Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Stamtafel

Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken

1. Started by martinja,

Wie kan en wil mij helpen ????? Vorige week vrijdag heb ik een zware computer crash gehad. Ik gebruikte Windows XP nog, maar dat ging mis en heb nu Windows 7. Mijn radio/muziekdatabase CD Cataloguer 2.4.7 wil niet meer zo goed op dit systeem. Ik zoek een vervolg of een vervanger. Graag een prive bericht hierover

2. Started by Harm,

De redactie van Veronica Magazine wordt omgevormd tot een kernredactie. Dit heeft tot gevolg dat 18 medewerkers boventallig worden en dat daarnaast nieuwe functies ontstaan, waarvoor 10 medewerkers worden gezocht. Boventalligen kunnen op deze nieuwe vacatures solliciteren. De nieuwe opzet heeft direct te maken met de oplagedaling van het magazine in 2013 en 2014. De papieren gids wordt door de beschikbaarheid van digitale alternatieven steeds minder gebruikt. Ook staat de advertentiemarkt onder druk. In de nieuwe opzet wordt sterk de nadruk gelegd op online activiteiten. Zo worden er een online redactiemanager en redacteuren digitaal aangesteld. De NVJ voert b…

• 11 antwoorden
    • 2,2k weergaven
  3. Started by Albatrosstudio,

Wie weet van welk Nederlands TV programma dit de herkenningsmelodie was of is? Douwe

• 5 antwoorden
    • 2,2k weergaven
  4. Gast hermans33
    Started by Gast hermans33,

Hallo allemaal een vraag hoop dat iemand kan helpen het programma sonicstage werkt niet meer start niet meer op kent iemand dit en heeft een oplossing ? zou er zeer blij mee zijn Gr John

• 8 antwoorden
    • 2,2k weergaven
  5. Started by Juul,

Heren en wellicht dames, Ik worstel even met m'n "newsreader" voor nieuwsgroepen. Ik ben "lid" van Hetnet en dat is onderdeel van KPN. Maar welke newsserver gebruiken jullie? Ik krijg het hier maar niet aan de praat. Een nwsreader heb ik wel voor m'n MAC. Juul

• 4 antwoorden
    • 2,2k weergaven
  6. Gast Paul
    Started by Gast Paul,

http://www.nrc.nl/nieuws/2012/04/19/dick-clark-de-oudste-tiener-ter-wereld-is-overleden/ In Amerika een tv-icoon, maar ik kende hem vooral van z'n oldies show in de jaren tachtig op AFN, Rock, Roll and Remember. RIP.

• 2 antwoorden
    • 2,2k weergaven
  7. Started by Juul,

We zijn verhuisd. Van de west kant van de Veluwe naar het Noorden van de Veluwe. Het valt niet mee, hoewel het niet de eerste keer is maar hopelijk wel de laatste. Wat heeft een mens een zooi!. De tuin is bijna klaar, maandag de vlaggenmast. Nee een Veronica vlag komt er niet in. De buren "weten van niks". Hoewel ik niet de eerste Veronicaan ben in deze gemeente. En 2 Km vanuit m'n achtertuin tref ik dit landschap aan................

• 6 antwoorden
    • 2,2k weergaven
  8. Started by Jano1954,

Vrienden, Is er iemand hier op het forum die mij kan helpen aan een goede kwaliteit mp3 van de conference over Billy Graham? Volgens mij was die van Gerard Cox en Frans Halsema. Ze laten de engelse tekst hore van een evangelisatie bijeenkomst waar Billy Graham spreekt en ze vertalen die dan in het Nederlands. Ongeveer zo : Ladies and gentlemen Dames en Jerrycans I am Billy Graham Ik ben Willem Grijsham And I have a message for you En ik heb een massage voor u A message for every body Een massage voor ieder lichaam. You must take the step to heaven U moet op de step naar de hemel gaan. enz.

• 2 antwoorden
    • 2,2k weergaven
  9. Started by Alex,

Zo, de pc's staan weer aangesloten na wat schilder en opknapwerk en weer wat tijd voor de hobby. Dacht ik toch dat ik de Veronica actiejingle's met Patricia op de HD had staan, maar nee, helaas niet. Is er iemand die mij kan helpen aan een goede kwaliteit Veronica Actiejigle's zoals bijv. die met A Wither Shade Of Pale aub? Alvast dank voor het zoeken.

• 2 antwoorden
    • 2,2k weergaven
  10. Started by Theo PE1OPQ,

Je hebt vakantie, alle DJ's 2 week vrij af gegeven en hup naar de kust. We zitten nu in Lelystad, op de dijk te camperen, wel op een camping hoor. Radio is mee, een Icom 7300 en een masje van 15 meter om een end fed antenne in op te hangen. Veel is er wel te horen op de mkiddengolf, ik hoor op alle uitgeven ferequenties wel geluid van een LPAM station. Sommigen goed en anderen, wel die moeten het nog leren denk ik dan maar zo. Het vervormd en hetbrokkelt, niet leuk om naar te luisteren. Opvallend is het grote aantal met hoempa pa muziek, helaas niet zo mijn ding. Theo

• 11 antwoorden
    • 2,2k weergaven
  11. Started by Juul,

https://www.spreekbuis.nl/verbod-op-tijdelijke-radiozenders/ Nu nog effe de hier plaatselijke piraten een verbod op leggen....

12. Started by hans knot,

Recensie Hörzu Radio Guide Alles über Rundfunksender und Radiohören in Deutschland. Die neue Ausgabe 2012/2013. Negende editie; Gerd Klawitter en Wolf Siebel 464 pagina’s. Bestelnummer 413 0018. ISBN: 978-3-88180-864-4 Prijs Euro 14,90 exclusief verzendkosten www.vth.de In de loop der afgelopen drie decennia verschenen in dit tijdschrift diverse boekbesprekingen van het werk van Wolf Siebel en Gerd Klawitter, beiden veelschrijvers en verbonden aan de uitgeverij VTH Verlag in Baden Baden. Van dezelfde uitgever en dezelfde auteurs ontvingen we eind november de negende editie van de Hörzu Radio Guide, een naslagwerk dat door Klawitter en Siebel v…

• 0 antwoorden
    • 2,2k weergaven
  13. Started by Everton,

Goedemiddag radiovrienden, Het voelt een beetje als een verhuizing, of een frequentiewijziging. Maar laten we ook van dit forum een succes maken. Succes dat altijd wordt bepaald door inspanning van moderatoren en leden. Laten we de digitale schouders eronder (laten) zetten! Greetz, Everton

• 4 antwoorden
    • 2,2k weergaven
  14. Started by JanDoet,

Ter info, vond ik op 112 Achterhoek Nieuws, gr Jandoet Agentschap Telecom haalt piratenzender Station Rijzende Zon en Combinatie Twente uit de lucht Neede Geplaatst op: 26 april 2019, 08:26 Neede -Aan de Visschemosdijk in het buitengebied van Neede heeft de politie donderdagavond, in samenwerking met het Agentschap Telecom, een illegale zender in beslag genomen en ontmanteld. De apparatuur, bestaande uit drie zeecontainers en een zendmast van 65 meter hoog, stond opgesteld in een natuurgebied van Staats Bosbeheer. In een van de containers bevond zich een groot aggregaat welke het geheel van electriciteit voorzag. Alle apparatuur werd…

• 5 antwoorden
    • 2,2k weergaven
  15. Gast Joma
    Started by Gast Joma,

Goedemorgen, ik zoek voor de uitvaart van mijn vriend een nummer van Daniel Sahuleka - Must you go away, en dan het liefst de akoestische versie. B.v.d. Johan

• 5 antwoorden
    • 2,2k weergaven
  16. For English text please scroll down! Wir brauchen DICH!!! Keine Sorge, es folgt kein Spendenaufruf... :-) Wie ihr wisst, wollen wir im August unsere neue Station auf 6070 kHz mit deutlich gesteigerter Leistung eröffnen. Wir sollten dann zumindest in Europa, auch mit normalen Radios, gut zu hören sein. Es ist ein 24/7 Betrieb geplant, der zwar zeitweilig auch mit alten Offshore-Recordings gefüllt werden soll, aber natürlich auch mit vielen aktuellen Programmen. Da wir bei unserem Goodwill-Projekt natürlich nicht einfach mal ein Dutzend Beamte zu Tarifen des öffentlichen Dienstes einstellen können, suchen wir also Mitarbeiter, die gerne an einem …

• 2 antwoorden
    • 2,2k weergaven
  17. Started by Juul,

Jullie weten het misschien niet maar ons medeforum lid en Veronica-zeezenderfan Jaap Jansen is politiek redacteur bij Pauw en Witteman. Het is mijn favoriete TV programma want na het weer door Piet Paulisma (SBS) met z'n almaar op en neer bewegende linkerhand ( voor de kijker rechts) ben ik wel toe aan een serieus en inhoudelijk programma! Want shownieuws houden mijn vrouw en ik wel voor gezien want we hebben allebei tijdens ons werkzame leven midden in de "sjobis" gezeten. Nu dus even niet. Maar "onze Jaap" is behalve dj in z'n vrije tijd bij Extra Gold ook nog commentator. Zo lichtte hij een paar weken geleden bij CNN het vallen van het gedoog kabinet toe. …

• 1 antwoord
    • 2,2k weergaven
  18. Started by Rene van den Abeelen,

Leed blijkbaar al een jaar aan blaaskanker. Schitterende stem! En zijn Music To Watch Girls Go By is, instrumentaal, voorgoed verbonden aan Kletskop met Annet van Trigt.

• 5 antwoorden
    • 2,2k weergaven
  19. Started by Juul,

Leuke docu over m'n geboorte en later ook werk "plaats" Hilversum. https://hilversumtv.nl/2018/het-gezicht-van-nederland-hilversum-nos-1991/

20. Started by Sapuripong,

Beste mensen, ik ben op zoek naar qsl/27mc kaarten uit Harderwijk. Ik wil er een goede prijs voor geven. Vroeger had ik er een hele verzameling van, maar die is helaas bij een verhuizing verloren gegaan... ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen! wim

21. Started by Albatrosstudio,

Alles wel ten zuiden van de A1 Juul? Ik hoor dat de trauma helicopter bij jou in het Eddah Huzid landgoed is geland bij die geweldadige overval donderdagavond laat.

• 3 antwoorden
    • 2,2k weergaven
  22. Started by Jan van Heeren,

Beste mensen, Ik doe het nooit, dus daarom maar een vraag als dummy zijnde op dit gebied: is het mogelijk om een Tinekeshow direct te downloaden via een of ander gratis programmaatje (en zo ja, welk?). Mijn zus is heel kort te horen in de show van vandaag en ze wilde de uitzending graag hebben, vandaar. Groeten, Jan

• 7 antwoorden
    • 2,2k weergaven
  23. Started by Juul,

Ik kwam weer foto's tegen van m'n afscheid bij de TROS. Ik mocht met pensioen. En ook nu mocht ik weer eten met collega's en vrienden. De mensen die ik uitnodigde stuurde ik een brief. Ik vond 'em gisteren weer en zag dat het al weer 10 jaar geleden was! Hij staat hieronder. En een aardige foto waarop ik weer met NOB techniek collega Jack de Vries sta nadat ik m'n laatste Poster had opgenomen. En nog een "beleefdheids bezoek" bracht met koffie bij de toenmalige voorzitter Karel van Doodewaerd. We rookten beiden altijd een sigaar ( op zijn kosten ) ook als we in de OR wel eens hooglopende meningsverschillen hadden......... “Doet afscheid nemen pijn?†…

• 4 antwoorden
    • 2,2k weergaven
  24. Started by JanDoet,

Voor een kennis zoek ik de single van Ralf Bendix - Go Go Girl. Zelf alles afgezocht maar moeilijk te vinden, wie helpt me aan een mp3 van de single versie, alvast dank, JanDoet

• 5 antwoorden
    • 2,2k weergaven
  25. Started by Eric010,

Goedemorgen Wie kan mij helpen aan het nummer Novembro in de originele taal (niet in het Engels maar in het Italiaans dacht ik) van Marian Georgiou? Wie helpt mij op mijn verjaardag :-) thx

• 2 antwoorden
    • 2,2k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.