Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.209 discussies in dit forum
-
Het gaat over het kantoor van de Stones in A'dam. [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 902 weergaven
- 1 follower
-
-
Voor de wat ouderen onder ons. bron: AD [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Vanavond om 21.30 het programma van Jair die op bezoek gaat bij Nederlanders die in het buitenland wonen. Vanavond Willem van Kooten bij RTL 4 om 21.30 uur.
-
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Dit is een wel erg leuk "onderzoek"; http://www.nrc.nl/nieuws/2014/04/08/nederlandse-albumhoezen-in-google-street-view/?utm_source=email&utm_campaign=nieuwsbrief-20140408&utm_content=Cultuur&utm_term=artikel1
-
Wie in de buurt van Apeldoorn woont net als ik kan op 16 september terecht op het "Legends festival". http://www.legendsfestival.nl/
-
- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
-
-
-
Waarde medehobbyisten, Ook ik ben hier nieuw, maar ook weer niet nieuw in de radiofora. Aangenaam, ik ben Erik, afkomstig uit Zeist en dus tussen Lopik en Hilversum geboren. Een prettig toeval was dat in Zeist en omgeving veel Amerikaanse soldaten woonden die op de Vliegbasis Soesterberg werkten, en ik dus ook daardoor veel AFN heb kunnen horen. De liefde (en misschien ook wel gekte) voor de radio ontdekte ik dan ook al vroeg. Daarbij hadden mijn ouders toen nog de VOO-gids waarin wel heel erg veel een schip was te zien waarop de letters 'Veronica' waren aangebracht. Navraag bij mijn ouders (die zelf fanatieke luisteraars van de zeezender Veronica waren), leerde mij …
-
- 1 antwoord
- 2k weergaven
-
-
Voor mensen zoals ik die op de Veluwe wonen, bos dus, is dit ook wel handig. Een "tekenradar": http://www.tekenradar.nl/ Juul
-
- 1 antwoord
- 2k weergaven
-
-
Ik ben geen fan van AC/DC maar dit "aardige" stukje las ik op CNN en op ABC -Australië . "haastige spoed is zelden goed" [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 450 weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
Wie heeft voor mij de mp3's van La dance de Zorba van Trio Hellenique, Duo Acropolis en Mikis Theodorakis. Ook zoek ik nog de 1974 versie van Trio Hellenique met Zorba;s dance. Grt Rieni.
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
-
-
bron: RollingStone. [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 698 weergaven
- 1 follower
-
-
Ik vind dat ie wel een klein puntje heeft. Maar, heeft ie dat als Sander Dekker gezegd of als "Staats"? Want juist gisteren zei hij in de discussie over Sesam straat dat de politiek zich niet moet bemoeien enz. enz. [verborgen inhoud] Gelukkig kijken er maar weinig mensen naar Paul van Liempt. hi [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 3,6k weergaven
-
-
Gevonden op mediapages (natuurlijk ) Dank. Voor de montage van de aankomst van de Norderney in Amsterdam zou ik graag het nummer strom maar beuk maar (Nordernaylied) gebruiken, wie heeft dit voor mij aub? Dan kan ik de korte montage snel online zetten. Alvast hartelijke dank.
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
-
-
Ik ben al sinds mijn 9de in radio geïnteresseerd. Vanaf het moment dat ik mij 1e transistorradio kreeg. Eigenlijk luisterde ik vanaf het moment dat ik de zeezender Veronica ontdekte, ik was toen 10, alleen nog daarna en af en toe naar de zeezender Radio Noordzee. Wat ik mij ook nog herinner was dat ik af en toe extra vroeg opstond om de tune van Radio Noordzee (man of action) te kunnen horen. Luisteren naar de zeezenders was in het gebied waar ik destijds woonde (Oost-Groningen) een hele opgave want de ontvangst was minimaal. Het verdwijnen van Veronica herinner ik mij ook nog heel goed. Op het moment dat er ruis klonk wilde ik niet geloven dat de zender er niet meer was…
-
- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
-
-
En natuurlijk komt er als een speer een album uit. http://www.dailymail.co.uk/news/article-2180131/London-2012-What-better-way-end-great-night-sing-Sir-Paul-McCartney-leads-crowd-singing-The-Beatles-Hey-Jude.html Juul
-
-
- 1 antwoord
- 776 weergaven
-
-
Als Stones fan vanaf het eerste uur t/m ong. 1971 weet ik wie Anita Pallenberg is-was. Ze heeft nogal veel gehad met diverse Stones leden. De latere fans zegt het waarschijnlijk niks. Dus wordt het tijd om dit even te lezen: [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 963 weergaven
- 2 followers
-
-
Goedeavond. 31 augustus nadert met rappe schreden. Ik ben redacteur bij de omroep voor de Zwijndrechtse waard (ATOS) en met Radio Ridderkerk maken wij op zaterdagmorgen tussen 10 en 12 het programma Prettig Weekend. Op die dag is er een locatie uitzending op een prachtige plek: Huys ten Donck in Ridderkerk. Ik wil in dit programma ook aandacht besteden aan 31 augustus 1974 en dat doe ik het liefst met een fan van de toenmalige zeezenders. Je moet wel uit de gemeente Ridderkerk, Hendrik-Ido-Ambacht of Zwijndrecht komen(of vlakbij wonen) Wie wil meewerken aan deze uitzending? Of om half 11 of half 12. Het kunnen ook meerdere fans zijn natuurlijk! Hans Marijs …
-
- 1 antwoord
- 489 weergaven
-
-
I wonder can anyone help me with copies of volume 5 and 6 of Pirate Radio News covering from October 1973 October 1975. This was the newsletter produced by Hans Knot. I will happily pay for copies and postage for anyone that can help me. Many thanks Ian
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
Leo van der Goot noemde ze een aantal jaren geleden al tijdens een radiouitzending onderzetters: http://www.ditverzinjeniet.nl/alle-producten/vinyl-onderzetters
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
-
-
-
-
Hallo iedereen, Ik wil me even voorstellen als nieuweling op het forum. Geboren in de jaren 70 en opgegroeid in de jaren 80. Zonder twijfel was ik een groot Veronica fan. Elke vrijdag zat ik met de cassetterecorder klaar om na schooltijd naar de top 40 te luisteren en alle nieuwe binnenkomers te tapen. Het weekend begon pas echt als Curry & van Inkel begon om 19 uur. En... dat allemaal omdat ik een Veronica sticker vond destijds in 1981 en niet eens wist wat veronica was. Nu zit ik een top 40 uit 1982 te beluisteren, die ik zojuist ontdekt heb hier. En er zijn nog meer van dit soort verrassingen te beluisteren. Normaal registreer ik me niet zo snel b…
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-