Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.186 discussies in dit forum
-
Gepuberd begin jaren 80 en in die tijd ook radioliefhebber geworden. Was fan van Veronica (VOO). Ben liefhebber/verzamelaar van Veronica-/Top 40 jingles!!! Ben intussen creatief geworden met het mixen van jingles. Produceer wekelijks met veel plezier een non-stop 80's Top 40. ... en zo ben in weer terug bij mijn jeugd ;-) Groetjes, Frits Spoor. ps: ben ook nog gelukkig getrouwd, vader van 2 geweldige kids, modelspoorliefhebber, wandelaar, halve Italiaan, Gardameerganger, ... genoeg.
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
The Hollyridge Strings maakte van vele hits van bands mooie instrumentale nummers. Hier bijvoorbeeld van The Beach Boys. http://www42.zippyshare.com/v/26253208/file.html
-
- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
-
-
De geschiedenis van Radio Kootwijk is algemeen bekend, maar dit is een stuk minder bekend. [verborgen inhoud] Rob V.
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
-
In dit gezelschap voel ik me altijd een beetje vreemde eend in de bijt, want echt persoonlijk ken ik jullie geen van allen en ik ben maar een hoogst enkele keer naar een ‘radio-evenement’ geweest. Toch vind ik het leuk om een beetje mee te kletsen, dus dat doe ik dan maar gewoon. Van mijn twaalfde tot mijn zestiende luisterde ik vrijwel dagelijks naar Veronica, en dan vooral naar Klaas, Lex en Tineke in de avonduren. In de jaren tachtig vond ik iets van die atmosfeer terug bij AFN en na 1995 ontdekte ik de zegeningen van satellietradio en later internetradio. Maar er zijn ook perioden geweest dan ik weinig radio luisterde en gewoon mijn eigen elpees draaide. …
-
- 1 antwoord
- 2,2k weergaven
-
-
..die ongemerkt de 40000 ''vind ik leuk''s gepasseerd is
-
- 1 antwoord
- 704 weergaven
-
-
De spotjes op de publieke omroep met kritiek op de bezuinigingen, gaan niet van de zenders af. Dat zei NPO-baas Henk Hagoort dinsdagochtend bij de KRO op Radio 1. De VVD stoort zich aan de spotjes. VVD-Tweede Kamerlid Matthijs Huizing wil dat staatssecretaris Dekker van OC&W de NPO sommeert om te stoppen met het uitzenden ervan. In de spotjes worden kijkers en luisteraars opgeroepen een petitie te tekenen tegen de bezuinigingsplannen van het kabinet voor de publieke omroep. Huizing vindt ze de publieke omroep onwaardig. Bovendien zouden er feitelijke onjuistheden in worden verkondigd. “Het lijkt nu net alsof Studio Sport gaat verdwijnen als er wo…
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
De RTV Noord redactie meldt dat Rob van Dam stopt als vaste presentator bij radio en tv 'Noord'. Hij blijft wel de voice over en valt in als radiopresentator. http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=128278
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
http://www.vpro.nl/buitenland/smaakmakers/chris-kijne/wat-nu--poetin.html
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
Ik ben op zoek naar iemand die veel medewerkers van RNI, Caroline, Monique uit de jaren 70/80 van gezicht kent en ook in staat is om ruimten in de schepen van de zeezenders te herkennen (met name de Ross denk ik). Dit om een aantal plaatjes beter te kunnen identificeren. Mocht je me hiermee kunnen en willen helpen, stuur me dan svp een PB.
-
-
- 1 antwoord
- 762 weergaven
-
-
Jim werkte veel met Steve Winwood en maakte prachtige platen. althans dat vind ik. Ook behoor ik tot de gelukkigen, vind ik, om met hem kennis te maken voor POSTER. eind jaren 90 was dat. jim logeerde in A'dam. Voorwaar geen kleine jongen in de popmuziek ! Hij richtte samen met Steve de band Traffic op. [verborgen inhoud] Net kwam ik z'n CD weer tegen met daarop "Something so strong". Het is een droevig verhaal en vooral de clip. Jim overleed in 2005. gelukkig hebben we z'n platen nog !
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Voor wie analoog naar digitaal (dvd) wil omzetten deze mooie recorder/player van Philips. DVDR 615, natuurlijk met afstandsbediening en zelfs met de originele doos erbij voor € 20,00 (excl. evt. verzendkosten) Iemand interesse? . Preserve your favorite memories on DVD • i.LINK digital input for perfect digital camcorder copies Record your favorite TV programs on DVD • Digital Video Recording gives the ultimate picture quality • Component video output for the best analog video connection • 2.0 Dolby Digital Encoding for quality audio recording Share your favorite recordings • Benefit from the highest DVD compatibility available • Compatibility regardle…
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
Vorige week kwam ik een banner tegen hier op de site van Mappable. Had er nooit eerder van gehoord, maar de naam en het plaatje leek me wel interessant. Vandaag heb ik de inlog gekregen en even kort de tijd genomen eens te kijken wat het is. Mijn eerste indruk is: best geinig. Geef een artiest op en op basis van een landkaart kun je een reis maken langs verwante artiesten en muziek en deze beluisteren en kijken op je scherm. Onderweg kun je een afslag nemen en ergens anders uitkomen. Hoe het allemaal werkt weet ik zelf ook niet precies, maar ik vermaak me even kostelijk. Voor de geïnteresseerden: [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 669 weergaven
- 1 follower
-
-
Ons mede forum lid Peter gaat iets anders doen............................ bron; Spreekbuis [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 384 weergaven
- 1 follower
-
-
Hi, I have been an offshore radio fan since 1973 with my favourite station being RNI . Strangely the period I like to collect recordings from is Jan - Sept 1970 even though I did not hear the station at this time.! Look forward to sharing recordings. Regards Ian
-
- 1 antwoord
- 1,9k weergaven
-
-
Een uitgave van 6 april 1929 van dit weekblad. Ik kwam hem tegen bij een tweedehandswinkel voor 50 cent. Er staat een aardig artikel in over 'Televisie in de Huiskamer. http://www55.zippyshare.com/v/90410035/file.html
-
- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
-
-
Wie heeft voor mij de mp3 van de dubbel cd van Norbert....En dat vergeet ik nooit. Mvg Rieni.
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Heren en dames, Vindt je dat je allang ontdekt had moeten worden en je weet niet waarom dat nog niet gebeurd is? Grijp je kans Juul http://www.villamedia.nl/nieuws/bericht/programma-winnen-bij-omroep-brabant/#When:07:28:29Z
-
- 1 antwoord
- 1,9k weergaven
-
-
Heren en Dames ook natuurlijk, Ik heb een vraag ik Zoek al een hele tijd naar de volgende LP: KPM (Dat is het merk, London UK) numer 1145, Volume 6(en andere) Naam Jingles and Programme cues van 1984. Het gaat om de hele LP. Is er iemand die mij kan helpen? Groetjes Dyo PS Voordat er iemand zegt, ik heb hem en kom even langs.......ik woon in Australia!
-
- 1 antwoord
- 2,3k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] Tip: als je hoogtevrees hebt, niet kijken.
-
- 1 antwoord
- 716 weergaven
-
-
-
Om te voorkomen dat er straks weer meldingen komen in lopende topics: er is een storing bij Pixeldrain en daarom werkt het op dit moment even niet. Even geduld totdat het is opgelost.
-
- 1 antwoord
- 961 weergaven
-
-
Tijd voor een update van de Knipsel/Clipping pagina. Vandaag een wat betere kwaliteit knipsels over de muiterij aan boord van de Mi Amigo, Radio Caroline rond kerst 1972. Hier staan de knipsels [verborgen inhoud] Radio Northsea/Nordsee/Noordzee In 1971 en 1972 liet RNI een luisteronderzoek uitvoeren over het bereik van de uitzendingen. De resultaten hiervan worden aangehaald in de krantenknipsels die ik ook dit keer weer van Robert Briel mocht ontvangen, waarvoor dank. Anne Korrevaar kon dit aanvullen met de 3 volledige luisteronderzoeken uit die tijd. Zie hoe de echte verhouding in de luisteraantallen tussen Veronica, RNI, Hilversum III en Luxemburg in di…
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
-
-
Ik hoor zojuist dat Sonny Geraci,de leadzanger van de Amerikaanse Outsiders is overleden. Time won't Let Me is voor mij een van de best singles ooit en een ultieme radioplaat.
-
- 1 antwoord
- 883 weergaven
-
-
" Slechts 24 procent van de Nederlanders heeft het afgelopen jaar nog wel eens videocontent zoals films en series, muziek of games gratis gedownload. In 2013 deed 41 procent dat nog regelmatig. Streaming video- en muziekdiensten zoals Netflix en Spotify zijn sindsdien sterk gegroeid, terwijl organisaties zoals Stichting Brein illegaal uploaden steeds harder aanpakken. Mannen downloaden nog altijd een stuk meer dan vrouwen, aldus marktonderzoeksbureau Telecompaper." [verborgen inhoud] Maar er wordt natuurlijk wel veel meer gekeken via (gratis) streaming websites en dat staat niet in het artikel. "After previously being legal for persona…
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-