Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.192 discussies in dit forum
-
27 maart 1982, nummer 4. Een gratis weekblad met onder andere: Vrije Televisie Utrecht Milde straffen voor politici na meedoen aan etherpiraterij Delmare Top 33 Piraat Parade Margriet Eshuijs Band http://www.mediafire.com/?jxgecd7c6d9mcdg
-
- 0 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
Zondag 11 september 2016. De heropening van Museum Rockart na de waterschade. En ook de uitreiking van het eerste exemplaar van het boek "Jan De Hont, Gitarist". Natuurlijk was Jan zelf aanwezig en speelde, samen met een onaangekondigde gast, nog een aantal nummers. De samenvatting met interviews en de opening door Johan Derksen.
-
- 0 antwoorden
- 828 weergaven
-
-
Beste vrienden, Ik ben een echt "radio mens". Ik weet niks van video maar ik heb in m'n werkzame leven behalve veel foto's ook veel m'n video camera meegenomen naar m'n werk. En daar zitten best aardige zaken bij vind ik zelf. Ik heb ze hier allemaal in de computer en ze zijn in "mpeg4". Maar hoe kan ik dat uploaden hier of op bijv. You tube? Hier een "still" uit een video die ik maakte tijdens 25 jaar H'sum 3 in oktober 1990. Een jonge Rob van Someren in de studio. Juul
-
- 8 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Vandaag weer eens op pad geweest met de videocamera, één van hobby's. Ik ben naar het Wantijpark geweest hier in Dordrecht en heb deze video gemaakt.
-
De enige videoclip, die ik kende, was van Toppop, maar deze is de échte mét de Wolfman himself!
-
-
- 1 antwoord
- 470 weergaven
- 1 follower
-
-
Vanaf morgen 20.06 de heropening van Museum RockArt op de Norderney videostream [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Een MTV voor veertigplussers. Dat was vijf jaar geleden de gedachte achter 192TV. Bert van Breda en René Kroon sloegen de handen ineen en bouwden een zender die 24 uur per dag clips uitzendt van muziek uit de jaren zestig en zeventig, afgewisseld met de originele jingles van Radio Veronica. Nu, bij de vijfde verjaardag, gaat het 192TV voor de wind. “We hebben de vergrijzing mee,” vertelt Van Breda lachend. En dat maakt dat de zender lonkt naar kijkers en kabelaars in andere Europese landen. 192TV heeft met twee miljoen aansluitingen inmiddels landelijke dekking. Alleen Tele2 en Canal Digitaal geven de zender niet door. Van Breda: “Zij zien de meerwaarde blijkbaar nie…
-
- 0 antwoorden
- 882 weergaven
-
-
Leuk, De villa van de firma Wijsmuller die toch wel zeezender bemoeienis had. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 979 weergaven
- 1 follower
-
-
-
http://www.telegraaf.nl/binnenland/12058884/__Vinyl_terug_van_weggeweest__.html Juul
-
http://daskapital.nl/2013/07/grafiek_van_de_dag_vinyl_is_wi.html
-
- 2 antwoorden
- 922 weergaven
-
-
bron: Leeuwarder Courant [verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 508 weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
Hij haalde zoiets van 48-duizend handtekeningen op, destijds, voor een klassieke zender. Popzender Veronica, met honderdduizenden adhesiebetuigingen net van zee gepest, mocht Hilversum 4 openen. Zondag 28 december 1975, 8 uur 's ochtends. Het eerste uur van de nieuwe aspirant zendgemachtigde.
-
- 0 antwoorden
- 916 weergaven
-
-
Tussen alle video opnames en editing door toch nog even tijd voor wat aanvullingen in de knipsel gallery www.wikiradio.nl Meer dan 60 knipsels uit o.a. begin jaren zestig over zowel Radio Veronica (haalt Vera Lynn in Nederland), Radio Such (Vis in blik velde piratenzender), Caroline en Atlanta, de Belgische zeezenders en een special uit het blad Radio Bulletin over het REM eiland. Uit de jaren zeventig Radio Noordsee die weer stoort en de PTT die daarover contact opneemt. Maar ook berichten over VOP, Radio Luxemburg, AFN en de BBC En knipsels en artikelen over hitlijsten en hitwezen in Nederland. Op www.wikiradio.nl staan nu meer dan 2000 arti…
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Nou allochtoon ben ik niet, m'n opa in de jaren 20 van de vorige eeuw wel en m'n vader ook nog kort. ( van Pruisische -Duitse origine ). Maar ook ik kreeg vorige week van mevr. de "medicijn vrouw" de diagnose "ernstig vitamine D tekort" En nu vallen waarschijnlijk een hele rits vage klachten van de laatste 2 jaar op z'n plek. De lijst is heel lang. Dus nu een hele hoge dosis vitamine D zodat het weer na een paar weken op peil komt. Dat tesamen met calcium , ja dat heb je als de jaren beginnen te tellen........... Hopelijk gaat de moeheid en de neiging tot astmatisch gedoe dan snel weg. [verborgen inhoud] Ook toevallig dat net alles in de spotlight is gekomen v…
-
- 3 antwoorden
- 704 weergaven
-
-
Dit kwam ik tegen op Twitter! [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 781 weergaven
-
-
Ik wil bij jullie even de uitzenddatum checken. Volgens mijn gegevens staat er 1 augustus 1979 via Hilversum 1 wat volgens de kalender kan kloppen. Er staat me echter bij bij dat dit later die maand geweest moet zijn. Wie weet meer?
-
- 10 antwoorden
- 2,2k weergaven
-
-
Kenden jullie deze al? http://www.youtube.com/watch?v=I9i1LA9xRgM
-
- 14 antwoorden
- 3,7k weergaven
-
-
-
-
En hup al weer een soort greatest hits. [verborgen inhoud] En met een Nederlands tintje: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Via de website van het blad "The Goldmine" [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 644 weergaven
- 1 follower
-
-