Overige landen
Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.
3.811 discussies in dit forum
-
John Lewis on ABC Radio on 2nd August 1984 from 0817-0954. Recorded from 101.0 MHz FM. [verborgen inhoud] Thanks to Vincent for converting the cassette
-
- 0 antwoorden
- 886 weergaven
-
-
Hi all 1978 05 00 [verborgen inhoud] 1979 09 03 [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Part of a video interview with John Peel from1999, about Big L and Radio One TY Martin vd Ven for sharing your video vaults with us.
-
- 2 antwoorden
- 888 weergaven
-
-
Gisteren stuurde Douwe me een app door van Roger Day dat John Ross-Barnard is overleden. Op [verborgen inhoud]lees ik net het volgende bericht: 2nd November: We are sad to hear of the passing of John Ross-Barnard earlier today. He was in Coventry University Hospital after a kidney infection took a turn for the worst and died with his family around him. Our sincere condolences to them. RIP. Jon Myer heeft op zijn website het volgende artikel aan het radioverleden van John gewijd : [verborgen inhoud] Ik ontmoette John zelf voor de eerste keer tijdens de London RSL in 2000 op Clacton Pier. Hij was een zeer aardige en vriendelijke man, een…
-
- 0 antwoorden
- 876 weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server John Walters in Room 101 04 09 1992 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Hi All, Can anyone help me? Looking for a good copy of Johnnie Walker's song Man's fight for freedom, The DJ's Lament for broadcast. Can anyone help? Thanks Regards Kenny
-
Met dank aan Christian Bergmann, die mij tipte dat er straks (na 12.00 uur NL) een interview zal zijn met Johnnie Walker op Celtic Music Radio. http://tunein.com/radio/Celtic-Music-Radio-1530-s92207/
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Here's the last 30 minutes of the show Johnny Lewis presented live from the MV Ross Revenge - Home of Radio Caroline Group on Saturday 6th July, between 10.30-11.00. This was the day when Michael Portillo was being filmed on board, and at short notice the 648 signal came from the ship between 9am & 4pm that day, rather than the usual album service. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 406 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Met dank aan Douwe Dijkstra
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
Avond allen, Heeft iemand nog (volledige) opnames van JoJo Cookin' Kincaid? Er zijn flink wat filmpjes te vinden op internet, maar dat zijn allen korte fragmenten. Heeft iemand nog volledige shows liggen? Groeten, Leo
-
- 0 antwoorden
- 786 weergaven
-
-
Hee, hoor ik ineens mijzelf terug in de ABTT op KxRadio van 27 mei 2012. Ad laat VOO-opname uit de jaren '70 horen. Ik was 15 of 16 toen ik die gesproken brief maakte... http://www.mediafire.com/?9q8v47k00941q5w
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Bewerkt voor aging anorak ears. Een prachtige historische BBC Light 1500 meter langegolf opname van het populaire verzoekplatenprogramma Housewives Choice van 3 april 1958. Geheel volgens de toen geldende BBC normen, keurig gesproken door het prototype van een BBC radiopresentator van die tijd. Zorgvuldig werden uit alle windhoeken van het Britse empire de verzoekjes afgehandeld om te voorkomen dat bepaalde gewesten zich beledigd zouden voelen, dus Ulster-Wales-Scotland en alle Engelse windhoeken werden genoemd. Uit de archieven van Martin vd Ven hoorden we al een prachtige “Muziek terwijl U werkt†van de BBC met een live orkest ,deze Housewife Choice is een platenp…
-
k rock new york 1986 08 13 howard stern 90 min. Let op de Grolsch reclama in deel 1 na een goede minuut. Niet uit te spreken voor de Amerikanen [verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 343 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 673 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 503 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 437 weergaven
-
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 384 weergaven
-
-
Ik zit nu ( 12-13 uur Ned tijd ) een uurtje naar KBC - 6095 Khz te luisteren. Maar vindt ik dat leuk? Nee dus. Gewoon "plaatje op en plaatje af". Fantasieloos. Wat bezielt die mensen? Om voor veel geld een zender af te huren en ons te laten "meegenieten" van hun hobby gedoe. Ja, ik zal het maar direct schrijven;'je hoeft er niet naar te luisteren". En dat ga ik ook nu niet meer doen. Ontvangst hier (Elburg) is OK dat weer wel. Het varieert hier op m'n R70 van S6-S9. ( Voor wat het waard is ). Juul
-
- 80 antwoorden
- 11,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server KBC(6055)_200508_2330-0030(WolfmanJack) [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 961 weergaven
- 1 follower
-
-
-
Voor de liefhebbers, vandaag opgenomen van de 6095 kHz: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 970 weergaven
-
-
Dit is opgenomen door Hans Hogendoorn op Compact Cassette. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 171 weergaven
-
-
Dit is opgenomen door Hans Hogendoorn op Compact Cassette. [verborgen inhoud]