Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.535 discussies in dit forum
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 794 weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 903 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 18 antwoorden
- 5,4k weergaven
-
-
Even lekker luisteren naar de top 40 wordt hem vandaag dus niet, want ik hoor helemaal niets. Alleen geruis. Het lijkt net of het veertig jaar geleden is, maar het zal wel aan wat anders liggen. Hopelijk komt het geluid snel weer terug, want de shows van Rob van Wezel en Bert van der Laan mag ik altijd bijzonder graag horen. Anders dan misschien op woensdag.
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 823 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 721 weergaven
-
-
Ik heb geen ontvangst, alleen maar wat gesputter. Waardeloos! Hopelijk is de ontvangst gauw weer normaal. Hier baal ik van.
-
geen UK Top 40 op zaterdag 11 en 18 januari 2014 Zaterdagen 11 en 18 januari 2014 is er geen UK Top 40. Van 19u tot 22u kan je wel luisteren naar de Nederbeat Top 40, samengesteld door Jan Van Weeterloo, op basis van Top 10-lijstjes ingestuurd door de luisteraars. Dit alles om drie jaar Nederbeat op 192 Radio te vieren. Zaterdag 25 januari is er opnieuw een UK Top 40, die van 29 januari 1966. Lees verder ... http://www.norderney192.nl/EE/index.php/site/norderney_nieuws/geen-uk-top-40-op-zaterdag-11-en-18-januari-2014
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 18 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 5 antwoorden
- 580 weergaven
-
-
Voormalig Veronica-presentator en zanger Gerard de Vries is donderdag op 81-jarige leeftijd overleden. De Giddy Up Go-zanger is vooral bekend om zijn parlando-muziek waarmee hij in de jaren zestig van de vorige eeuw grote hits scoorde. Naast zanger was De Vries ook diskjockey en presenteerde hij bij radio Veronica'Kookpunt' en westernprogramma "Nashville Tennessee' onder het pseudoniem 'Cowboy Gerard'. http://www.telegraaf.nl/prive/24147235/___Cowboy__Gerard_overleden__.html
-
- 9 antwoorden
- 4,8k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 7 antwoorden
- 3,8k weergaven
- 1 follower
-