Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.718 discussies in dit forum
-
In het gastenboek van het Max programma Wekker Wakker op R 5 zijn berichten te lezen over klachten van luisteraars dat het format van R 5 de verkeerde kant op gaat, ik reageerde hierop met onderstaande tekst: "Volgens de muziekredactie van Radio 5 kunnen ze niet iedereen een plezier doen! Een hooghartig neerbuigend antwoord die de waarheid ook nog eens geweld aan doet. Voor wie het niet begrijpt het volgende: Als u net als ik liefhebber bent van easylistening uit de 50s en 60s, Sinatra, D Day en Ray Conniff dan behoort u volgens de "formatdocters" tot een generatie luisteraars die spoedig lettelijk zal uitsterven en zeg nou zelf aan een dood paard ga je niet tr…
-
- 38 antwoorden
- 4,3k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 918 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 873 weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Top 40 op 192Radio: Uitzending op zaterdag 4 maart 2017 van 14.00 - 18.00 uur op de stream van 192Radio. Deze uitzending wordt herhaald op de woensdagmiddag erna van 14.00 - 18.00 uur, zie programmering Tipparade op 192Radio: Presentatie: Bert van der Laan. Uitzending op zaterdag 4 maart 2017 van 16.00 - 18.00 uur op de stream van 192Radio. Deze uitzending wordt herhaald op de woensdagmiddag erna van 16.00 - 18.00 uur, zie programmering. Wij zijn zo stoned als een garnaal Herman George van Loenhout bracht zijn 1ste (solo)single uit in 1965. Toepasselijk En nou ik. Opvolger is Een van hen ben ik. Tipparade (nou ja, de voorloper) gevalletje…
-
- 1 antwoord
- 813 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 906 weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Rustig wachten op de dag dat heel Holland Limburgs lult... Ik wil wel afvallen maar ik denk dat dit duurt totdat ik een ons weeg en dat duurt hopelijk nog heel lang. Ik geef Arabisch meer kans. SterrenNL-20160904-2000-2100-DanielDekker-Poster-RowenHeze Ik denk dat de opname van Vincent afkomstig is. Het is overigens Daniël Dekker en Rowwen Hèze, maar dat terzijde. Veul plezeer dermet.
-
-
-
-
-
-
helaas werd de verkeerde top 40 uitgezonden. https://hearthis.at/ton-bosklopper/192-radio-nederlandjanuary042020-de-tipparade-3-januari-1970-met-bert-van-der-laan-1602-tot-18-uur/download/
-
- 2 antwoorden
- 874 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 14 antwoorden
- 4,6k weergaven
- 2 followers
-