Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.352 discussies in dit forum
-
Radio Paradijs is weer terug op de gebruikelijke streams die in het verleden op de site stonden. De technische stream probleempjes lijken nu opgelost. Zo bleek een rotte wand telefoonplug een flink probleem te veroorzaken, je kan alles vernieuwen, maar dat ding in de wand, eehh ja, dat blijft oude meuk, daar denk je niet aan, kom er maar op. Bij toeval ontdekt, tijdens het rammelen eraan viel alles inclusief een telefoongesprek (VOIP) weg. Dus wellicht een tip? Ik kan de links naar de stream niet zo snel meer vinden, maar als iemand ze nog heeft en hier kan plaatsen.
-
- 2 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Ik mis in mijn archief zowel de 1e VOO H4 28-12-75 < is dus ook het openingsuur voor H4> als de eerste VOO H3 uitzending in 1975. Datum eind dec 1975? Is iemand bereid dit beschikbaar te stellen? Paul de Haan.
-
Na een vraag op de site van "Radio Freak" Probeer ik het eens via deze weg, mij werd door een tip gewezen hierheen. Heeft er nog materiaal liggen van het Radio 227? Wat eigen dom is geweest van Look Boden? o.a formats, beeld materiaal radio uitzendingen. Het radio 227 dat landelijk op de kabel uitzond tussen : 2002-2012. Ik was er groot fan van, jammer genoeg geen enkel station die dat formaat nog hanteerd. zoek dus echt naar playlist opbouw etc. oude mp3 uitzendingen. Bedankt!
-
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 4 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
Vijf uitzoek opnames. Komen van cassettes zonder beschrijving: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Zondag 4 december - Take Me Back, Wilde Wind Van De Zee Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud] Zondagmiddag 4 december 15.00 uur LIVE met verzoekplaten Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister Uur 1: [verborgen inhoud] Beluister Uur 2: [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 857 weergaven
-
-
Afgelopen vrijdag zond Sky Radio tussen 0900-1700 uur volgens traditie de Christmas Top 101 weer uit. Voor de liefhebbers hierbij de 8 uren geupload en de verwijzing naar de website waar deze lijst op vermeld staat. 09-10 [verborgen inhoud] 10-11 [verborgen inhoud] 11-12 [verborgen inhoud] 12-13 [verborgen inhoud] 13-14 [verborgen inhoud] 14-15 [verborgen inhoud] 15-16 [verborgen inhoud] 16-17 [verborgen inhoud] lijst: [verborgen inhoud] Gr, Melle
-
- 4 antwoorden
- 975 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Ik ben nieuw hier op het forum. Ik ben o.a. fan van the Rolling Stones en van Veronica. Ik wil het hebben over Veronica en wat er nog van over is. De meest legendarische periode was natuurlijk de zeezendertijd, maar ook als publieke omroep zijn ze heel belangrijk geweest. Op de radio met o.a. Curry en van Inkel, Veronica komt naar je toe deze zomer enz., maar ook op tv met o.a. Countdown, Miami Vice en Magnum. Toen gingen ze commercieel (wat ze van oorsprong eigenlijk waren) en toen ging het in mijn ogen mis. De eerste periode was er nog niets aan de hand, maar op een gegeven moment gingen ze Yorin heten en nu heten ze alweer een tijd Veronica, maar het zegt me …
-
- 30 antwoorden
- 2,7k weergaven
- 1 follower
-
-
De laatste keer Hans Schiffers op NPO Radio 2: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 886 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 752 weergaven
-
-
De laatste keer Sander de Heer op NPO Radio 2 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 917 weergaven
-
-
De laatste keer Bert Kranenbarg op NPO Radio 2: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Ver828-2004082614001500Live-AdBouman&OomBull [verborgen inhoud] Ver828-2004082615001600Live-AdBouman&OomBull [verborgen inhoud] Ver828-2004082616001700LexHarding-MuziekExpress-29september1971 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 712 weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 934 weergaven
- 1 follower
-
-
Fantastisch nieuws vandaag: Radio 0511 heeft een tweede frequentie bemachtigd! Vanaf heel snel zijn we te beluisteren op AM1485 vanuit Rhederbrug, vlakbij de Duitse grens. #auchfürunsereDeutschezuhörer [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Paul de Haan.
-
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Radio 538 heeft de vergunning voor het uitzenden op de middengolffrequentie 891 kHz vanuit Hulsberg (Zuid-Limburg) per 1 januari 2017 teruggegeven aan de overheid. Piet.
-
- 0 antwoorden
- 906 weergaven
- 1 follower
-
-
-
- 1 antwoord
- 807 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
De Top 40 van 17 December 1977 met Peter Hoogwerf [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De Tipparade van 17 December 1977 met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De LP Top 20 van 1977 week 51 met Pieter Oele [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De 80s NonsTop 40 van 19 December 1981 door Dave Roest [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 941 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit archief van Ton van Draanen.
-
- 0 antwoorden
- 744 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Er moet ook een tweede uur zijn, maar die kan ik niet vinden tussen al die pakjes onder de kerstboom.
-
- 0 antwoorden
- 941 weergaven
-
-
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 805 weergaven
-
-