Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Stamtafel

Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken

1. GroenLinks en de SP willen opheldering van staatssecretaris Teeven over de vergoeding van € 700.000 die Cees van Rij, voormalig directeur juridische zaken van Buma/Stemra, ontving na zijn vertrek. Het bedrag is nooit getoetst door een rechter en gezien de hoogte van de vergoeding lijkt er eerder sprake van een 'ordinaire oprotpremie', zo vinden de partijen. Een kantonrechter zou gezien het aantal dienstjaren en het laatste loon van € 233.900 exclusief pensioenlasten enkel een dergelijk bedrag toekennen wanneer er sprake zou zijn van verwijtbaar gedrag van de kant van de werkgever. Mariko Peters van GroenLinks en Jasper van Dijk van de SP hebben schriftelij…

• 1 antwoord
    • 2,1k weergaven
  2. Voor een radioprogramma zijn we op zoek naar programma's en/of commercials waarin een nieuwe lp van Michael Jackson, Kool & The Gang etc. aankondigd wordt. Is er iemand die dit soort commercials heeft aub? Zou leuk zijn

3. Started by MikeBr,

Script Magazine issue 3, publication date appears to be Jan or Feb 1973. Articles include return of Radio Caroline and interview with Rob Eden on RNI. 20 page pdf. [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 774 weergaven
  4. Started by Juul,

[verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 760 weergaven
  5. Gast Paul
    Started by Gast Paul,

Ach nee.... Zeg dat het niet waar is... [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,3k weergaven
  6. Started by Rene van den Abeelen,

aflevering 5 van mijn programma FREAKS is te beluisteren via onderstaande link, en vanaf later vannacht ook weer via de iTunes Store, waar je 'm ook als podcast kunt binnenhalen. Hopelijk zijn er hier ook mensen die het leuk vinden om naar te luisteren.

• 1 antwoord
    • 1,9k weergaven
  7. Started by rien1959,

Bekend van het laatste uur van Veronica en tijdens een zoektocht naar een zo goed mogelijke uitvoering ging ik eens wat rommelen met mijn mixprogramma .... en ja, je raadt het al er kwam een stereo versie uit. Geen echt stereo, maar wel zo dat het mono compatibel is en lekker dramatisch klinkt. Past, present, future - The Sangri Las (stereo) : http://www17.zippyshare.com/v/56798408/file.html het origineel : http://www17.zippyshare.com/v/38693273/file.html Verder ontdekte ik het nut van mijn nieuwe UPC abonnement. Twee weken geleden kreeg ik een aanbod om voor 1,50 euro extra over te gaan van een 25 Mb naar 120 Mb verbinding. Nu is de upload snelheid niet zo…

• 1 antwoord
    • 764 weergaven
  8. Started by Andree,

van hun twitter account, WRTH - Radio & TV @WRTHinfo · 1 u After 24 years of UK based publishing, we announce the very last WRTH (2022 edition) has just been published. Buy from http://wrth.com Thanks to everyone involved over the years, and '73' from the publishing & editorial teams. #radio #dx #swl #shortwave #hamradio #bcl #tv

• 1 antwoord
    • 603 weergaven
  9. Started by Juul,

[verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1k weergaven
  10. Started by Rob Veld,

Het was even schrikken toen ik dit zag: [verborgen inhoud] Bij deze beterschap Tineke.. Rob Veld

• 1 antwoord
    • 722 weergaven
  11. Started by Juul,

[verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 711 weergaven
  12. Started by Vincent,

• 1 antwoord
    • 1,8k weergaven
  13. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Inderdaad die Marco heeft gelijk. Ik ook trouwens, ik wordt een beetje flauw van al die mensen die Podcasts als een ware diarree over ons uitstrooien. Ik luister niet en heb niet het gevoel dat ik iets mis. Maar ja, ik ben ook die radiomaker waar Marco het over heeft. Het is net als Feesboek........"ik Feesboek dus ik besta". De score over Podcasts van vandaag 11 juni..............

14. Started by Vincent,

http://9to5mac.com/2014/01/14/2013-mac-pro-style-hackintosh-based-on-actual-trashcan/

• 1 antwoord
    • 1k weergaven
  15. Gast Paul
    Started by Gast Paul,

Een van mijn helden is dood. [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 667 weergaven
  16. Started by Juul,

Een jingle uit 1970 van het country programma van Gerard de Vries door de Nederlandse groep The Shepherds uit IJmuiden [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] jingle:©Stichting Norderney

• 1 antwoord
    • 672 weergaven
  17. Started by hans558,

Op het forum is geen aandacht geweest voor het overlijden van John Wetton , bassist bij veel grote popgroepen... [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 877 weergaven
  18. Hallo allemaal, Ik ben al een tijdje opzoek naar een piraten plaat. Alleen kan ik er absoluut niet opkomen wie dit zingt, de tekst gaat ongeveer zo : De man loopt binnen in een kerkje ( kapelletje ) en vraagt dan aan god of ze hem niet kunnen nemen ipv zijn vrouw of kind aangezien zijn vrouw en kind ziek zijn. En dan wil hij weer naar het ziekenhuis en dan glijd hij uit waarbij hij zelf komt te overlijden, en dan zegt de dokter dat is nu jammer.. hij heeft nooit komen te weten dat zijn vrouw en kind beide nog in leven zijn. heeft iemand een flauw idee welk nummer ik bedoel? Alvast hartelijk bedankt. Het word trouwens ook niet gezongen.. maar …

• 1 antwoord
    • 1,2k weergaven
  19. Started by skuppers,

hallo allemaal. mijn naam is Nathalie, en kwam op deze site terecht via google aangezien ik een piratenplaat zocht waarvan we niet op de titel konden komen. wij draaien zelf op een internetstation, voor vragen, stel ze gerust. mvg

• 1 antwoord
    • 1,4k weergaven
  20. Started by Juul,

Een schande, maar dat komt er van als je het Mediapark maar openstelt voor iedereen. Wordt tijd dat de "de portier" weer terug komt. [verborgen inhoud]

21. Gast Ronald rosier
    Started by Gast Ronald rosier,

Hallo Allemaal, Mijn naam is Roel van den Oever (59 jaar), en ik ben net als jullie velen gek op muziek uit vervlogen tijd zoals de jaren 60, 70, 80, de zeezenders, de hit lijsten enz. Groeten, Roel

• 1 antwoord
    • 902 weergaven
  22. Started by rien1959,

Tja, je wordt morgen 54, je bent je vrije dagen aan het opmaken maar weet niet wat te doen ...... Kom je in de archieven die vreselijk bibberende bel van Radio Caroline tegen en wat doe je dan ? Om een lang verhaal kort te maken, alles schoon gemaakt, door de anti-bibber software gehaald en afgemixt met een klein beetje galm omdat de bel wordt afgekapt. De gerestaureerde bel van Caroline : http://www16.zippyshare.com/v/87065647/file.html Wanneer je hem zo hoort denk je dat er weinig is veranderd, maar wanneer je oud en nieuw parallel afspeelt is het geen gehoor ! Ik vraag me af waar die gare opname toch vandaan komt. Was dit werkelijk de enige opname die e…

• 1 antwoord
    • 1,3k weergaven
  23. Started by Juul,

Een erg mooie website gemaakt door zendamateur PA0JWU. Hij is inwoner van Radio Kootwijk en heeft er ook gewerkt. [verborgen inhoud]

24. Started by Martin1968,

Schrijvend journalist en jinglekenner Jelle Boonstra dook vanavond op in het RTL Nieuws, in een reportage over de vondst van een scheepswrak in Kampen. Geen zendschip natuurlijk, maar een kogge uit vermoedelijk de 14e eeuw.

• 1 antwoord
    • 1,9k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.