Radiovormgeving
Voor discussies over radio vormgeving: jingles, reclames, tunes en muziek.
Het is alleen toegestaan om radioprogramma's, jingles en niet auteursrechtelijk beschermd materiaal beschikbaar te stellen via het forum. Het aanbieden van muziek, zoals tunes en de zogenaamde hard-to-find singles, is niet toegestaan.
3.147 discussies in dit forum
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 8 antwoorden
- 3,9k weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
Ik zat ooit in een Amsterdamse taxi met de radio aan, toen de taxichauffeur de radio harder zette om mee te zingen met... een jingle van Continu Contact, een lokaal piratenstation. Dan heb je het als jinglemaker gemaakt https://soundcloud.com/simonfex/continu-contact-jingles SF
-
- 7 antwoorden
- 3,8k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 3,8k weergaven
- 1 follower
-
-
Dag mensen, ik be nieuw hier op dit forum site, maar ik heb een vraagje. Heeft misschien een van jullie jingles van Radio 538? Zoja dan alvast bedankt, ik was op zoek naar de starters van 538 van 2010 en 2012, en wat jingles van ruud de wild. Hier heb ik een aantal om het wat duiderlijke te maken. Opener 2010 Opener 2012 Wild in het weekend opener De nummer 1 van de middag Tune. 1 0 2 F M Radio 5 3 8. Enz. MVG Jordy
-
- 5 antwoorden
- 3,8k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 8 antwoorden
- 3,8k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 14 antwoorden
- 3,8k weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
-
-
-
-
Bij de top 40 heb je die motor voor de stip notering, alleen ik heb de stereo versie, nu schijnt er ook een mono versie te zijn, zonder dat eind muziekje wat je erbij hoort. Wie o wie heeft hem voor mij, met grote dank voor de genomen moeite.
-
- 14 antwoorden
- 3,7k weergaven
-
-
-
-
-
-
Beginjaren 80 had Veronica zowel tijdens de Top 40 als 's avonds een stevig instrumentaal stukje infotune. In volgend fragment lult Leo zo lang dat zijn tune op is en net in die fade out herken je een stukje plaat,.... Maar wat is het? Wie kent deze tune? Genootschap, Ad Bouman, Buma / Stemra en zelfs Leo weten het niet! Iemand van jullie misschien?
-
Hallo, ik heb hier de jingles van Radio 819. Uiteraard voor eigen gebruik graag http://www.mediafire.com/listen/x8h7h1ggeb38owa/Jingles%20Radio%20819.mp3
-
- 7 antwoorden
- 3,7k weergaven
-
-