Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Zeezenders

Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .

1. Ik kijk bij sommige berichten in de actualiteit altijd even in ons archief. En ja, Frits Barend maakte een interview op 11 juni 1972 met de gisteren overleden trainer Leo Beenhakker.

2. Started by Robin Westhof,

RNI 220 15-08-74 Don Allen 20.15-20.45 http://www.mijnbestand.nl/Bestand-IGZWI36VGRAN.mp3 (Dank aan "jepatrick"/?) Robin

• 2 antwoorden
    • 887 weergaven
  3. Started by Jan-Fre,

Wat gaat de tijd toch snel.... Vandaag alweer 37 jaar geleden... Baken 16 - Herman de Graaf 12:00-13:00 [verborgen inhoud] Stuurboord - Rob Hudson 16:00-17:00 [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 848 weergaven
  4. Started by h.roos,

Veronica-19640722-1300-1400-Cees van Zijtveld-Halverwege. [verborgen inhoud] Groet Henk.

• 2 antwoorden
    • 1k weergaven
  5. Twee opnames met dezelfde datum. Wie wil dit uitzoeken? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1k weergaven
  6. Started by jan V,

1969-07-26 2307-0017 KlaasVaak-RadioDrama [verborgen inhoud] bron StichtingNorderney-RadioVeronica 192 gr jan V

7. Started by Vincent,

De laatste Caroline voor vandaag. Ik had gisteren al een keer Baccara voorbij horen komen, nu hoorde ik het weer in het programma van Caroline Martin. Was even schrikken. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 743 weergaven
  8. Started by Vincent,

Vers uit de cassettedeck, niet gecontroleerd: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 2 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  9. "Wie heeft deze show in zijn collectie en is bereid om hem hier te plaatsen?"

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 937 weergaven
  10. Started by scotty,

A couple more recordings from Atlantis. The first features John Harding during an afternoon show from 1615-1700. I am not sure of the exact date, but is between 11-13th August during the all day English programmes. It features Steve England with a hoax closedown message. [verborgen inhoud] Dave Owen 13081974 0727-0840 [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  11. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.

• 2 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  12. Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1k weergaven
  13. Started by Vincent,

Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  14. Started by Vincent,

Van Britain Radio zit niet veel in het archief en niet alles is gedateerd. Aanvullingen, correcties, alles is welkom! [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 2,4k weergaven
  15. Started by Drumbeat,

RNI 220m Mike Ross 2100-2305 26/12/71 [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  16. Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 994 weergaven
  17. Op snelheid gezet, losgeknipt en aan de hand van de info bij de banden benoemd. Dit laatste is niet door mij gecontroleerd. Als je hebt geluisterd en aanvullende info hebt, laat het dan even hier weten. Is de datering juist, wat is uitzendtijd, welke gegevens ontbreken enz. [verborgen inhoud] * kop en filenaam aangepast met juiste datum.

• 2 antwoorden
    • 2,1k weergaven
  18. Started by Lokeend,

Hallo, Is er iemand die programma's van Frans van der Drift heeft voor mij? Grt Rieni.

• 2 antwoorden
    • 1,8k weergaven
  19. Een studio opname. Uitzenddatum niet bekend. Cassette geeft aan dat het programma anderhalf uur duurt, maar is een C60. Niet gecontroleerd. [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 875 weergaven
  20. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  21. Started by martinja,

Laser558-21071984 13501520 [verborgen inhoud] Laser558-24081984 10551225 [verborgen inhoud] Laser558-29121984DavidLeeStoneMorningShow [verborgen inhoud] Laser558-31051984 12301400 [verborgen inhoud] Laser558-SteveMasters23220048 [verborgen inhoud]

22. Started by Pd2pk,

Dag Radiovrienden , Sinds enige tijd heb ik kennis aan enkele mensen uit Vlaanderen . Afgelopen zomer heb ik aan deze mensen gevraagd uit te kijken naar spullen uit de Mi Amigo Tijd . Ik wil de vandaag ontvangen spullen met jullie delen . Hopelijk roept het bij onze trefpunt vrienden net als bij mij herinneringen op uit deze mooie jaren . De komende winter zal ik meer spulletjes op de foto zetten voor jullie en hier posten. Muzikale groeten ( pd2pk ) Peter.

• Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  23. Started by Vincent,

Jackie Lee [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 937 weergaven
  24. Started by Vincent,

Norbert, Ad Petersen en Eddy Emery. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  25. Gast HendrikDelmenhorst
    Started by Gast HendrikDelmenhorst,

Ik ben weer in blijde verwachting van de lijstjes, met name de tipparade natuurlijk. Nóg kunnen er verrassingen bij zitten, dus ik ben weer benieuwd. En The Move staat in ieder geval nu wel in de top 40, het is gewoon een goed nummer.

• 2 antwoorden
    • 876 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.