWhitneyDeeJayDanIngramonJoeyReynoldsShowWORNYC32101 Paul de Haan
-
Ik beluisterde een Andy Archer show op Caroline uit 24-8-74 en hoorde het fabalachtige Countryroads Is er iemand die dit eventueel beschikbaar kan stellen. Paul de Haan
-
-
Het valt mij op dat nog niemand hier het overlijden van Pete Seeger heeft gemeld. Een echte icoon uit mijn jeugdjaren. Hij liet ons bijvoorbeeld "Turn,turn,turn" na. Wij kennen het van The Byrds. Ach, de echte muziekliefhebber weet er vast wel meer op te noemen...... http://www.nytimes.com/2014/01/29/arts/music/pete-seeger-songwriter-and-champion-of-folk-music-dies-at-94.html?_r=0 Hier een prachtige PBS ( USA ) docu over hem.
-
-
- 0 antwoorden
- 784 weergaven
-
-
Ook Maurice White is overleden. Het wordt op deze wijze wel een indrukwekkend rijtje muzikanten die in 2016 zijn overleden. [verborgen inhoud]
-
- 10 antwoorden
- 3,6k weergaven
-