Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.241 discussies in dit forum
-
-
-
-
-
Hallo allemaal, Ik ben voor mijn vader op zoek naar het singeltje "Broeder Willem" van Frans Nienhuys. Helaas is hij 3 jaar geleden door brand alles kwijtgeraakt en dus ook het singeltje wat hij na veel moeite had bemachtigd. Als kinderen hopen we op deze manier het singeltje opnieuw te kunnen vinden en hem na alle verdriet iets moois terug te geven. Mocht u het singeltje hebben of weten en het is te koop, laat het me a.u.b weten!! Groet, Joke
-
- 1 antwoord
- 1,7k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
-
-
-
-
Aanstaande Radiodag komt Radio 270 aan de orde, een station waar ik vaak naar luisterde. Hij kwam glashelder door bij mij. Hierbij een link naar een brochure die door het station is uitgegeven. http://www.mediafire.com/?dkedv2wtv5iws48 Groeten, Theo
-
- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
-
-
-
-
Hallo Allemaal ik ben John Hermans 53 jaar gek van muziek uit de jaren 50 en 60 en van 70 tot 1974 jingels van radio Veronica en de reclame's van toen vind ik ook geweldig wat ik van Veronica nog weet is vooral toen men uitzond op de 538 meter en ook toen Veronica legaal werd en als mini omroep campings in nederland bezocht ooit daar Lex en Ad Bouman ontmoet. Gr John
-
- 1 antwoord
- 940 weergaven
-
-
-
-
Dag allemaal, Bij het digitaliseren van mijn radio archief, kwam ik een FM fragment uit Denemarken tegen van een opname , die ik gemaakt moet hebben rond 1986. Radio uit Denemarken was niet vaak te horen op de FM band in Nederland. Er waren kennelijk die dag "condities". Waarom plaats ik dit op Trefpunt. Het liedje spreekt mij aan. Drunken Sailor met engels en deense tekst. Wat ik ook heb geprobeerd, ik kan de band of het orkest, die dit liedje heeft uitgevoerd niet vinden. Wellicht lukt het 1 van jullie wel.. Met vriendelijke groet, Raymond
-
-
- 1 antwoord
- 395 weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
-
-