Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1,8k weergaven
  2. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  3. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  4. Dit is een opname uit eigen archief. [verborgen inhoud] En mocht je je afvragen of het Steenen Tijdperk echt op dit tijdstip werd uitgezonden, zie de vermelding in de omroepgids:

• Bedankt
    • 2 antwoorden
    • 313 weergaven
  5. Started by hans knot,

Opname van 30 juni 1973 landpiraat uit Den Haag. Luister goed horen we daar niet ene Gerard van Dam? Radio 226 DenHaag 1973 06 00 13min-middengolfpiraat-edits.mp3, (12 MB) waiting to be downloaded at sendspace.com (It was sent by ********). You can use the following link to retrieve your file: http://www.sendspace.com/file/ufkbmc ---- edit: Heb het prive e-mailadres even voor je verwijderd. - Harmen edit: Ik heb bericht even verplaatst naar 'Piratenzenders / Pirate Radio / NL - Den Haag - Vincent

• 2 antwoorden
    • 2,9k weergaven
  6. Started by hans knot,

OP Radio London was hij een paar maal te gast om zijn platen te promoten en raakte bevriend met Kenny Everett om vervolgens meer dan 10 jaar later zelfs de programma's van Kenny, tijdens zijn afwezigheid, bij Capital Radio te presenteren. Slim was hij om Kenny toch in zijn programma te laten terugkeren via interviews. Jonathan King op Capital Radio in Londen groet Hans Capital-Eind1977-1200-1330-JonathanKing-guestKennyEverett.mp3, (82.5 MB) http://www.sendspace.com/file/ngmol9

• 2 antwoorden
    • 1,9k weergaven
  7. Hoi, hier een klein stukje "Vraag het aan Annie" van vrijdag 27 dec 1974. Het is maar één liedje. Maar wel een heeeeeeeeeeele mooie. haha Aan het einde hoor je nog Ad(je) Roland. http://www.mediafire.com/?fahed4vh39ir0lx

• 2 antwoorden
    • 1,8k weergaven
  8. Started by Vincent,

[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 2 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  9. Started by galarts,

Wie heeft er nog opnames van radio 555. Het liefst Edwin Evers met Rob van Someren en Edwin Evers met Robert Jensen. Alvast bedankt

• 2 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  10. Voor meer aflevering: [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  11. Started by Jan-Fre,

In de tien jaar dat ik bij de lokale omroep in Groningen werkte was Bert Haandrikman, nu werkzaam op Radio 2, mijn collega. Hij presenteerde onder andere het programma Middagpauze. Die naam hadden we ' geleend' van Mi Amigo 272. In het programma ook het van Veronica ' geleende' onderdeel Het bloemetje van de dag. Op 17 juni 1994 werd de honderdste aflevering uitgezonden. [verborgen inhoud] Jan-Fré

• 2 antwoorden
    • 853 weergaven
  12. 25 jaar Radio 538 top 100 radio uitzending op 10 december 2017 van 16.00 tot 00.00 uur. File is ongeveer 1.1 GB groot, iets meer dan 8 uur en op 320 kbps. [verborgen inhoud] Heeft iemand het overzicht/lijst van deze uitzending?

13. Started by Kronkel71,

Gisteravond zond radio 2 rechtstreeks uit vanuit Enschede. Ik heb die uren via mijn hd-recorder opgenomen maar merk dat die niet zo geweldig zijn gelukt (veel witjes) Is er iemand die mij zou kunnen helpen aan opnames van de uren tussen 20.00 en 0.00 uur ? Heel veel dank !! Benno

• 2 antwoorden
    • 815 weergaven
  14. Voor de liefhebbers hierbij de eerste 5 shows van Somertijd met Rob van Someren in zijn debuut deze week bij Radio 10. ma 12 jan [verborgen inhoud] di 13 jan [verborgen inhoud] wo 14 jan [verborgen inhoud] do 15 jan [verborgen inhoud] vr 16 jan [verborgen inhoud] Gr, Melle

• 2 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  15. Ik vind Kas een geweldige radiostem hebben en, misschien komt dat omdat hij ook zo perfect Engels/Amerikaans spreekt, de woorden zo mooi uit weet te spreken en een genot om naar te luisteren. [verborgen inhoud]

16. Started by Bertus Biervilt,

19591018 2035 AVRO - - Paul Vlaanderen - Het conradmysterie [4] - Een bezoek aan Innsbruck [verborgen inhoud] 19701018 1705 AVRO - Ad Visser - Superclean dreammachine [verborgen inhoud] 19721018 1700 KRO - Ab Hofstee, Martin Brozius - Nogal wiedus - Intro [verborgen inhoud] 19721018 1702 KRO - Gerard van Essen, Herman Kortekaas - Nogal wiedus - Peppi en Kokki [1] - Dagje naar het strand [verborgen inhoud] 19731018 0837 TROS - Klaas Vaak - Vaak 's ochtends [verborgen inhoud] 19731018 2202 TROS - Hugo van Gelderen - Hugo van Gelderenshow [verborgen inhoud] 19741018 2021 AVR…

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 2 antwoorden
    • 524 weergaven
  17. Started by Armand,

Ik weet niet welke week jullie hebben ingestart maar dit is niet uur twee van 25 Juli. edit: ik vermoed uur twee van vorige week. Ik heb het juiste uur aangeklikt op de ledenpagina 🍺

• 2 antwoorden
    • 802 weergaven
  18. Started by jan V,

1975-05-09 Tineke-NationaleHitparade 16min NOS-H3 [verborgen inhoud] gr jan V

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 827 weergaven
  19. Vanaf april 1982 zond Veronica de eerste uitzending van Countdown Café elke vrijdagavond vanuit het etablissement Anna’s Hoeve in Hilversum uit. Countdown Café wist door haar live optredens van internationale artiesten, onder wie Simple Minds, INXS en Joe Jackson, uit te groeien tot een van de populairste programma’s van de Nederlandse radio. Diverse dj’s, waaronder Lex Harding, Annet van Trigt en Alfred Lagarde waren bij het programma betrokken, maar de vaste rots in de branding was altijd Kees Baars. [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  20. Zaterdag 1 februari 2014 http://www.mediafire.com/listen/5v7g34t3uze1i9j/ExtraGold-2014-02-01-zaterdag10-JaapJansen.mp3 demis roussos - when i'm a kid eddie money - maybe i'm a fool rolling stones - she's a rainbow paul mccartney - queenie eye stone poneys - different drum ria valk - oma wil een toyboy pharrell williams - happy marmalade - my little one ed sheeran - i see fire nitty gritty dirt band - mr. bojangles the explorers club - run, run, run tambourine - high under the moon claudia de breij - mag ik dan bij jou hollywood movie strings - gadgeto tango temptations - papa was …

21. Started by Vincent,

Een uurtje met Jan Steenman. Heeft iemand zin om deze te dateren? [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  22. Started by Bosmeester,

Afgelopen weekend was er bij Radio Veronica een hommage over de onlangs overleden Willem van Kooten alias Joost den Draaijer te beluisteren. Heeft iemand deze hommage toevallig opgenomen is misschien bereid deze hommage te delen op dit forum? Alvast hartelijk dank. Met vriendelijke groet, Arnold.

23. Started by flarenixie,

Hier is de andere Spleen aflevering die ik op de site van de VPRO vond. Ik heb hem op de omslachtige wijze binnengehaald: afspelen en opnemen. Zou er een manier zijn om de stream te downloaden? 01 januari 1984 uur 1 van 14-15: http://www.mediafire.com/?b59xzbzw8upqoyt 01 januari 1984 uur 2 van 15-16: http://www.mediafire.com/?33df60td1xc6nf6

• 2 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  24. Een uurtje Mark in the Dark uit 2004 vanaf MD. Wat heeft die man een gouden radiostem. Jammer dat hij (bijna) nooit meer te horen is. De uitzending is van 17 augustus 2004. Het precieze tijdstip weet ik niet, maar het moet ergens tussen 00:00 en 02:00 zijn geweest. Er waren geen nieuwsuitzendingen in de nacht bij YorinFM, wat het moeilijk maakt om het tijdstip vast te stellen. Ik hoop dat ik hier de fans van Mark blij mee maak. [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  25. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 2 antwoorden
    • 925 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.