Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.718 discussies in dit forum
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 5 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 23 antwoorden
- 4,1k weergaven
- 2 followers
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 6 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
Gisteravond zond radio 2 rechtstreeks uit vanuit Enschede. Ik heb die uren via mijn hd-recorder opgenomen maar merk dat die niet zo geweldig zijn gelukt (veel witjes) Is er iemand die mij zou kunnen helpen aan opnames van de uren tussen 20.00 en 0.00 uur ? Heel veel dank !! Benno
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
hallo heeft er iemand toevallig oude opnames van de 53n8 club met Martijn muis en Daniel Daniel ? het lijkt me leuk om deze weer eens terug te luisteren, helaas heb ik niks kunnen vinden online. (behalve telefoontje zelfmoord) het gaat mij met name om de quiz presentielijst ed. zoals dat ze de politie bellen en dat er iemand benzine af staat te tappen en hem overhoop schieten (geluidseffect) en draadstaal/koefnoen quiz homo huwelijk.
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
https://www.dvhn.nl/groningen/Duizenden-tekenen-gaspetitie-van-Radio-2-25360962.html Het moet maar eens afgelopen zijn. Hier in Groningen is aardbevingsproblematiek sinds vele jaren. Al vele jaren wordt daar in de nationale media aandacht aan besteed , soms op goede manier , vaak < vooral bij commercielen> op een manier die enkel bedoeld is om of te ridiculiseren of louter en alleen om zelf benoemde grootheden uit de Randstedelijke/ Hollandse media een platform te geven hun eigen ego een boost te geven, hypocriet en huichelachtig. De realiteit hier in deze provincie en met name in een aantal dorpen is met het oog op de toekomst dusdanig dat hele dorpen …
-
Ik zoek het 1e uur van de top 40 van 27 juni 1970 (afgespeeld za 27 juni jl.) Heeft iemand dit nog? Bij voorbaat dank! Geert
-
- 8 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 257 weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 790 weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 983 weergaven
-
-
Bij deze verwijs ik graag naar de 'bandenservice' elders op het forum. Dit betreft cassettebanden uitgegeven door de Stichting Nederlandse Top 40 in de periode juni 1975 tot 1981(?), toentertijd verkrijgbaar in de detailhandel. Het zijn verwijzingen van jaren terug, maar nog merendeels te openen. Route: Forums: Nederland - in zoekbalkje rechtsboven noteren: bandenservice. Je krijgt dan drie jaren: 1975, 1976, 1977. Niet alles is te openen, maar m.n. wel 1975. En hier wil ik het graag over hebben. Kan iemand het volgende aanvullen? Missend is kant B van 18 okt 1975: StNedTop40-19751018-B-Info-1eJaargangNr18-HansMondt, Nu staat van die datum tweemaal A-info erop met Rob Out…
-
- 5 antwoorden
- 3k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 102 antwoorden
- 29,8k weergaven
- 3 followers
-
-