Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.352 discussies in dit forum
-
Dringend verzoek , nee , opdracht aan de presentator van R5 Arbeidsvitaminen. Sinds dhr Steenman is vervangen door een nieuwe presentator komt mevrouw de Haan in opstand tegen deze belhamel om twee redenen: A svp niet langer de deejay uithangen, U bent nu presentator op Radio 5. B stop onmiddellijk en wel vanaf morgen met het draaien van extreem irritante achtergrond muziekjes als U iemand interviewt. Heeft de presentator enig idee wie zijn doelgroep is? Het is zijn mogelijke oma en die teister je niet met onophoudelijke deunen onder het verhaal van iemand die werkelijk iets te vertellen heeft. Paul de Haan.
-
- 17 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Ook nog voor Ray (en anderen), deel 2 van The Stones Story in Poster, de versie uit 1982. Net als 1977: dank aan de originele uploader. Deel 2A (4 maart ’82) [verborgen inhoud] Deel 2B: [verborgen inhoud] Deel 3 volgt vanavond. Groet, Edwin
-
- 0 antwoorden
- 918 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Op verzoek van Ray, hier The Stones met deel 6 van The Stones Story in Poster, augustus 1977. [verborgen inhoud] En deel 7 van een week later (11 aug 77) [verborgen inhoud] Edwin
-
- 3 antwoorden
- 735 weergaven
- 1 follower
-
-
Is er iemand die opnames heeft van piratenzender Radio Leiden, rond 1975/1976? De zender was elke zondag van 10 tot 14 uur in de lucht op FM, vanaf wisselende locaties in Leiden. Programmamakers waren Jan van Leiden en Paul Plezier. Paul was tevens verantwoordelijk voor de zender. Radio Leiden zond zeer professioneel gemaakte reclames uit voor een aantal Leidse ondernemers, onder andere Café Napoleon aan de Steenstraat op een "bedje" van Root Beer Rag van Billy Joel. Ik hoop dat er nog iets van bewaard is gebleven.
-
- 1 antwoord
- 950 weergaven
- 1 follower
-
-
De Radio London Fab 266 van 1964 tot 1967 26 December : [verborgen inhoud] 27 December : [verborgen inhoud] De Radio Noordzee Super Top 220 van 1971 tot 1974 28 December : [verborgen inhoud] 29 December : [verborgen inhoud] De Radio Mi Amigo Top 259 van 1974 tot 1978 30 December : [verborgen inhoud] 31 December : [verborgen inhoud] Links zijn beperkt houdbaar, geldig tot 29 januari 2017
-
- 10 antwoorden
- 3,3k weergaven
-
-
De Top 40 van 18 Januari 1975 met Peter Hoogwerf [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De Tipparade van 18 Januari 1975 met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De LP Top 20 van 1975 week 3 met Pieter Oele [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De 80s NonsTop 40 van 21 Januari 1989 door Dave Roest [verborgen inhoud] De Mi Amigo Top 50 van 13 Mei 1978 met Martien Engel [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 865 weergaven
-
-
VPRO-radio archivaris Nienke Feis zoekt oude VPRO-programma's. Zo blijkt er niet veel meer te zijn van VPRO Vrijdag uit de jaren '70. Banden zijn gewist of meerdere keren gebruikt. In VPRO Etalage (uitgave voor leden) vertelt ze over haar werk.
-
- 19 antwoorden
- 5,3k weergaven
-
-
Zaterdag 28 januari aanstaande is er de 3 uur durende uitzending van de Nederbeat top 40 op 192 radio! Aanvang is 19.00 uur. Mocht je die dag geen tijd hebben, geen nood, op zaterdag 4 februari wordt wederom om 19.00 de hele… Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
Zondag 1 januari 2017 - Happy New Year, Baby Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud] Zaterdag 21 januari 2017 - Save Me, When I Come Home! Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 850 weergaven
-
-
Ik kon hem niet terugvinden op dit forum en dus heb ik een mooie countdown café van 13-12-1991 online gezet [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Veel plezier er mee. De overige countdown cafe's heb ik eventueel ook nog.
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Ik denk dat Ray dit wel leuk vindt; [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 778 weergaven
- 1 follower
-
-
Bij het doorlopen van mijn collectie constateer ik heel veel te hebben van "Johan Visser", maar helaas verdomde weinig van Ron. Wie heeft er (nieuws)uitzendingen van (bij voorkeur) Radio 10, RTL of Veronica? En wie weet wat hij hedentendage doet?
-
- 5 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: Uitzending op de stream van 192 Radio, zondag 22 januari 2017 20.00- 22.00 uur en 27 januari 2017, 23.00 - 01.00 u. Presentatie: Dirk van Dijk en Jan Lahmeijer Ook al denk je van jezelf dat je wel redelijk op de hoogte bent van de popmuziek uit de jaren 60, toch komt het regelmatig voor dat je tegen zangers of groepen aanloopt waar je nog nooit van gehoord hebt. Deze week hebben we nogal wat onbekende namen aan boord: … [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: Uitzending op de stream van 192 Radio, zaterdag 21 januari 2017, 20-22 u. Productie: Ronny Harnie. Deze week de volledige UK Top 40 van 42 jaar geleden. Op 1 The Tymes met het fantastische Ms Grace. Het nummer stond slechts 1 week op nummer 1. In de USA geraakte het niet verder dan nummer 91. In Nederland zat er alleen een tipnotering in. In… [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
Top 40 op 192Radio: Uitzending op zaterdag 21 januari 2017 van 13.00 - 18.00 uur op de stream van [verborgen inhoud]. Deze uitzending wordt herhaald op de woensdagmiddag erna van 13.00 - 18.00 uur, zie [verborgen inhoud] Tipparade op 192Radio: Presentatie: Bert van der Laan. Uitzending op zaterdag 21 januari 2017 van 16.00 - 18.00 uur op de [verborgen inhoud]. Deze uitzending wordt herhaald op de woensdagmiddag erna van 16.00 - 18.00 uur, zie [verborgen inhoud]. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
Met 'n beetje hulp van Vincent eindelijk kunnen dateren; [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
De Top 40 van 14 Januari 1984 met Wim van Laar [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De Tipparade van 14 Januari 1984 met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De LP Top 20 van week 2, 1984 met Pieter Oele [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De 80s NonsTop 40 van 16 Januari 1988 Dave Roest [verborgen inhoud] De Caroline Top 50 van 18 Augustus 1979 met Martien Engel [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 686 weergaven
-
-
Kwijt! Ik weet dat ie op de Mega Top 50 Site staat, maar die kan ik niet downloaden. Iemand? Edwin
-
-
- 7 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
In mijn zoektocht naar files voor een ander topic kwam ik deze tegen; [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 3k weergaven
-
-
Recentelijk is hier de Beatles Top 30 geplaatst. Ik kon de lijst niet vinden op hitnoteringen, dus heb ik hem zelf uitgewerkt. 1 Yesterday 2 Hey Jude 3 Let It Be 4 Help 5 Michelle 6 She Loves You 7 All My Loving 8 The Fool On The Hill 9 A Day In The Life 10 All You Need Is Love 11 The Long And Winding Road 12 Strawberry Fields Forever 13 Get Back 14 Something 15 Yellow Submarine 16 Here Comes The Sun 17 Twist And Shout 18 Ob-La-Di, Ob-La-Da 19 Penny Lane 20 Love Me Do 21 A Hard Day's Night 22 Girl 23 And I Love Her 24 With A Little Hel…
-
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Beste leden, ik start met een nieuw draadje. Na het succes van het Top 40 verzameltopic gaan we ons nu bezighouden met naar mijn mening één van de beste muzikale programma's, namelijk Countdown. Het programma werd gestart in 1978 en is door velen geliefd. Ik zal vast aftrappen met een aflevering van Countdown, gedateerd augustus 1980, met hierin een live special van The Kinks. Ze spelen in deze live special ook de live versie van Lola die later in 1980/1981 de eerste plaats in de Top 40 zou halen. Aan het eind zit nog een klein stukje met Janis Joplin. Er zit een skip in Xanadu en de informatie over Spargo maar dat mag de pret niet drukken. Deze aflevering duurt…
-
- 62 antwoorden
- 9,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Op 11 februari bestaat de ABTT 50 jaar! Dat gaan we natuurlijk vieren op 11 februari van 12 tot 17 op 192tv en de radiostudio’s in Nijkerk. Voorbij gaan komen, hoogstwaarschijnlijk, Joost den Draaijer, Jan van Veen, Lex Harding, Bart van Leeuwen, Erik de Zwart en nog veel meer. Wordt… Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
Zou iemand de uren van de uitzendingen van Radio London FAB 266 Mi Amigo Top 259 Noordzee Super 220 willen aanbieden voor Download. Bij Voorbaat Dank .
-
- 1 antwoord
- 870 weergaven
-
-
Zoveel oude Top 40 uitzendingen hier, maar ik was ook wel benieuwd of er ergens oude Mega Top 50 uitzendingen zijn, vooral van rond 1998 tot ongeveer 2007, heeft iemand die? Alvast bedankt! Aaron
-
- 3 antwoorden
- 1,8k weergaven
-