Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. Gast michajans
    Started by Gast michajans,

Goedemiddag allemaal, Ik heb nagenoeg alle uitzendingen van de jaaroverzichten van de Top 40 compleet, de single Top 100's zoals die jaarlijks door Radio 538 worden uitgezonden. Er ontbreekt er echter nog eentje, en dat is 2006. Zelf destijds nooit opgenomen en nooit kunnen vinden hier. Is er iemand die 'm nog heeft in een goede kwaliteit en compleet?

2. Started by ZyZx_,

[Verborgen inhoud]

3. Started by tboneradio,

[Verborgen inhoud]

• 5 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  4. Gast Tino
    Started by Gast Tino,

Ik ben op zoek naar een opname van Spam op 3FM van 24 juli 2005 met als gast Wim T. Schippers. Heb het programma destijds opgenomen maar nog nooit beluisterd en de opname is onvindbaar. Andere opnames van programma's met Wim zijn ook van harte welkom. Ronflonflon kan achterwege blijven, de VPRO heeft alle afleveringen beschikbaar.

• 1 antwoord
    • 770 weergaven
  5. Gast michajans
    Started by Gast michajans,

Heeft iemand hier de uitzendingen van de Top 100 jaarlijst van 2005 en 2006, uitgezonden op Radio 538, beide keren op 31 december? Verder mis ik nog het uur tussen 14.00 en 15.00 van de Top 100 jaarlijst van 2001. Iemand?

• 9 antwoorden
    • 2k weergaven
  6. [Verborgen inhoud]

7. Started by rauhfaser,

[Verborgen inhoud]

• 6 antwoorden
    • 2,2k weergaven
  8. [Verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 652 weergaven
  9. [Verborgen inhoud]

10. Gast supertanno

Op 19 augustus 1982 heeft mijn moeder meegedaan aan een uitzending van de TROS Top 50 met Ferry Maat. Hierna heeft zij voor Frits Spits, die onder de indruk was van haar stem, enkele jingles opgenomen. Deze zijn in de weken hierna gebruikt in De Avondspits. Met het oog op haar aankomende 60e verjaardag wil ik haar graag verrassen hiermee. Ik heb gekeken in de online catalogus van Beeld & Geluid, maar kan helaas niets vinden van deze uitzending. Losse jinglebanden zijn natuurlijk sowieso niet te vinden. Heeft iemand deze uitzending van de TROS Top 50 of misschien zelfs uitzendingen van De Avondspits uit augustus/september 1982? De jingles hadden…

• 23 antwoorden
    • 5k weergaven
  11. [Verborgen inhoud]

12. [Verborgen inhoud]

13. [Verborgen inhoud]

14. [Verborgen inhoud]

• Bedankt
    • 1 antwoord
    • 346 weergaven
  15. [Verborgen inhoud]

16. [Verborgen inhoud]

17. [Verborgen inhoud]

18. [Verborgen inhoud]

19. Started by rauhfaser,

[Verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  20. [Verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 779 weergaven
  21. [Verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 270 weergaven
  22. [Verborgen inhoud]

23. Started by berrie20,

[Verborgen inhoud]

• 7 antwoorden
    • 2,3k weergaven
  24. Gast ThEvil

Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar fragmenten van: Yorin FM (rond 2004) - Uitzendingen van Robert Jensen, Frank Dane en Mark Labrand Frank Dane - Uitzendingen van Frank bij 538 (nacht, avond en de middagshow) of 3FM (Ontzettend Dikke Ochtend Frank) Wessel van Diepen met programma's als Van Diepen's Dancedepartment en Van Diepen Draait Door (In De Ochtend) Ruud de Wild De middagshow bij 538 of 3FM (ruuddewild.nl) Als sidekick van Wessel van Diepen in de ochtendshow bij 538 (Wessel en Ruud in de morgen) De Show Zonder Naam van Eddy Keur en Edwin Noorlander op 538 Je zou me niet blijer k…

• 13 antwoorden
    • 3,7k weergaven

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.