Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Zeezenders

Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .

1. Started by Ronny,

Een jaar lang al kun je elke zaterdagavond luisteren naar een non-stop UK Top 40 op de streaming van de stichting Norderney. Zaterdag van 20 tot 22 u is de UK Top 40 van 31 augustus 1974 aan de beurt. Welke platen er op die dag in de Veronica Top 40 stonden en in welke volgorde weten we bijna uit het hoofd. Zaterdagavond kijken we dus wat er op zwarte zaterdag aan de andere kant van de Noordzee in de hitparade stond. De lijst vind je hier: http://norderney.nl/EE/index.php/site/norderney_top40_en_tipparade/#uktop40_lijst Veel luisterplezier zaterdag. In september staan ook nog 1968, 1971, 1963 en 1966 op het programma. Ronny

• 0 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  2. Started by h.roos,

Veronica-19681221-2100-2200-Lex Harding-Parels voor de Zwijnen. [verborgen inhoud] Groet Henk.

• 3 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  3. LaserHotHits-19860817-2045-2145-LizWest-LizWestShow[/url

• 1 antwoord
    • 1,7k weergaven
  4. Started by Vincent,

Dave Dennos, Tony Windsor en Paul Kaye. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  5. Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein Radio 227 - 19670000 - Lex Harding In Gesprek Met Diverse DJs Van Radio 227 [verborgen inhoud]

6. Gast Ronald Lokker
    Started by Gast Ronald Lokker,

zeezender hobyisten ik ben opzoek naar een top40/tipparade database het liefst in execel om aan te geven die hit/tip heb ik of niet ik ben vast begonnen met de eerste top40 van 1965 en tipparade (van de nordery www.lokker.net www.lokker.net/Hitparade/Hitlijst.xls ik mis nog wat lijstjes maar dat doe ik in een volgende request Ronald

• 1 antwoord
    • 1,7k weergaven
  7. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  8. Radio Caroline [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  9. Started by Juul,

Ik kom voor mijn doen allerlei zaken tegen waarvan ik denk "wat moet ik er mee?". Dit omdat ik m'n archief aan het nalopen ben tbv Beeld en Geluid. En onderstaande is niet van belang voor hun "Veronica" archief. Maar wellicht zijn er hier mensen die het welleuk vinden. Ik "wis" het nu. Een single met de naam "The End". Heeft iets met Mi Amigo van doen. Ik ken het verder niet. Ergens staat mij bij dat ik 'em, in het verleden al eens heb gepost. De single heb ik al lang niet meer maar wel hier de hoes en audio. [verborgen inhoud]

10. Radio Noordzee - Soulshow - Ferry Maat - 02-12-1973 Wim

11. Ik kwam dit nog tegen. Heb geen idee of het al eerder geplaatst is. Leek me een leuk artikel. Veronica - 1962-07-28 Pionier of martelaar (Zeeuwsch dagblad) [verborgen inhoud]

• 4 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  12. Gast Norderney192
    Started by Gast Norderney192,

6 uur hitgevoeligheid, de lijst der lijsten van 1966, alle 100 integraal op 192. Derde Kerstdag van 12 tot 18 uur met Thimon, Rob, Bert, Frank en Ad. . ​ … Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: lees verder > [verborgen inhoud]

• 7 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  13. Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  14. 390-04061967ChristopherClarke14151515MelodyFair [verborgen inhoud]

15. Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein [verborgen inhoud]

16. RNI - 1972 02 06 - 1800-2000-Brian McKenzie - Hitbackshow [verborgen inhoud]

17. Started by Vincent,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  18. Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 3 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  19. Started by J.Vinke,

Vandaag zag ik in de regiokrant De Stentor een aardig stukje geschreven door Jelle Boonstra met een mooie foto van ....... ? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Vr gr Jan

• 7 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  20. Laser 558 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  21. Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein Veronica - 19710524 - 1700-1800 - Gaston Huismans - Met De Benen Op Tafel [verborgen inhoud]

22. Vandaag een video van Ton Persijn (bekend van de hond Lucky in Rockart) die hij op 31 augustus 2008 opgenomen heeft in Museum Rockart in Hoek van Holland. Dat was ook de laatste keer dat Bull Verweij in het openbaar te zien was.

• 1 antwoord
    • 1,7k weergaven
  23. Started by scotty,

Here is Alexander Dee on 12/9/66 between 2106-2225. The recording lasts around 40 minutes. http://www.mediafire.com/?a8f2z27a0u33qut

• 2 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  24. Started by Lokeend,

Wie was de dj die de Dr Molly Magic Show presenteerde op Radio Delmare? Er staat me iets bij dat hij de zendtijd huurde bij Delmare. Was zowieso een apart programma op Radio Delmare.

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 8 antwoorden
    • 1,7k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.