Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Stamtafel

Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken

1. Voor het repareren van een Don Allen programma ben ik op zoek naar een elektronische kopie van Bingo crazy van Ronnie Collis, een erg grappig nummer overigens. Mocht je mij hieraan kunnen helpen, kun je me dan een PM sturen?

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 1 antwoord
    • 1,1k weergaven
  2. Started by Juul,

Ik wist niet dat het huidige Veronica ook uitzond op 5955 Khz. In dec 2023 wel. Kijk maar. bron: Radio Kurier

3. Started by Juul,

Ja, de Elfstedenkoorts is er weer. altijd handig voor actualiteiten rubrieken als er effe geen nieuws is. Voor de vriendjes hier die er een eigen radioprogramma op na houden een leuk liedje betreffende de Elfstedentocht en of ie nu wel of niet komt. Ik weet niet meer wie het zingt, sorry. http://www.mijnbestand.nl/Bestand-B46VOVTODP3U.mp3 Juul

• 5 antwoorden
    • 2,8k weergaven
  4. Gast oud.noord
    Started by Gast oud.noord,

https://picasaweb.google.com/114062521136785365089/NieuweMap?authkey=Gv1sRgCKae5pmjo8Wf6QE bod gevraagd op unieke verzameling promotiemateriaal van Veronica . Betreft 43 verschillende T shirts vanaf B-A status , jong -wild ,tropical night, sportdagen,strandrace enz. Zie foto s. Ook boeken ,foto s , stickers,top 40, omslagen, slaal en petjes,jassen en gadgets. Zeer bijzondere en grote, unieke hoeveelheid. mail nicotrieneke@hotmail.com bij belangstelling

• 0 antwoorden
    • 2,9k weergaven
  5. Started by Harm,

Op zoek naar info om een 24 sporenrecorder te ijken kwam ik de volgende video op youtube tegen. Sgt. Pepper in 4 tracks. Voor wie wil kan zijn eigen mix maken...

• 2 antwoorden
    • 2,1k weergaven
  6. Started by rien1959,

Jullie moeten het mij maar niet kwalijk nemen .... In een melige bui was ik opeens Veronica aan land aan het verknippen. Het zoemde al de gehele dag in mijn hoofd en ik dacht kom, we doen het. Heiligschennis dat is het ... De dames zingen nu 9 keer help voordat het hoge woord er uit komt Zo even op het gehoor alles een beetje op de juiste toonhoogte gezet en voila : Help help help Veronica aan land : http://www.mediafire.com/?rrmrv129aqxso4d de afdeling knutselwerk van de pillenfabriek groet u ! Rien

• 5 antwoorden
    • 2,2k weergaven
  7. Gast Klokkenwous
    Started by Gast Klokkenwous,

Hey ik ben nieuw op dit forum! Ik ben natuurlijk anoniem dus ik zeg niks over mezelf, noem me maar Klokkenwous, da's me nickname.

• 4 antwoorden
    • 2k weergaven
  8. Started by Juul,

Ik ben niet zo thuis in de kosten van het mobiele bellen. als ik met m'n vaste tel. (KPN ) naar een mob. nummer is het buitenland wil bellen is dat erg duur? Juul

• 13 antwoorden
    • 2,5k weergaven
  9. Started by Juul,

Aretha Franklin trad op tijdens de uitreiking van de jaarlijkse Kennedy Center Honors: prijzen voor artiesten die een belangrijke bijdrage hebben geleverd aan de Amerikaanse cultuur. Dit jaar was een van de prijzen voor Carole King. Een schitterende video waarin we Carole King erg verrast zien kijken en luisteren naar de hit die zij schreef en ook nog vertolkte. Maar nu door Aretha Franklin. En president Obama hield het niet meer droog. Geniet van dit speciale optreden maar ik genoot ook van de reactie's van Carol King. ( één van mijn favorieten ). Het lied komt van het album "Tapestry". [verborgen inhoud] Carole was al eens…

• 1 antwoord
    • 1k weergaven
  10. Started by dave76,

Wat een humor. Edwin kiest van alle dagen van het jaar juist deze dag uit. Hij verving Wilfred met 6 Inside en was op Radio Veronica te horen. Ik snap dat mensen achterdochtig zijn. Bijna niemand gelooft je dan. De foto is ook al geplaatst en zelfs Peter Heerschop was te horen. En nee, het is geen 1 april grap. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  11. Started by Robin Westhof,

Shocking Blue scoort een nummer 1 hit in de VS (1970) [verborgen inhoud] "Op 21 juni 1969 kwam Venus hier uit, en het werd onmiddellijk een groot succes. Het kwam tot nummer 3 in de top 40, maar het meest bijzondere- bijna gelijktijdig stormde Venus naar de eerste plaats in België, zowel aan de Vlaamse als aan de Waalse kant, met enorme verkopen. Ik geloof dat er in de zomer van 1969 meer dan 100.000 singles van Venus in Belgie verkocht werden, terwijl de teller in Nederland op zo'n 40.000 bleef steken. Door dat enorme succes in Belgie wisten we het zeker; dit wordt een hele grote internationale hit. Duitsland volgde vrijwel direct, Frankrijk me…

• 2 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  12. Started by Juul,

Vooral de "ouderen" onder ons zullen haar wel kennen. Bron: BBC [verborgen inhoud]

13. Started by Juul,

bron: BBC [verborgen inhoud]

14. bron; Gooi en Eemlander. [verborgen inhoud] Of: [verborgen inhoud]

15. Started by Harmen,

Een bijzonder arrangement: [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 2,2k weergaven
  16. Started by rien1959,

Soms val je op het internet van de ene verbazing in de andere. Zo ook deze keer Een filmpje van drie kinderen van 10, 8 en 5 jaar die een nummer van Rammstein naspelen. Vooral die 5 jarige is super om te zien. Aan het einde van de film blijkt ook dat deze kinderen allemaal muzikaal geschoold zijn. Rien

• 2 antwoorden
    • 1,9k weergaven
  17. Started by hans knot,

Recensie Band Loopt 2, backstage verhalen uit de Platenstudio Lieshout, Ruud van 201 pagina’s volop geïllustreerd in zwart/wit en kleur Formaat: 16x212x211 mm Uitgeverij De Ontwerpunie Distributie Strengholt United Media BV ISBN 978 90 9024 460 0 Jaar uitgave 2009. Tweede druk 2010. Prijs 19,90 Als verzamelaar van alles wat met muziek en radio te maken heeft ben je op een constante speurtocht naar boeken en geluidsdragers, die aanwinsten kunnen zijn op je verzameling. Nieuwsgierig had ik het bovenstaande boekwerk al eens doorgebladerd tijdens een van mijn bezoeken aan ‘Beeld en Geluid’ in Hilversum waar ze – vergeleken met het Oude Omroe…

18. Started by Piet Sonneveld,

http://www.entertainmentbusiness.nl/nieuws/2014-W02/caroline-benelux-tekent-eerste-nederlandse-band betreft het label Caroline Benelux, vandaar. Wist niet van het bestaan van dit nieuwe label van blijkbaar Universal Music

• 1 antwoord
    • 890 weergaven
  19. Started by Vincent,

De vroegere producer van The Beatles sir George Martin is overleden. [verborgen inhoud]

• 14 antwoorden
    • 1,8k weergaven
  20. Started by Hotel Amigo,

Ze zijn er weer: Thursday 1st August to Monday 5th August 2019 http://www.martellotowergroup.com/gb5rc.html Groet, HA

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  21. Started by Henk-Anna Loog,

Lijkt me wel leuk om hier je leukste, of raarste, QSL kaart te posten die je ooit ontvangen hebt. In de jaren 80 was ik een fervent kortegolf luisteraar (DX) en ik woonde toen in een flatgebouw en had van mijn balkon op de 5e verdieping een draadantenne gespannen naar het hoogste punt van het dak op de 6e verdieping. Dit zeer tegen de zin van de woningbouw die regelmatig deze antenne verwijderde... en ik daarna weer aanbracht Mijn leukste QSL uit die tijd kwam uit Iran ....."In the name of Allah"... kreeg ik een leuke ontvangst bevestiging... Wie heeft er nog meer leuke? Groet Henk Kruize

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  22. Started by Juul,

Herman Broekhuizen. Bij de jeugd hier waarschijnlijk niet zo bekend, maar ik ben met hem opgegroeid. Hij is de oprichter van Minjon en daar hebben heel veel radiomakers een start gemaakt om "bij de radio" te gaan werken. Ook z'n programma "Kleutertje luister" kan ik mij nog goed herinneren. Een markant radioman is heen gegaan. http://beeldengeluidwiki.nl/index.php/Herman_Broekhuizen Juul

• 5 antwoorden
    • 2,7k weergaven
  23. Started by Vincent,

[verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 931 weergaven
  24. Started by Harm,

Een opmerkelijke foto geplukt van het wereld wijde web. Het jonge stel dat op de cover prijkt van het fameuze album 'Woodstock' is na 47 jaar nog steeds bij elkaar. Moet ik opeens weer denken aan die stinkende Afghaanse jassen die ik samen met mijn broer en zus droeg. Maar dat was, dacht ik, een paar jaar later...

25. 1e Pinksterdag: De hele dag live commentaar van Leo van der Goot in mijn achtertuintje. 2e Pinksterdag nog zo'n dag. En natuurlijk de bijbehorende vliegtuigen die over de kop duikelen. Dus mocht je je vervelen. Welkom in Oostwold. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 837 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.