Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.180 discussies in dit forum
-
http://www.telegraaf.nl/binnenland/12058884/__Vinyl_terug_van_weggeweest__.html Juul
-
Ik heb nooit iets gehad met sport dus ook niet met voetballen. Toen ik een klein jochie was spaarde mijn moeder bij de SRV-man voor een Ajax Pyjama. Ik was er dolgelukkig mee, immers ik wilde later bij de brandweer gaan werken...
-
Jullie weten het misschien niet maar ons medeforum lid en Veronica-zeezenderfan Jaap Jansen is politiek redacteur bij Pauw en Witteman. Het is mijn favoriete TV programma want na het weer door Piet Paulisma (SBS) met z'n almaar op en neer bewegende linkerhand ( voor de kijker rechts) ben ik wel toe aan een serieus en inhoudelijk programma! Want shownieuws houden mijn vrouw en ik wel voor gezien want we hebben allebei tijdens ons werkzame leven midden in de "sjobis" gezeten. Nu dus even niet. Maar "onze Jaap" is behalve dj in z'n vrije tijd bij Extra Gold ook nog commentator. Zo lichtte hij een paar weken geleden bij CNN het vallen van het gedoog kabinet toe. …
-
Ik ben al heel lang fan van de Stones. En speciaal van deze film. Maar heeft iemand enig idee of deze "ergens" te vinden is? http://skyarts.sky.com/sympathy-for-the-devil Juul
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Ik liep vanmorge vroeg door de wijk om te kijken wat mensen zoal te koop hadden staan. Ik was op zoek naar een IDE hardeschijf van rond de 200 gig voor een prikkie. Dat werd het niet. Wel een singlemap met 20 singletjes uit de jaren 60. Voor € 2,00 mocht hij mee. Koopje dus. Meegenomen en thuis maar eens gaan luisteren. Dat viel niet tegen, er zit zo goed als geen krasje op het vinyl. Hier wat scans van de inhoud:
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Gisteren deze uitgave gekregen op de Veronicadag: http://www.mediafire.com/?huf66dg8sb1c8aq
-
- 1 antwoord
- 1,8k weergaven
-
-
Wij hebben hier in huize Geleick toch enige momenten stil gestaan bij het overlijden van Theo Rekkers. Theo was samen met Huug Kok ( †) vanaf de begin jaren van Andree van Duin het management van André. En ze waren samen "De Spelbrekers" die furore maakten met "Katinka" Behalve mijn vrouw die vele jaren samen gewerkt heeft met Theo en dus ook met André heb ik ook mooie herinneringen aan Theo die ik tijdens m'n werkzame leven vele malen heb ontmoet. "Er is een Rottedammer heen gegaan" Voor de jeugdige op dit forum hier "Katinka" door de Spelbrekers. Juul http://www61.zippyshare.com/v/59963067/file.html http://www.nu.nl/muziek/27…
-
- 5 antwoorden
- 2,7k weergaven
-
-
Zoals sommigen hier wel weten, ben ik een echte techneut die nergens voor terug deinst. Vele jaren geleden ben ik in mijn vrije tijd begonnen met het zelf ombouwen van freesmachines naar computerbesturing (CNC) Het begon met een kleine hobby-machine en nu staat er al een professionele machine van ruim 1600 kilo in de schuur, die absoluut niet onderdoet voor de machines die bij de beter gesitueerde bedrijven staan. Zo had ik in het verleden op de zaak de freesmachine daar ook omgebouwd, dit tot verwondering van mijn baas, die het allemaal met verbazing gadesloeg. Die machine heeft intussen al vele tienduizenden euro's voor het bedrijf verdient en intussen zijn er al …
-
Soms kom je op het internet echte pareltjes tegen. In de zoektocht naar modelbouw kwam ik een site tegen die gaat over het in miniatuur nabouwen van station Soest in de jaren 50/60. Het is een zeer uitgebreid verslag van 7 pagina's, dus na het lezen onderaan de pagina op "lees verder" klikken. Alles is gemaakt in schaal 0 (nul) en dat is ongeveer 1 : 43, twee keer zo groot van afmeting dan de normale modeltreinen. De link : http://www.floodland.nl/aim/blust_bouwverslag_1.htm Had ik zelf ook nog maar zoveel geduld als vroeger. Rien
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Ik ben op zoek naar opnamen van de volgende personen/uitzendingen: * Peter Teekamp - Nationale Top 100 * Edwin Diergaarde - Mega Top 100 * Thorvald de Geus - Mega Top 100
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Net gingen er zo'n 200 oude tractoren langs. Een prachtig gezicht die oude knarren. Juul
-
Veronica cd s op Spotnet tegengekomen. Ik wou het toch even mededelen. Groetjes Kurt
-
Afgelopen week had ik als opgaaf bij "Waar is dit" het oude gebouw van Werkspoor in Amsterdam genomen. Omdat ik daar vroeger als monteur regelmatig kwam en ik verder ook in treinen ben geinteresseerd, ben ik eens gaan zoeken wat er over dit bedrijf te vinden was. Dat bleek gelukkig heel veel te zijn en een filmpje wil ik jullie niet onthouden. Het gaat in dit geval over de NS 1200 locomotief. Deze film duurt maar liefst 30 minuten. De opbouw wordt volledig gevolgd, met de nadruk op het bouwen van de elektromotoren. Ik hoop dat jullie er net zo als ik van zullen smullen. Rien http://youtu.be/b78jc-zu4gQ
-
- 5 antwoorden
- 3,3k weergaven
-
-
http://www.nrc.nl/nieuws/2012/04/19/dick-clark-de-oudste-tiener-ter-wereld-is-overleden/ In Amerika een tv-icoon, maar ik kende hem vooral van z'n oldies show in de jaren tachtig op AFN, Rock, Roll and Remember. RIP.
-
- 2 antwoorden
- 2,2k weergaven
-
-
-
En de boeken zijn weg. Ze komen mee naar Hilversum. Dank Wie heeft er interesse, voor wie kan ik deze boeken meenemen naar de Veronicadag? Hitdossier 1939-1994 Hitdossier 1956-2001 Hitdossier 1958-1990 Hitdossier 1958-1982 Record Hits British Top 50 Charts Record Hits Singles 7th edition Rock Encyclopedia (USA) uit 1969 Alles bij elkaar €15,- + nog een Hitdossier. Wie is de eerste.
-
- 1 antwoord
- 2,4k weergaven
-
-
Martijn was net in dienst, althans hij liep stage en ik mocht 'em de eerste periode begeleiden. Een erg leergierige gozer, van alle scholen afgestuurd zoals hij zelf zei. Maar in de amusements wereld is hij op z'n plaats, dat bleek al gauw. Nooit te beroerd om wat extra's te doen. Heel wat anders als Robert Jensen die ook bij ons stage liep. Die was niet vooruit te branden. Enfin, Martijn mocht z'n eerste schreden zetten op het "dj pad". Daniel Dekker hielp hem en uit die periode dateren de foto's die ik maakte in de TROS radio 3 studio in het TROS gebouw bovenste verdieping. Ik bewaar er warme herinneringen aan. Juul foto's © Juul
-
- 6 antwoorden
- 3,1k weergaven
-
-
Deze dagen hebben ook wel mooie wolken en in dit geval pakken ze zich samen boven Putten.......... Net genomen. Juul
-
- 4 antwoorden
- 2,6k weergaven
-
-
Heren en wellicht dames, Ik worstel even met m'n "newsreader" voor nieuwsgroepen. Ik ben "lid" van Hetnet en dat is onderdeel van KPN. Maar welke newsserver gebruiken jullie? Ik krijg het hier maar niet aan de praat. Een nwsreader heb ik wel voor m'n MAC. Juul
-
- 4 antwoorden
- 2,2k weergaven
-
-
Soms val je op het internet van de ene verbazing in de andere. Zo ook deze keer Een filmpje van drie kinderen van 10, 8 en 5 jaar die een nummer van Rammstein naspelen. Vooral die 5 jarige is super om te zien. Aan het einde van de film blijkt ook dat deze kinderen allemaal muzikaal geschoold zijn. Rien
-
- 2 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Na verhuizing-nummer-zoveel-in-korte-tijd (zucht) ben ik weer zo ver op orde dat ik miniaturen kan afwerken. Eén en ander gaf me de gelegenheid eens te bepalen hoe het nu verder gaat. Op dit moment ben ik weer bezig met het afwerken van een RS3. Als die verzonden is, resten van de meest recente oplage nog drie exemplaren. Aangezien ik denk dat de echte RNI-fans hun exemplaar inmiddels wel thuis hebben staan, ga ik niet meer bij-bestellen bij de gieter. Ik zeg niet dat er nooit meer een nieuwe oplage van de Mebo 2 zal komen, maar die zal ik pas laten maken als er echt weer een stapeltje concrete bestellingen ligt. En of dat er nog van komt, kan ik natuurlijk niet zegg…
-
- 9 antwoorden
- 3,6k weergaven
-
-
Ik heb een Sony MD-speler maar die schiet automatisch op pauze... Hoe zet ik dat uit?
-
- 8 antwoorden
- 2,9k weergaven
-
-
De kogel is door de kerk, na jarenlang grasmaaien ga ik zelf sierbestrating aanleggen. Het voorwerk zoals afgraven was zwaar maar de basis ligt er en er wordt 3 m3 zand op gestort. Ik heb geen ervaring met straten maken maar op youtube zijn er genoeg mensen die geduldig uitleggen hoe het moet. Enfin, hier een kijkje op onze bescheiden tuin op het zuiden waar het van voorjaar tot herfst heerlijk toeven is.
-
- 26 antwoorden
- 7k weergaven
-
-
Hallo Allemaal ik ben John Hermans 53 jaar gek van muziek uit de jaren 50 en 60 en van 70 tot 1974 jingels van radio Veronica en de reclame's van toen vind ik ook geweldig wat ik van Veronica nog weet is vooral toen men uitzond op de 538 meter en ook toen Veronica legaal werd en als mini omroep campings in nederland bezocht ooit daar Lex en Ad Bouman ontmoet. Gr John
-
- 1 antwoord
- 850 weergaven
-
-
Ik heb wel eens begrepen dat op internet alles tot in de eeuwigheid bewaard blijft. Welnu, ik ben niet zo thuis in nieuwsgroepen-usenet, wie kan het onderstaande bericht te voorschijn toveren. Het is van 4 november 1996. Het is van de producer van een CD box van Neil Diamond. Zijn naam: Al Quaglieri Onderstaand de relevante gegevens. Dank, Juul
-
- 2 antwoorden
- 2,6k weergaven
-