Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klassement

Populaire bijdragen

Inhoud met de hoogste waardering op 27-06-22 in Berichten tonen

  1. Ik zat in de auto en kan ik mooi de programma's afluisteren van 30 juni 1973. Tom Mulder ging weg bij Veronica omdat hij "moeite had" om mensen fl 5,- te vragen. Met name kinderen zo zei hij eens. (een beetje doelredenatie vind ik ) Vooral ook omdat hij in het programma OGM live vanaf de Norderney op 30 mei tussen 7 en 8 uur uitbundig opriep om lid te worden. En amper een paar dagen daarna kwam z'n bezwaar opzetten. Het was meer zo dat Tom het einde van Veronica aan zag komen en dacht, ik ga om mij heen kijken..............Goed recht trouwens. Dit is dat bewuste uur. https://pixeldrain.com/u/EE9DDtnM
  2. Ik heb de herhaling van afgelopen avond opgenomen en even op Mixcloud geplaatst.
  3. Monique-19850528-1800-1900-FritsKoning https://pixeldrain.com/u/Fb3j9YoH
  4. How I was able to receive and record Veronica in France Eerste deel : Juli1969-Mid November 1969 Promos, Pubs, Tunes https://www.mediafire.com/file/zuzyrga3palnjfv/VERO071169.zip/file Eric C.
  5. Hier de show van 31 maart 2002 met muziek uit 1976 https://www.mediafire.com/file/8gzskgvwzs86box/020331+Steenen+TIjdperk+Archiefuitzending+1976.zip/file Van de uitzending van 7 april 2002 op radio 2 met muziek uit 1977 heb ik geen opname. dus de volgende upload is van 14 april 2002 (en die is niet volledig, want de laatste 20 minuten ontbreken)
  6. 4 punten
    Maar weer even terug in de tijd. Maar dan naar 2018, woensdag 27 juni (precies 4 jaar geleden). Het is Spieren voor Spieren week. 2018-06-27 - Evers Staat op - Ochtendshow.mp3 Veel (luister) plezier.
  7. Thanks Juul Indeed I began with what I had, a mike and cassettes I was living in the very north of France (Lille -Rijsel) Groet, Eric
  8. Hi Eric, Nice, you recoded it with a Mike. Anyway "leuk". Where was it in france? Greetings Juul
  9. 3 punten
    Zondagochtendshow van 24-11-2013 (Is niet Evers Staat Op) 0600 - 07:00 https://pixeldrain.com/u/nohXkJhU 07:00-08:00 https://pixeldrain.com/u/zzKZHgzP 08:00-09:00 https://pixeldrain.com/u/uD6i6JsQ 09:00-10:00 https://pixeldrain.com/u/4QrmCTiK Dit is wel een echte Evers Staat op, 2 December 2013 06:00-07:00 https://pixeldrain.com/u/496QoFYd 07:00-08:00 https://pixeldrain.com/u/HtsZika2 08:00-09:00 https://pixeldrain.com/u/9D3VeCrY 09:00-10:00 https://pixeldrain.com/u/BDcPXroY
  10. 2 punten
    Bij deze een aflevering van Evers staat Op. Van 23-11-2013 06:00-07:00 https://pixeldrain.com/u/X3aWiHea 07:00-08:00 https://pixeldrain.com/u/pb5ASd9b 08:00-09:00 https://pixeldrain.com/u/ri1hTGqB 09:00-10:00 https://pixeldrain.com/u/vedonFev Ik heb deze verkeerd in de map staan, deze is de zaterdagochtendshow
  11. "A 60 minute pirate radio special with Programme Director Ron O'Quinn taking us back to 1966. The photos captured in the "Swinging Radio England & Britain Radio Photobook", by Ray Anderson provide the talking points for the inside story of one of the biggest "pirates"." Competition to win a copy at the end of the show.
  12. De uren zijn via de site van radio Veronica terug te luisteren (zaterdag van 20.00 tot 21.00 uur en van 21.00 uur tot 24.00 uur). Ik heb de uren ook wel opgenomen, maar dan moet ik er nog wel even alle reclameblokken en het nieuws uitknippen.
  13. Heeft iemand deze speciale Veteranenuitzending wellicht opgenomen en wil die hem hier plaatsen? Alvast bedankt! Hans
  14. En meteen ook een 'historische' uitzending gebleken, want Stenders heeft erin aangekondigd dat hij Tineke (die het radio maken toch wel érg mist) terug op zender gooit, bij Vintage Veronica.
  15. 2 punten
    SMC-AudioMagazine-14 Ook de inhoud van deze aflevering is terug te vinden op Radiopedia.
  16. Dag Wouter, welkom op het forum. 538 is niet mijn station om te bewaren (staat een enkele keer wel aan in de auto), maar dit staat hier op de HDD. Deze opnames komen recent uit het forum, dus dank aan de eerste poster. https://pixeldrain.com/u/TWyEAakG 538-20101231-1000-1100-JensTimmerman-Top100van2010.mp3 https://pixeldrain.com/u/JHfdTbie 538-20101231-1100-1200-JensTimmerman-Top100van2010.mp3 https://pixeldrain.com/u/VxkP5qrk 538-20101231-1200-1300-JensTimmerman-Top100van2010.mp3 https://pixeldrain.com/u/enz2BNHr 538-20101231-1300-1400-JensTimmerman-Top100van2010.mp3 https://pixeldrain.com/u/bjin2qF7 538-20101231-1400-1500-JeroenNieuwenhuize-Top100van2010.mp3 https://pixeldrain.com/u/96gyafwA 538-20101231-1500-1600-JeroenNieuwenhuize-Top100van2010.mp3 https://pixeldrain.com/u/iTPjeugB 538-20101231-1600-1700-JeroenNieuwenhuize-Top100van2010.mp3 https://pixeldrain.com/u/n918xJBP 538-20101231-1700-1800-JeroenNieuwenhuize-Top100van2010.mp3
  17. Hier de show van 24 maart 2002 met muziek uit 1975 https://www.mediafire.com/file/npdtha6lc1hwsfc/020324+Steenen+TIjdperk+Archiefuitzending+1975.zip/file
  18. 2 punten
    Bedankt Jan
  19. Monique-19860913-1345-1450-MarkDeMast-MoniqueTop50 https://pixeldrain.com/u/BZvhbbyU
  20. 2 punten
    Ik ben benieuwd wat die 2 TB allemaal gaat brengen. Maar ik wil best wat mee doen in de uploads van wat opnamen van Evers Staat Op. Terug naar precies 10 jaar geleden. vrijdag 22 juni 2012. Er is een EK Voetbal in Oekraïne en dan zijn natuurlijk Peter en Viggo erbij (geweest). 20120622_0559-1006_R538_Evers-staat-op_Edwin-Evers.mp3 Veel plezier ermee.
  21. Dan zal Talpa wel toestemming gekocht hebben, hebben toch geld zat. Theo
  22. Vragen staat vrij, Theo! Ik heb niet de indruk dat dit via B&G loopt maar een één-tweetje tussen Stenders en Bouman/Juul. Tinus gaat ook weer presenteren.
  23. En niet alleen 1970 maar ook LIVE vanaf de Norderney, heel leuke uitzending. Henk Kruize
  24. Super Martin, dat heb je snel geregeld. Tja, gezondheid die niet meewerkt is @#$^&* Wens je oprecht sterkte en het allerbeste. Gelukkig hebben we een mooie hobby, die goed voor afleiding kan zorgen. Ik werk me een slag in de rondte om alles gearchiveerd, gesorteerd te krijgen en de dubbele eruit te halen. Dank voor alles wat je post want er zit soms heel leuk (uniek) materiaal tussen. Grts
  25. Dank je wel allen - ach het zijn allemaal vertrouwden onderling op een enkele na en jah die energie heb ik 's morgens volop, maar daarna op de dag wordt het langzaam minder en 's avonds laait het weer wat op - golvend, maar ja - het is opletten voor mij met infecties. Maar het plezier is er voor mij totnutoe hier niet minder om. En die Rob - die staat er weer Radio Veronica - 5 Jarig Bestaan Klassiek Verzoek - Rob Rip 20-21 https://pixeldrain.com/u/DRtzHYQh
  26. 1 punt
    Bedankt Harm, Ik weet dat Douwe Dijkstra een jaar of 4 geleden ook al eens naar hem gezocht heeft, maar zonder resultaat. Kijk, veel "radio fans" waarmee ik in de jaren 70 en 80 contact had zijn nog "in het wereldje" blijven hangen en duiken regelmatig op in forums net als dit... en daarom vind ik het jammer dat ik Jozef niet meer kan traceren, het was een hele goede en leuke vent.. Maar bedankt voor de tip Harm Henk Kruize
  27. RNI 1972.06.22 0155-0255 Brian McKenzie RNI 1972.06.22 1858-1936 Terry Davis
  28. 1 punt
    Hoop dat jullie het nog niet zat zijn. Er is nog meer, dus we gaan verder.... https://pixeldrain.com/u/vdRZa4c9 Radio390-19670313-0857-0900-WoolfByrne-MorningMelody.mp3 https://pixeldrain.com/u/sFCjed4e Radio390-19670313-0857-0957-WolfBurnEColeCClark.mp3 https://pixeldrain.com/u/KzzDYrEA Radio390-19670313-0857-1021-WolfBurneChrisClark.mp3 https://pixeldrain.com/u/AKqh9N1h Radio390-19670313-0915-1015-ChristopherClark-MarieSimoneHour.mp3 https://pixeldrain.com/u/3nVxx38J Radio390-19670313-1015-1017-EdwardCole-MastersOfTheOrgan.mp3 https://pixeldrain.com/u/9iNQAKkJ Radio390-19670314-1050-1103-EdwardCole.mp3 https://pixeldrain.com/u/3kj1CYVM Radio390-19670314-2000-2030-ChrisClark.mp3 https://pixeldrain.com/u/4TZvL37Z Radio390-19670317-1440-1515-JonathanHall-MelodyFair.mp3 https://pixeldrain.com/u/XG5Mssgf Radio390-19670317-1515-1530-AlanWest-Conniff&Rhythm.mp3 https://pixeldrain.com/u/1diSb6ca Radio390-19670326-1300-1400-PeterJames-FromMeToYou.mp3 https://pixeldrain.com/u/AGnNTuVT Radio390-19670400-1630-1730-JonathanHall-ChrisClark-TeaTimeTune-OnTheScene.mp3 https://pixeldrain.com/u/qAGU2b21 Radio390-19670408-1600-1630-DavidSinclair-MemoryLane.mp3 https://pixeldrain.com/u/Mp4va9K2 Radio390-19670413-1630-1700-JonathanHall-TeaTimeTunes.mp3 https://pixeldrain.com/u/EfD26YtJ Radio390-19670413-1700-1730-JackMcLaughlin-News,ChristopherClark-OnTheScene.mp3 https://pixeldrain.com/u/iYUPoy11 Radio390-19670430-1630-1700-DavidSinclair-SundaySwingSession.mp3
  29. 1 punt
    Gerard, dank voor correctie. Ik heb nog meer, zal dat ook posten, maar als titel verkeerd is graag correctie. Wordt gewaardeerd, Grts Eric
  30. 1 punt
    Nou, Veronica is wel een beschermde naam, jaren geleden heeft de VOO moeilijk gedaan omdat er op het oude Veronica schip, dat toen haar bestaan als partyboot begon, nog steeds de naam "Veronica" op de zijkant had staan. Het zal wel geregeld zijn omdat het er nog steeds op staat... Henk Kruize
  31. 1 punt
    Veronica, Caroline 😉
  32. 1 punt
    Het zijn dan ook geen gedeponeerde merken (productnamen). Dus iedereen kan en mag het gebruiken. Idem met Henk, Martin, Piet, Eric 😉
  33. Dag Bart Inderdaad het gaat over de zeezenders van in de jaren 1972.Over radio noordzee en radio veronica . Met foto s van radio veronica , mebo 2 ,rem eiland,radio london , het overstappen op de mebo 2 , campagne tegen labour in Engeland ,the Shivering Sands-fort ,radio capital (King David) ,bloemen voor veronica 10 verjaardag en studio van rni. Grtjes Marnik
  34. Deze opname komt van een R2R tape van James Hutchison. RNI 30-12-1971 02:21-03:25 Dave Rogers Brian McKenzie
  35. Deze opname komt van een R2R tape van James Hutchison. RNI 28-07-1974 22:00-22:54 Robin Banks
  36. Hi Jan-Fre, Hope you are well. Thanks for all the RNI recordings you are sharing. Ian
  37. Deze opname (met fading) komt uit de banden collectie van James Hutchison. RNI 26-07-1974 Leo van der Goot 16:25-17:00
  38. Voor de liefhebbers, die dit nog niet hebben beluisterd: https://pixeldrain.com/u/dhnVkK8m Luxemburg-19720219-11Minuten-PeterKoelewijn.mp3 https://pixeldrain.com/u/MqbUaVW5 Luxemburg-19710905-1800-1900-Luxemburg-Top25-PeterKoelewijn.mp3 https://pixeldrain.com/u/1QfiJa9V Luxemburg-19710902-1730-1800-PeterKoelewijn-LuxemburgTop25.mp3
  39. RNI 1972.05.26 1150-1200 Peter Holland
  40. Piet, RNI FM 102 Mhz - 19700321 - 2203-2311 - Horst Reiner - RNI Top 40 Numbers 25-11 Tijd: +/- 16:49 noemt Horst het veranderen van ligpositie Mebo II. maan- of dinsdag. RNI FM 102 Mhz - 19700321 - 2311-0115 - Horst Reiner - RNI Top 40 Numbers 10-01 + Carl Mitchell Tijd: +/- 1:07:52 noemt Carl dat de Mebo II naar een andere ligplaats gaat. Groet, HA
  41. RNI op FM was hier in Geldrop totaal niet te ontvangen... maar.. soms had je "condities" en ik weet nog dat ergens in Oktober 1971 plotseling RNI op FM hier te ontvangen was... was voor een paar uurtjes op een Zondagmorgen, eerst met "Prioriteiten" met Karel Prior en daarna Tony Berk... De dagen erna kwam het weer soms kort door maar dat was dan ook voor de laatste keer want daarna heb ik het nooit meer gehoord. Dat was een beetje hetzelfde als toen je nog een eigen TV antenne had en je soms testbeelden van verre landen ontving. Het blad "Radio Bulletin" publiceerde toen, eind jaren 60 en begin jaren 70, vaak foto's van die testbeelden. Groet Henk Kruize
  42. Zelf heb ik deze dag ook opgenomen met mijn toenmalige Philips N4307 recorder.... tot mijn grote verbazing hoorde ik opeens RNI-2 direct na het uitschakelen van Veronica... Tony Allan kondigde de "uitzend testingen" Van RNI-Twee aan... Inderdaad met goed hoorbaar het geluid van 220 meter er doorheen. Nu we het toch over 192 en 538 hebben, ik merkte wel dat het signaal op 538 sterker was hier in Geldrop maar ook viel mij meteen op dat het geluid op 538 veel minder hoge tonen had dan op 192.... hoorden jullie dat ook?? Ook hoor je in de Tom Collins show, (tussen 10 en 12) ik zal in een volgende post even uitvogelen hoe laat dat was, dat heel kortstondig de RNI-2 zender aan word geschakeld... heel kort hoor je Hurricane Smith met Who was is over het Veronica signaal, oneveer een seconde of 10... maar.. het drukte, hier in Geldrop wel compleet het Veronica signaal weg. Groet Henk Kruize
Dit klassement is ingesteld op Amsterdam/GMT+02:00

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.