Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Zeezenders

Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .

1. Started by Vincent,

Een woensdagmiddag met Peter van Dam en Schools Out. Het is april 1976. Wie juiste datum weet mag het zeggen. [verborgen inhoud]

2. Started by Jan-Fre,

Stuurboord komt rechtstreeks vanaf de Noordzee, elke werkdag! Live radio is goede radio! Begin 1977 nog tussen vier en zes, later werd het programma een half uur ingekort om Ds Toornvliet de mogelijkheid te geven om een half uur te preken. Ach ja, de schoorsteen moest ook op de Mi Amigo roken. 1977.03.21 17:00-18:00 Stuurboord - Frank vd Mast: http://www.mediafire.com/?6h6abc878albdw3

• 1 antwoord
    • 1,4k weergaven
  3. Started by Lokeend,

Wie weet wat er met de Delmare vloot is gebeurd nadat de schepen in beslag zijn genomem? Het gaat om De Aegir, De Epivan, De Martina en De Morgenster. Mvg Rieni.

• 1 antwoord
    • 1,5k weergaven
  4. Started by Vincent,

45 minuten Top 50 met Paul de Wit. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  5. Started by Juul,

Dat heb je weleens, oud Veronica collega Francis stuurde mij een mail dat ze haar Veronica speldje kwijt was en of ik soms een nieuwe had.......... Diep ergens in m'n geheugen wist ik dat ik er nog een stel moest hebben, maar waar? En omdat de verhuizing volgende maand in rap tempo nadert ben ik maar eens in m'n "Veronica verhuisdozen" gaan zoeken. En ja, hoor, gevonden! Enfin, Francis weer blij en ik eigenlijk ook wel. Ik zie dat ze op Marktplaats ook nog steeds aangeboden worden. Maar ik doe ze niet weg want zo heb ik weer iemand blij kunnen maken.

• 1 antwoord
    • 1,5k weergaven
  6. Started by Ronny,

Zaterdagavond om 20u kun je de non-stop UK Top 40 van 16 september 1972 meepikken op www.192radio.nl. De volledige lijst staat op de site van de stichting Norderney (voortaan ook met hoesje van de nummer 1) Een kleine verduidelijking over de UK Top 40 van 5 september 1970 die vorige week uitgezonden werd. In de onderste regionen van de lijst kwam wat er uitgezonden werd niet helemaal overeen met de lijst die op de site stond. De volgorde zoals in de show te horen, komt echter wel overeen met die op de officiële site van The Official Charts Company: http://www.officialcharts.com/archive-chart/_/1/1970-09-05/ Op de Norderney-site stond de lijst zoal…

• 0 antwoorden
    • 979 weergaven
  7. Started by Vincent,

Testuitzending. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 701 weergaven
  8. Gast merel tack
    Started by Gast merel tack,

maeva op 7 van 26 mei 2001:de praatstoel met ben van praag en patrick valain http://www4.zippyshare.com/v/12008302/file.html

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  9. Started by Vincent,

Opgenomen van een cassette uit het archief van Martin, Geen datum bekend. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 904 weergaven
  10. Gast Norderney192
    Started by Gast Norderney192,

Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: ​​​​​​​​​​​Uitzending op de stream van 192 Radio, zondag 7 september 2014 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] 20.00 - 22.00 uur en woensdag 10 september 2014, 20.00 - 22.00 u. Presentatie: [verborgen inhoud][verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] ​7 september 1964 Twee minder bekende nummers van The Beatles vandaag in het Amerikaanse uur. Dat komt omdat Capitol geen kans voorbij laat gaan om geld aan ze te verdienen. Dus brengen ze een single uit met Matchbox aan de ene en Slow Down aan de andere kant. Enâ…

• 9 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  11. Started by Sapuripong,

[verborgen inhoud] Robb Eden in concert 20.00 - 21.00 Bron: de buren xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Donn Allen country and western 21.00 - 22.00 [verborgen inhoud] Bron: de buren xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Brian Mckenzie Rock and roll show 22.00 - 23.00 [verborgen inhoud] Bron: de buren xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 2 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  12. Started by Drumbeat,

Caroline 558 Rob Harrison 1950-2035 UK time 05 June 1988 [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 965 weergaven
  13. Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 773 weergaven
  14. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.

• 0 antwoorden
    • 877 weergaven
  15. Started by franje,

Zie speellijst [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 890 weergaven
  16. Gast frans39
    Started by Gast frans39,

Op 6 augustus 1965 was ik in Londen. Op die dag kwam in Engeland de LP HELP uit, en ik weet nog het moment dat ik, samen met een paar anderen, voor het eerst het nummer Yesterday hoorde. Eerlijk gezegd kon ik mijn oren niet geloven. Ik vond het geweldig dat 'die jongens' daartoe ook in staat waren. Achteraf weet je dat het een puur solo-project van McCartney was, en bovendien hebben ze, zowel solo als samen, later nog vele fraaie liederen opgenomen, maar zo'n eerste keer... Intussen hebben de Britse groepen Amerika veroverd en dat zie je ook weerspiegeld in de Top 100, en dus ook in onze speellijst: Herman's Hermits, Dave Clark Five, Yardbirds, het houdt niet op. Daar s…

• 0 antwoorden
    • 710 weergaven
  17. RNI-19730701-1700-2045-LeoVanDerGoot-MikeRoss

• 1 antwoord
    • 1,2k weergaven
  18. Started by janf001,

Hier de laatste LP van de JUMBO record serie over zeezenders (voor wie hem nog niet heeft): De RNI story. (met dank aan Vincent die deze 2LP gedeeld heeft in juli 2013). back.jpg [verborgen inhoud] front.jpg [verborgen inhoud] inside.jpg [verborgen inhoud] label-LP1.jpg [verborgen inhoud] label-LP2.jpg [verborgen inhoud] RNI-Story LP1.mp3 [verborgen inhoud] RNI-Story LP2.mp3 [verborgen inhoud]

19. Gast Norderney192

Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​Uitzending op de stream van 192 Radio, zondag 17 april 2015 20.00- 22.00 uur en 22 april 2016, 23.00 - 01.00 u. Presentatie: [verborgen inhoud] en Kees Brinkerink Weet je nog, Peter J. Muller met Beter Langharig dan Kortzichtig? Johnny Halliday heeft dat ook gehoord, maar het niet helemaal begrepen, getuige de titel van nr. 8 in het 2e uur. Er wordt weer vrolijk van elkaar geleend vandaag. Zo had Sheila de hit Bang Bang van Cher… [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 641 weergaven
  20. Gast Norderney192

Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​Uitzending op de stream van 192 Radio, zondag 22 mei 2015 20.00- 22.00 uur en 7 mei 2016, 23.00 - 01.00 u. Presentatie: [verborgen inhoud] en Frans de Graaff ​Propvol goede muziek zit het programma weer, vandaag. En verrassingen ook! Als je, net als ik, de stem van Barry McGuire maar zozo vond, luister dan maar eens naar dit vrolijke liedje dat nooit een hit werd. Nog meer aanraders en orenspitsers: Eén van de meest… [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 568 weergaven
  21. Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 937 weergaven
  22. Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 922 weergaven
  23. Gast Norderney192

Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: ​Uitzending op de stream van 192 Radio, zaterdag 22 oktober 2016, 20-22 u. Productie: Ronny Harnie. Vorige week liep het eerste uur mis. Daarom wordt de uitzending van 15 oktober op zaterdag 22 oktober (ijs en weder dienende) herhaald. “​Vanavond de volledige UK Top 40 van 15 oktober 1977, exact 39 jaar geleden dus. Op 1 David Soul met Silver Lady.Dit nummer was… [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 582 weergaven
  24. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 995 weergaven
  25. Mi Amigo 25 08 1974 0910 - 1021 Paul Severs [verborgen inhoud] Groet Philip

• 5 antwoorden
    • 1,9k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.