Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.241 discussies in dit forum
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 302 weergaven
- 2 followers
-
-
-
Scheidsrechter Frans Derks vond in de jaren 70 dat de zeezender Radio Veronica moest blijven. Derks was aanwezig bij de grote demonstratie voor het behoud van Veronica en de andere zeezenders op 18 april 1973. Hij overhandigde daar o.a. een petitie aan Tweede Kamer voorzitter Vondeling. "Dat wilde ik gewoon doen, Veronica moest blijven, klaar over", zei Frans Derks zondagavond 20 januari in het NOS programma Andere Tijden Sport. In het programma zaten beelden van de demonstratie uit Den Haag Vandaag en het Polygoon Journaal. Bekijk het volledige artikel
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Frits Spits stopt aan het eind van het jaar met radio maken. Zijn Radio 2-programma Tijd voor Twee houdt ermee op en daarom vindt de radiomaker het mooi geweest. Volgens de 65-jarige Spits, die bekend werd met radioprogramma De Avondspits, gaat er volgend jaar een hoop veranderen bij Radio 2. "In elk geval stopt Tijd voor Twee en stop ik als presentator", laat hij weten aan RTL Boulevard. "Eens houdt het op. Ik kijk terug op een geweldige tijd en hoop dat ik er dit jaar nog een waardig slotakkoord aan vast kan maken."
-
-
-
-
-
-
-
-