Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.718 discussies in dit forum
-
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 37 antwoorden
- 4,8k weergaven
- 1 follower
-
-
Vanochtend heb ik tonnen blad uit mijn tuin moeten verwijderen van bomen die niet in mijn tuin staat maar ten westen van het huis. Aangezien de wind meestal uit een soort westelijke richting komt beland die troep in mijn tuin, en niet zo'n beetje ook. Ruimen dus, zwaar vies werk, mijn klompen weer onder de drek, mijn werkbroek weer vies, bah bah bah! s Middags even in een luie stoel met voet ondersteuning naar de regionale omroepen gekeken, hoewel, ik bedoel dus radio kijken. Van "Radio Noord tot Radio Oost en van Radio West tot Radio Zuid", ze hebben allemaal van die plaatjesdraaiers in dienst die zo dom zijn dat ze zich zelf tekijk zetten via "kijkradio". En dan zi…
-
Een vriend van mij, Frits, stelde onlangs op ons analoge audioforum een leuke opname beschikbaar. Ik mocht deze met jullie delen, dus hierbij, inclusief zijn relaas: http://www.mediafire.com/?2i6if9rp99yci8t
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 808 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 965 weergaven
- 1 follower
-
-
-
Indien mogelijk graag een repost van; Radio 10 Gold - Diverse niet gedateerde opnames Geplaatst 5 april 2015 NietGedateerd-3.zip ik wil ze graag beluisteren en dateren
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 947 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Sinds vorige week is op DAB een nieuw non-stopradiostation met vooral hits uit de jaren zeventig te horen: Retro Radio. Het is de vervanger van radio 538 non-stop. Opmerkelijk, want er was ook al Radio 10 Gold en ondanks de eerdere berichtgeving is ook Radio Paradijs hier in mijn regio nog steeds op DAB te beluisteren. Allemaal non-stop oldies. Maar waar blijft nu toch dat ene echt goede albumrock station? Paul
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 2 followers
-
-
-
07.09.2018 Reunie Voor KWF 19-22 uur Stenders & Van Inkel NPO 2 ❤️
-
- 4 antwoorden
- 2,2k weergaven
-
-
Wanneer was de eerste aflevering van dit programma op radio 2?
-
- 1 antwoord
- 989 weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
-