Radiovormgeving
Voor discussies over radio vormgeving: jingles, reclames, tunes en muziek.
Het is alleen toegestaan om radioprogramma's, jingles en niet auteursrechtelijk beschermd materiaal beschikbaar te stellen via het forum. Het aanbieden van muziek, zoals tunes en de zogenaamde hard-to-find singles, is niet toegestaan.
3.125 discussies in dit forum
-
Op 1 december 1994 gaven de Stones een persconferentie in Londen waar ze hun volgende tournee aankondigden. Van platenmij Virgin records kreeg ik destijds een DAT tape met daarop die aankondiging van Mick Jagger en een aantal interviews met andere Stones leden. Ik heb ze nooit gebruikt in een programma maar het DATje kwam ik recentelijk weer tegen. En voordat ik het weggooi heb ik het maar even gedigitaliseerd. Want ik denk dat het toch zeldzaam is. Meer gegevens als hier bijgevoegd heb ik niet maar de Stones fans-verzamelaars weten er wel raad mee denk ik. Mooi weekend verder, Juul [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 2k weergaven
- 1 follower
-
-
Ik hoorde onlangs op Caroline een track van dit album en dacht die ga ik weer eens helemaal afspelen op de pick-up. Zo vond ik de de overgangen naar de diverse tracks altijd erg mooi. Veel later ontdekte ik trouwens dat de gong aan het slotakkoord werd gebruikt in de laatste uuropener van Veronica, maar dit even terzijde. Het probleem is dat ik de LP nergens meer kan vinden. Wellicht ooit een keer uitgeleend en nooit meer terug gezien. Heeft iemand dit album liggen? Graag even een PB
-
-
- 4 antwoorden
- 983 weergaven
-
-
-
Wie heeft deze nog op de plank liggen,ik ben ze kwijt geraakt. O.A giro 240024 ,en help Veronica aan Land . Eigenlijk alle actie spotjes,ik had ze vroeger op MD maar ben het schijfje kwijt met de jingles en spotjes er op. Mart538
-
- 4 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Goedemiddag forumleden, Ik ben benieuwd of iemand nog wat leuke dingen heeft liggen van het RTL FM (dat bestond van 2003 tot 2006) jinglepakket? Het was een heel mooi en sfeervol jinglepakket, dat het station een prachtige vormgeving gaf. Zou leuk zijn weer eens wat materiaal van dit station te horen. Mocht iemand iets willen delen, mijn dank is alvast groot!
-
-
- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Enwel de jingle Marc van Amstel is een prutser en misschien wel andere jingles van div andere Dj,s gekke lollige jingles het liefs nederlandstalige bvd gr Caldy.
-
- 4 antwoorden
- 913 weergaven
-
-
-
Nu we in de ban zijn van "morgenochtend 10 uur"... Hierbij 5 teaser jingles van begin 2000 toen een nieuw radio station in Vlaanderen het levenslicht ging zien... Luister/download: [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 2k weergaven
- 1 follower
-
-
Sly and the Family Stone – Dance to the music. Dit nummer is al uitgebreid beschreven en kan worden aangevuld: In 1974 werd op Veronica voor het zesde jaar in successie de Top 100 Aller Tijden uitgezonden. Een rondloper van ‘Dance to the music’ werd meerdere malen in het programma gebruikt maar ook voor de spot: ‘De Top 100 Aller Tijdens is samengesteld door tienduizenden Veronicaluisteraars, die elk een favoriete Top 10 hebben ingestuurd…..’ Sly and the Family Stone - Dance to the music. This song has already been extensively described and can be added to: In 1974, for the sixth consecutive year, Veronica broadcasted the Top 100 All Time. A runner from…
-
-
- 4 antwoorden
- 1,9k weergaven
- 1 follower
-
-
Daar gaat-ie weer ... commercials en library music! [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Hierbij de TV Leader die Veronica in 1990 gebruikte. [verborgen inhoud] Weet iemand wie de muziek maakte? Op de site van Beeld & Geluid staat muziek van Ad Bouman Groet, Peter
-
- 4 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
Voor de liefhebber, even genieten van wat oude piratenjingles (op die van Cable One na dan) van Ziaja @ Dorst . Ik denk ook wel wat obscuur spul, lang niet gehoord toch? [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 3,3k weergaven
-
-
Toevallig kwam ik dit nummer tegen op SPOTIFY . Freightways van Graham Dewilde. Het klonk me bekend in de oren. Vlgs als thema muziek voor een TV programma. Wie weet welk programma. Ik dacht aan iets met Chriet Titulaer
-
- 4 antwoorden
- 1,8k weergaven
- 1 follower
-
-
leden, Met het doorspitten van de Radio Northsea International (RNI) - Jingles & Promos - Cassette (Side 1) [trouwens van een zeer slechte cassette kwaliteit en ik hou me aanbevolen of iemand een veel betere opnames heeft van deze cassette] stond deze file erop weet iemand de titel en artiest laat maar weten johan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 771 weergaven
-
-
Kan iemand mij aan goeie uitvoering helpen? Liefst 320 kpcs of wav? Reacties graag via PB.
-
- 4 antwoorden
- 943 weergaven
-
-
Beste radiovrienden, Kan iemand mij helpen aan de volgende jingels : - Atlantis Hitspinner - Monique Satellietschijf Met dank bij voorbaat, Danny De Bruyn
-
- 4 antwoorden
- 2,2k weergaven
-
-
Wie heeft voor mij jingles van Radio Rijnmond? Groet, Marcel. [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
Cilla Black Cilla at the BBC BBC4 16 August 2015 [verborgen inhoud]
-
Een van die mooie fillers vaak gebruikt door Ad Roland in 1980. Komt waarschijnlijk uit een van die library lp's. Dirk
-
- 4 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Het blijft lastig, je valt vaak weer terug op dingen van vroeger. Maar dat is de essentie van kerst denk ik dan maar... Oud in een nieuw jasje met hier en daar een andere mix en voice-overs. Overigens zijn we met de kerstdagen 24/7 on-air via 1332 kHz! [verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
Crazy Old Wout - De Oudste DJ Van Het Land Een pseudoniem voor Wout van der Meer uit Friesland, die als Peter de Vries in 1979/1980 enige keren aan boord van de MV Mi Amigo voor Radio Caroline aanwezig was. In 2022 nam hij deze song op waarbij de originele tekst is aangepast en hij het onder meer over de zeezenders zingt. Het lied heet van origine ‘De oudste stapper van de stad’ van Hollander en Macintosh terwijl de tekstbewerking van Arie Kuipers was. [verborgen inhoud] Crazy Old Wout - De Oudste DJ Van Het Land A pseudonym for Wout van der Meer from Friesland, who as Peter de Vries was on board the MV Mi Amigo for Radio Caroline several times in …
-
-
- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Deze cassette is afkomstig van Jelle Boonstra. [verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Voor degene die 'em nog niet hebben: http://www.depers.nl/entertainment/638823/Beatles-film-op-dvd.html Juul
-
- 4 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
Aquila – Aquila Suite, First Movement Flight of the golden bird. In de programmering van Radio Veronica, in de begin jaren zeventig, bracht Lex Harding een item genaamd ‘drie in één’ in. Een aantal jingles werd er gemaakt met gebruik van de Aquila Suite. Het is een heel kort fragment dat op 50 seconden in the Flight of the golden bird te horen is. Aquila Aquila Suite Veronica 3 in 1 Jingle - Lex.mp3 384.1 kB [verborgen inhoud] 24-07-2017
-
- 4 antwoorden
- 3,3k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] Beste Forumleden. Wie kan mij helpen aan het bedje van deze jingle. Het komt uit de Radio 10 Gold Pams Series 29 1997. Groetjes Henk.
-
- 4 antwoorden
- 2,2k weergaven
-