Geplaatst 1 uur geleden1 u. Tja, het is weer zover... 31 Augustus, dus weer (voor de tigste keer) luisteren naar oude bandjes van RNI, Atlantis en Veronica. Het begint nu, na 52 jaar, langzaam een "oude mannen belevenis" te worden daar de jongere generaties het niet zoveel interesseert, voor zover ze het fenomeen radio nog interesseert... ze hebben hun streams, appjes, flipjes en flopjes en weet ik veel wat niet meer om naar muziek te luisteren. Nou ja... "muziek???" Vroeger moest je talent hebben om een popster te worden, nu plukt een producer een modepopje van de straat en die mag naar zijn pijpen dansen, letterlijk en figuurlijk.Maar, ik wil jullie even deelnemer maken aan mijn belevenis van 31 Augustus 1974.... veel leesplezier.GroetHenk Kruize Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren 1 uur geleden1 u. bewerkt door Henk-Anna Loog tiepvaut
Geplaatst 40 minuten geleden40 min. . Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.