Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.194 discussies in dit forum
-
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-XGMIECBGKLRA.mp3 Hierbij nog een jonge/oude Will Luikinga. janV
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Nogmaals een cass. van BoB Bootsma. Dank Bob. Het laatste deel (ongeveer 35 minuten) van de Beatles Top 30 en het begin van de Top 50. Ik heb lang gezocht maar op beide fora dit programma niet gevonden, al weet ik haast zeker dat ik de lijst wel eens vaker voorbij heb zien komen. De Beatles Top 30 werd door Radio Mi Amigo uitgezonden op 20 september 1975 in het programma Flashback Show van Joop Verhoof. Info: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Foto Radiovisie.eu
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Weet iemand wie de presentatie doet? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Radio558-00071988-11221257 [verborgen inhoud] Radio558-09071988-08521026testuitzending [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
hoi hoi Ik ben op zoek naar een goed ingescand exemplaar van de top 40 van 31 augustus 1974 De bedoeling is dat ik hem weer uit kan printen. Alvast bedankt voor de moeite mvg ruud
-
Wie heeft er voor mij de hoesjes uit de Dureco serie Veronica gaat door! uit 1975. Grt Rieni.
-
VOP 25.06.1976 17.09 to 17.52 Stevie Gordon [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein Monique - 19860921 - 1600-1800 - Herbert Visser - Zondagmiddagmatinee [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Radio Monique 963 (Eerste half uur is al eens eerder door Vincent geplaatst!) 20-07-86 Zondagmiddag Matinee Elly van Amstel 17.00-18.00 http://www.mijnbestand.nl/Bestand-8VIHMNQII4RV.mp3 (Dank aan "jepatrick"/?) Robin
-
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 10 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Een Broodje Ross uit de zomer van 1989. [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: ​Uitzending op de stream van 192 Radio, zaterdag 4 april 2015, 20-22 u. Productie: Ronny Harnie. ​Deze week de UK Top 40 van 48 jaar geleden, die van 1 april 1967. Op 1 staat Engelbert Humperdinck met Please Release Me. We draaien ook b-kant Ten Guitars. Please Release Me werd geschreven in 1946 door Eddie Miller, Robert Yount en James Pebworth. Pas in 1967… [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
Radio Caroline [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Ik zit de laatste tijd graag te luisteren naar de prille begin periode van Radio Caroline. Zo hoorde ik de tune van Simon Dee weer voorbij komen, On the Sunny Side of the Street. Prachtig! Maar welke versie is nu de versie zoals hij gebruikt is op Caroline en is deze ergens te koop? Ik bedoel dus de authentieke plaatopname, niet een later opnieuw opgenomen versie. Wim de Lang
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Ik zat net een aflevering van het programma De Hondewacht te luisteren met Chiel Montagne uit januari 1966. Suske noemt echter geen enkele keer de tijd. De file geeft aan dat het programma is uitgezonden tussen 23:00-00:00 uur, maar volgens mij was dat het tijdstip van Alle Remmen los. Weet iemand wanneer de hondewacht werd uitgezonden?
-
-
- 6 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Voor wie deze nog niet had. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Met dank aan Wout Koelewijn. Met vriendelijke groet.Henk.
-
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Hoi Forummers, Ben een nieuweling en heb dus een rookie-vraag .... Ben nog steeds enthousiast over alles uit de piratentijd. Zou graag radioreclames zoals Gala, Betuwe, Drum, Neckermann, Goudhaantje en zo willen horen/vinden. Wie kan me helpen?
-
- 5 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Is de echte naam van Rob Hudson van Mi Amigo bekend? Ik ben in dezelfde buurt opgegroeid als waar hij zijn schuilnaam aan heeft ontleend en vraag me af of ik hem ken. Groet F B
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De opnames komen uit het archief van Douwe Dijkstra Kan iemand ze omschrijven?
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Deze opname komt uit het archief van Ad Couwenberg. Ik heb geen datum en/of tijd van deze opname, die ongeveer 20 minuten duurt. Robbie heeft Ross Brown (van Australische afkomst) en zijn vriendin Patricia (uit Heemstede) op bezoek. Ik vind het een erg leuke opname, het is altijd weer een genot om naar Robbie Dale te luisteren.. Eerder deze week schreef DALE558 dat Ross Brown en Robbie Dale dezelfde persoon zouden zijn. Uit deze opname krijg ik de indruk dat het twee verschillende personen zijn. [verborgen inhoud]
-
-
- 5 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
De tekst op de cassette komt niet overeen met de inhoud. Ik zoek de datum, tijd, presentatie en programmanaam. [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
-