Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Zeezenders

Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .

1. Een 'nieuwe' Monique Top 50. Op Hitnoteringen ontbreekt hij. Iemand tijd/zin om de lijst uit te schrijven? Monique-19850824-1200-1510-JanVeldkamp-MoniqueTop50

• 11 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  2. Radio Caroline [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  3. Started by Armand,

Kan het zijn dat de programmering is aangepast ? Ik miste vandaag de herhaling van "Juke-box" en "the good guys fifties" Hoorde een aankondiging over "guilty pleasures" met nu een plaat uit 2013 (!!!!!)

• 4 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  4. Started by Juul,

Harry Knipschild heeft Jan van Veen geinterviewd, lees maar: http://www.harryknipschild.nl/asp/invado.asp?t=show&id=1578 Juul

• 1 antwoord
    • 1,7k weergaven
  5. RNI-19740601-0100-0200-JasonWolfe-FirstShow RNI-19740601-0200-0300-JasonWolfe-FirstShow

• 1 antwoord
    • 1,7k weergaven
  6. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.

• 7 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  7. Een uurtje live vanaf de Ross Revenge met Luc Dardin. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  8. Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein RNI - 19700829 - 1600-1700 - Last Andy Archer Show [verborgen inhoud]

9. Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

10. Started by J.Vinke,

Vandaag zag ik in de regiokrant De Stentor een aardig stukje geschreven door Jelle Boonstra met een mooie foto van ....... ? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Vr gr Jan

• 7 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  11. LaserHotHits-19860817-2045-2145-LizWest-LizWestShow[/url

• 1 antwoord
    • 1,7k weergaven
  12. Started by Martin1968,

Een BBC-documentaire uit 1994 over (Wonderful) Radio London. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  13. © Noord-Hollands Archief, collectie Fotopersbureau De Boer [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 3 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  14. Van de Golden Radio NL server, met dank aan Delmare, Jan Kat en Jean-Pierre Legein RNI FM 100 mHz - 28071973 - 1950-2025 Uur (35 Minuten-Gedeelte Zonder Storing) [verborgen inhoud]

15. Radio Noordzee 1964 0000-Sonja van Proosdij Kodak show [verborgen inhoud]

16. Started by Juul,

Ik wist het maar kwam net het stukje weer tegen in ons archief. De KLM schoot ons in juni 1960 te hulp.

17. Started by Piet van der Vooren,

Vorige week heb ik een bezoek gebracht aan het Omroep Zender Museum in Lopikerkapel ([verborgen inhoud]). Overigens zeer de moeite waard om eens te bezoeken en een rondleiding mee te maken. Toevallig was daar ook een oud-zendertechnicus van Nozema aanwezig. Hij was indertijd betrokken bij het naar Nederland halen van de Communicator, het voormalige zendschip van Laser 558. Het schip lag in de haven van Lissabon, toen hij bericht kreeg dat het de bedoeling was dat het schip naar ons land zou komen voor de uitzendingen van Holland FM. Omdat Nozema de zender moest leveren die aan boord van de Communicator zou worden geplaatst, moest hij naar Portugal afreizen om het een en a…

18. [verborgen inhoud]

• 4 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  19. Started by jan V,

1966-09-16 1900-2000 JoostDenDraaier-JoostMagHetWeten [verborgen inhoud] 1971-09-16 1600-1800 RobOut-Op 1.14min Juul valt voor Rob in [verborgen inhoud] 1973-09-16 1900-1930 LexHarding-BeatlesStory-afl26 [verborgen inhoud] bron StichtingNorderney-RadioVeronica192 gr jan V

20. Started by Lokeend,

Hallo, Is er iemand die programma's van Frans van der Drift heeft voor mij? Grt Rieni.

• 2 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  21. [verborgen inhoud]

• 6 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  22. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 11 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  23. Herinneringen aan de zeezenders - Met Rob Olthof in Scheveningen 14 mei 2010 - In gesprek met Martin van der Ven

24. Started by h.roos,

Veronica-19681221-2100-2200-Lex Harding-Parels voor de Zwijnen. [verborgen inhoud] Groet Henk.

• 3 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  25. Started by Juul,

Ik kom voor mijn doen allerlei zaken tegen waarvan ik denk "wat moet ik er mee?". Dit omdat ik m'n archief aan het nalopen ben tbv Beeld en Geluid. En onderstaande is niet van belang voor hun "Veronica" archief. Maar wellicht zijn er hier mensen die het welleuk vinden. Ik "wis" het nu. Een single met de naam "The End". Heeft iets met Mi Amigo van doen. Ik ken het verder niet. Ergens staat mij bij dat ik 'em, in het verleden al eens heb gepost. De single heb ik al lang niet meer maar wel hier de hoes en audio. [verborgen inhoud]

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.