Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.535 discussies in dit forum
-
Opnames met verbeterde geluidskwaliteit.<aging anorak ears> Het is `1 van de vreemdste opnames in mijn archief, de “samenwerking†in 1979 tussen Delmare en Radio Tour de France met oa wijlen Theo Koomen. <opnemer onbekend> http://www78.zippyshare.com/v/38509662/file.html Paul de Haan.
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 6 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 7 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 8 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
-
Hier zijn er nog enkele meer Sorry voor alle ongemak maar ik heb hier wat zitten knoeien omdat het hier nog wat uitzoeken is voor mij. Ik heb alles nagekeken en inderdaad er waren links die niet werkten dat zou nu wel moeten lukken ? en anders verneem ik dat wel. Ook bedankt voor de beterschap's wensen. Ik voel me vandaag al heel wat beter maar afgelopen nacht was ik erg ziek met zeer hoge koorts. Je wil niet weten hoe ziek ik me voelde men keel doet nog altijd pijn en praten lukt moeilijk maar ik voel beterschap dus dat is al beter gelukkig. De Story van de MV Mi Amigo (Nederlands enz) Marc Jabobs - LP Copie Historien Om Radio Nord CD (Only in Swedish !) 160 kbbps + s…
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,7k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: ​​​​​​​​​​​Uitzending op de stream van 192 Radio, zondag 7 september 2014 20.00 - 22.00 uur en woensdag 10 september 2014, 20.00 - 22.00 u. Presentatie: Dirk van Dijk ​7 september 1964 Twee minder bekende nummers van The Beatles vandaag in het Amerikaanse uur. Dat komt omdat Capitol geen kans voorbij laat gaan om geld aan ze te verdienen. Dus brengen ze een single uit met Matchbox aan de ene en Slow Down aan de andere kant. En… lees verder > Lees verder
-
- 9 antwoorden
- 1,7k weergaven
-