Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.241 discussies in dit forum
-
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
L.S. Ik ben van 1963 en heb de piratenzenders dus nog net mee gemaakt, daarna was ik aangewezen op Hilversum 3. Begin jaren '80 viel mijn oor op Omroep Antwerpen (Radio Rijswijk) - dat een fantastische zatermiddag aan muziek verzorgde. Tussendoor Laser 558 - als oprisping van de piratentijd. Hilversum 1 met o.a. 'Raad een lied of niet' en 'Radio Tour de France' tijdens vakantiewerk (dat kon slechter...). Jaren '90 tot medio jaren '00 heb ik niet als bijzondere radiojaren ervaren. Keerpunt... internetradio! KX Radio is met zijn non-format format (dj's draaien waar ze zin in hebben) leidend - heel veel nieuwe muziek opgepikt en uitgewisseld met andere luisteraars en …
-
- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
-
Hallo, Ik zoek aflevering 20 van de geschiedenis vereniging voor vrije radio die momenteel op RADIO 19 te luisteren is op zondagnamiddag. Kan iemand mij helpen aub groetjes inajoe
-
-
Hallo ik ben mark fanatiek radioliefhebber in hart en nieren. Midden/kortegolf radiotechniek heeft mijn voorkeur en ben daarom ook veel te vinden op het Am forum. Favoriete zeezender is Caroline. Op dit moment ben ik bezig met het belichten van de Am kavels in ons land. Voor meer info www.marinebroadcasters.com. Groeten, Mark
-
Scheidsrechter Frans Derks vond in de jaren 70 dat de zeezender Radio Veronica moest blijven. Derks was aanwezig bij de grote demonstratie voor het behoud van Veronica en de andere zeezenders op 18 april 1973. Hij overhandigde daar o.a. een petitie aan Tweede Kamer voorzitter Vondeling. "Dat wilde ik gewoon doen, Veronica moest blijven, klaar over", zei Frans Derks zondagavond 20 januari in het NOS programma Andere Tijden Sport. In het programma zaten beelden van de demonstratie uit Den Haag Vandaag en het Polygoon Journaal. Bekijk het volledige artikel
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 11 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
-
Hallo Mensen, Ik ben op zoek naar Alfred Martens met het liedje: 'Hoe doet ie dat nou'. Wie kan mij verder helpen? Alvast mijn hartelijk dank. Groet, Jos
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 5 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
-