Radiovormgeving
Voor discussies over radio vormgeving: jingles, reclames, tunes en muziek.
Het is alleen toegestaan om radioprogramma's, jingles en niet auteursrechtelijk beschermd materiaal beschikbaar te stellen via het forum. Het aanbieden van muziek, zoals tunes en de zogenaamde hard-to-find singles, is niet toegestaan.
3.147 discussies in dit forum
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 57 antwoorden
- 17,9k weergaven
- 2 followers
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 87 antwoorden
- 13,5k weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
Wie weet de titel en uitvoerenden, van de tunes en fillers die werden gebruikt in het Radio Oost programma "Toppers van toen, treffers van nu" in de periode dat dit programma werd gepresenteerd door Bert Wijfjes. Mn. een tune met een panfluit is niet te achterhalen. Trouwens goed concept en top presentatie !
-
-
Weet iemand wie de uitvoerder is van deze leuke info tune uit 1983 die Frits toen in De Nationale Hitparade gebruikte?
-
-
- 6 antwoorden
- 11,8k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 11,6k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 10,9k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 36 antwoorden
- 10,7k weergaven
- 2 followers
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 42 antwoorden
- 10,3k weergaven
-
-
Hoi, Dit is mijn eerste topic op dit forum nadat ik me heb voorgesteld in die betreffende forumrubriek. Aanleiding is dat ik in de 0ABC jingle en tune lijst een aantal tunes niet vermeld zie staan. Ik weet ook in welke radio programma's ze gebruikt zijn. Hoe kan ik ze doorgeven zodat ze er op die lijst kunnen worden bijgezet want ik wil dit graag met jullie delen? Maar voor mij zelf heb ik nog een aantal brandende vragen omdat ik muziek in mijn collectie heb waarvan ik zeker weet dat die als tunes zijn gebruikt maar ik weet niet in welke radio programma's. Hoe kan ik dat het beste te weten komen via dit forum ? Alvast bedankt voor jullie suggesties, F…
-
-
- 30 antwoorden
- 10,3k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 10,2k weergaven
- 1 follower
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 9,7k weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 26 antwoorden
- 9k weergaven
- 1 follower
-
-
Het zal eind jaren zeventig begin jaren tachtig zijn geweest toen Veronica de hoorspelserie The War Of The Worlds uitzond. (Weet iemand exact wanneer dat was?) DIt http://snd.sc/HociL1 is de promo, die maar liefst 2 minuten duurt. Misschien ook wel aardig om een keer de complete serie te posten of is dat al eens eerder ergens gebeurd? Groeten Simon
-
- 28 antwoorden
- 8,9k weergaven
-
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden