Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.241 discussies in dit forum
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
-
Frits Spits stopt aan het eind van het jaar met radio maken. Zijn Radio 2-programma Tijd voor Twee houdt ermee op en daarom vindt de radiomaker het mooi geweest. Volgens de 65-jarige Spits, die bekend werd met radioprogramma De Avondspits, gaat er volgend jaar een hoop veranderen bij Radio 2. "In elk geval stopt Tijd voor Twee en stop ik als presentator", laat hij weten aan RTL Boulevard. "Eens houdt het op. Ik kijk terug op een geweldige tijd en hoop dat ik er dit jaar nog een waardig slotakkoord aan vast kan maken."
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 2,6k weergaven
-
-
-
Behalve muziek heb ik me in het verleden ook bezig gehouden met geluidsopnames en dan hoofdzakelijk van treinen. Bij het project "Het geluid van Nederland" heb ik diverse geluiden neergezet als mp3. In het begin met een mono Philips recordertje, maar later een Sony Pro 5 cassettedeckje met een zelf gebouwde kunsthoofd stereomicrofoon. Ook heb ik diverse geluiden gekregen, want opnames uit 1955 kon ik nog niet maken. Vraag is, wat vinden jullie van deze geleuiden ? Vertrek stoomloc met een personentrein uit Amsterdam CS 1955 Kolentrein passeert Amsterdam CS met een ouderwetse stomer. Een elektriche locomotief type 1500 bij Den Haag. Omroepberich…
-
- 3 antwoorden
- 2,5k weergaven
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ik ben Arjan. Met mijn 31 jaar alleen de laatste jaren van Caroline meegemaakt en te jong om echt te begrijpen wat er op de noordzee afspeelde. Mijn vader was vroeger veronica fan, luisterde RNI op zijn werk met collega's en helaas niets opgenomen. De hang naar het verleden is bij mij altijd groot geweest, van restauratie metselaar tot sleutelen aan oude tractoren en auto's.. prachtig. Op mijn verlanglijstje staat nog een buizen radio voor de opknap en een boek over buizen techniek om de kunst uit te leren. Moderne radio kan ik me niet in vinden helaas, en ben de mensen die bestanden delen erg dankbaar. Met zeer vriendelijke groet, Arjan
-
- 8 antwoorden
- 2,5k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 7 antwoorden
- 2,5k weergaven
- 2 followers
-
-