Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.478 discussies in dit forum
-
De tijd van de popfestivals breekt weer aan. Op 18 juni 1995 stonden we daar in Poster bij stil. Dit is deel 1, audio en draaiboek. Audio: [verborgen inhoud] Draaiboek: [verborgen inhoud]
-
- 13 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
TheMusicFactory(TMF)-19981231-Erik de Zwart-Top 98. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Met dank aan Wout Koelewijn. Groet Henk.
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Douwe Dijkstra
-
- 0 antwoorden
- 972 weergaven
-
-
L. S., Vroeger werkte ik op een postkantoor en zaterdags luisterden we aldus NCRV, vanaf 6.00. Ik praat over 1985-1987. Sjors Frohlich had een of meer programma's op deze ochtend, eentje was zeker "vroeg op met Sjors op radio 3." Er zit al een hele tijd een filler in mijn hoofd, iets instrumentaals, het lijkt op Garden Party van Mezzoforte, maar is het niet. Weet iemand welke radio fillers/jingles hij gebruikte destijds? Ik vind hem nu nog steeds mooi maar wat is het? Ik vroeg zowel Sjors als jingleweb, zonder resultaat.
-
-
- 16 antwoorden
- 7,5k weergaven
-
-
Hoi, Op mijn computer heb ik de Finale van de Thuismixkampioenschappen van 1983 staan die in het programma van Bart en de Zwart zijn uitgezonden op 3 juni 1983. Ik weet niet bij wie ze vandaan komen. Misschien wel van iemand van dit forum. In elk geval hoop ik dat iemand er (alsnog) plezier aan zal beleven. http://www.mediafire.com/?6u2sg6tt34xdsgs http://www.mediafire.com/?1p9fn9296qz8z1r http://www.mediafire.com/?4rp2hdbxbl3jxt8
-
- 0 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server Verder helaas geen gegevens - wel een stuk geluisterd, maar kon het er niet uithalen First Hour - For Those Who Like To Groove - 03-10-1992 [verborgen inhoud]
-
-
- 7 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
-
Met dank aan Radio 192 en Stichting Norderney FlashBack3220701bobenbrenda28364140015001 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Met veel dank aan de Stichting Norderney, Radio 192, Juul en Adje voor het vele werk en wij genieten ervan of hebben dat al gedaan Radio192-2003-05-23 14.00-15.00 Muziek terwijl u werkt Chiel Montagne [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 2,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Ik ben al jaren opzoek naar de flop 100 die door Veronica is uitgezonden? wie kan mij daar aan helpen?
-
- 15 antwoorden
- 5,2k weergaven
-
-
Gezocht voor een speciale uitzending die ik maak op HappyAM eind juli: gegevens over vroegere Zeeuwse fm-piraten zoals Eternity, Radio Goes, Aktivity (Vlissingen), Noordzee ( Goes ), Radio ZuidwestNederland, Radio Kloetinge en ook al die andere zenders die ik vergeten ben of niet ken. Allerlei informatie hierover is welkom, temeer er op internet voorzover ik weet (bijna) niets over vermeld staat.
-
-
- 19 antwoorden
- 2,1k weergaven
- 1 follower
-
-
De Radio 1 FM zender Lopik was uit de lucht tussen ca 00.05 en 0033 vrijdag ochtend. Geen draaggolf dus helemaal weg. Zoiets wordt tegenwoordig nergens gemeld, niet op de site van NPO R 1 of elders. Alleen deze site geeft het aan: [verborgen inhoud] Gek genoeg gaat dat alleen over meldingen internet storingen, maar je ziet de piek na 00.00 uur duidelijk, dus op het moment dat FM 98.9 weg was. Vreemd dat nergens zoiets even gemeld wordt zodat je weet wat er aan de hand is. Vroeger luisterde ik als presentator altijd naar de FM, maar dat kan niet meer vanwege de vertraging. Dus heeft die niets in de gaten. Lopik is by far de belangrijkste FM …
-
-
- 23 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 2 followers
-
-
Afgelopen nacht lagen de FM zenders in Lopik van de NPO en BNR eruit. Volgens de site alle storingenmeldingen .nl begon het omstreeks 1 uur, even voor 4 uur was het opgelost. Dat kan gebeuren. Maar waarom niets gemeld op de site s van NPO radio? Waar hebben we internet voor? Ook niets in het radionieuws. Of spelen we verstoppertje, of weten we van niks, Niet erg publieksvriendelijk.
-
-
- 12 antwoorden
- 802 weergaven
-
-
bron: BNR [verborgen inhoud]
-
-
- 28 antwoorden
- 3k weergaven
- 1 follower
-
-
-
- 0 antwoorden
- 480 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 584 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 495 weergaven
- 1 follower
-
-
Focus 103 Op woensdag en vrijdag hebben ze best leuke gepresenteerde programma's. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
hallo radio people, Ik zoek naar oude studio opname van Mark de brouwer met het zondagmiddag programma Forgotten 45's. Vorige links werken niet meer. Wil iemand mij hiermee een plezier doen? Vriendelijke radiogroeten uit Belgiê.
-
Ik ben een groot muziekliefhebber.Naast pop/rock muziek hou ik ook erg van klassiek en de laatste tijd beluister ik NPO Radio 4 best veel.Ik vind de manier van radio maken daar erg prettig. Alles draait om de muziek, en er wordt rustig gepresenteerd waar het niet om de ego van de presentator gaat maar om de liefde voor de muziek, met plaats voor interessante interviews met musici en andere mensen uit die wereld. Toen dacht ik, eigenlijk zou ik een soortgelijk radiostation graag willen voor pop/rock muziek. Daar zou op een rustige manier, zonder schreeuwende jingles een programmastijl neergezet kunnen worden, waarbij muziek en zeker ook interessante gesprekken met muzi…
-
- 5 antwoorden
- 897 weergaven
-
-
Ik vond net nog een foto van ECK3 muziekpaviljoen in april 1987. Daarop kunnen we alle processing zien die er toen gebruikt werd.
-
- 0 antwoorden
- 316 weergaven
- 1 follower
-
-
ik vond deze foto van edwin evers tussen mijn spullen
-
- 0 antwoorden
- 915 weergaven
-
-
Wie heeft er een goede eigen rechtenvrij foto van Frits Spits die wij van Jingleweb mogen gebruiken op de site? Je naam komt er natuurlijk bij te staan. Liefst Frits links op de foto. Alvast bedankt! BennoUploading Attachment...
-
-
- 1 antwoord
- 438 weergaven
-
-
Na een hele lange tijd weer eens contact gekregen met Ton Zevenhoven, ook een oude nonstopmaker van Hofstad Radio. Ton maakt nog steeds radio en wel bij Radio Monique. Ton had een nog een leuke serie foto's die hij hij maakte eind 1986 in de Radio 3 studio. Met foto's van o.a. Rick van Veldhuizen, Tom Blomberg, Hans Schiffers, Robin Alders, Bas Westerweel en Jan Steenman. Met dank aan Ton voor het delen van de foto's. [verborgen inhoud] Voor wie eens wil luisteren naar wat Ton nu doet: Avondrood Ton Zevenhoven Radio Monique woensdag 22 mei 19.00 tot 20.00 uur [verborgen inhoud] of Radioprogramma Avondrood van woensdag 15 mei [verborgen inhoud] …
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
-
-
Op donderdag 9 juli 1992 was ik aanwezig op het Autotron in Rosmalen bij de uitzending van 50 pop of een enveloppe en de opnames van Nederlands Hitwerk. Ik was nog kandidaat bij 50 pop op het TROS podium,werd door een productie medewerkster geselecteerd en ik moest een muzikale vraag beantwoorden en dat was meende ik een fragment van The Fortunes. Won toen diverse prijzen. Karel van Cooten was de presentator en Peter Teekamp presenteerde Nederlands Hitwerk. Optredende artiesten waren o.a. Gerard Joling & Tatjana,Pater Moeskroen,Johnny,Piet Veerman,Henk Wijngaard,Henk Westbroek. Hieronder wat foto's.