Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.303 discussies in dit forum
-
Hoi allemaal Ik ben naar de volgende afleveringen op zoek van, The beatles story met Lex Harding 1973/74. Te weten aflevering 3, 14, 15, 16, 18, 19, 21, 56, 58, 66, 67, Ja het zijn er nogal veel, maar elke aflevering die aangeboden word is meegenomen. Vriendelijke groeten: Dor
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Hierbij een uur met Jan van Veen. Groet, Bertus veronica 1969 03-21 1300-1400 JanVanVeen - JanVoorAlleman.mp3 [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Laser 558 [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Een paar opnames voor de verzamelaars: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] …
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De lijst: [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Zaterdag is het dan eindelijk zo ver: de uitzending van de Nederbeat top 40, samengesteld uit de inzendingen van luisteraars van 192 radio. Er zijn een fiks aantal nieuwe binnenkomers, en ook een aantal "oude bekenden" zijn vertrokken. Een mooi 40-tal en zeker de moeite waard om te beluisteren. "Stem af" op www.192radio.nl zaterdag 30 januari om 19.00, het programma duurt tot 22.00, dus 3 uur lang, gerichte hit gevoeligheid (wat dat ook moge betekenen, dit Lex H jargon ) in de Nederbeat top 40.Lukt het niet op 30-1? Dan heb je op 6-2 zelfde tijd een herkansing. Alle inzenders, hartelijk dank voor jullie bijdrage! Veel luisterplezier. groet,. Jan van Wee…
-
- 2 antwoorden
- 701 weergaven
-
-
Afgelopen week kreeg ik weer van onze "dagboekanier" Sanne haar uitgewerkte maand januari 1972. Hier een aardige pagina hoe ze beschrijft wat er allemaal op 13 januari op de zender te horen was. Ongelooflijk vol met details. Het bleek dat ik bij Lex thuis was geweest om leuke opnamen uit te zoeken. Da's echt historie schrijven................. ©Sanne - Stichting Norderney
-
- 2 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
Iemand vraag mij naar de positie (coördinaten) van de MV Mi Amigo in het Knock Deep in februari 1977. Kan iemand hier zijn licht over laten schijnen?
-
- 2 antwoorden
- 818 weergaven
-
-
wie heeft er info over het eerste halfuur.0600-0630 komt voor de bakker 1972-06-01 Klaas Vaak - Ook goeiemorgen 0630-0705 [verborgen inhoud] gr jan V
-
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Radio 819 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 547 weergaven
-
-
Weer ongeveer 44 minuten van Radio Mi Amigo. Ditmaal met Peter van Dam en ook dit is weer een zoekplaatje. Ergens na 20 september 1975? Met Peter Gaat Het Beter. Ook dit is weer een tape uit de Bob Bootsma verzameling. [verborgen inhoud] Photo: [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Herman de Graaf, Paul de Wit en Martin Fisher. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server - via JPL en met dank aan GR Vlaanderen Radio 819 - 19081989 - Krijn Korringa's Laatste Show - Koffietijd [schuurgepiep] Kwaliteit dus minder zoals je ziet en dat net op die ene dag, is toch dit programma nog uitgezonden, net voor de raid Ik vond het vreselijk, maar had in die tijd omdat ik met andere activiteiten bezig was, geen tijd meer om naar de radio te luisteren, dus heb ik dit in die dagen niet meegekregen, maar pas achteraf. Ik mailde in het het jaar 1998 ongeveer naar de organisatie van Radio Caroline. Ik heb van hun een zeer uitgebreid mailtje terug gestuurd gekregen toen, maar helaas ben ik dat kwijt geraakt. Veel …
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
"Wie heeft deze show in zijn collectie en is bereid om hem hier te plaatsen?"
-
-
- 2 antwoorden
- 594 weergaven
-
-
Ton van der Wal, Ad Roberts, Herman de Graaf, Rob Hudson en Tom Hardy. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Revitalised gereanimeerde recording opname. First day on air Sept23, 1965 Radio 390. http://www.mijnbestand.nl/Bestand-4KHDCDSA7IJK.mp3 Earlier processing done by HarmKoenders. Paul de Haan.
-
Beste leden ik weet niet of ik hier op de juiste plaats mijn vraag stel , Ik heb twee corrupte Rar Files die zijn het volgende ....... MiAmigo-19750208-1128-1232-Norbert-JoopVerhoof-ZaterdagseShowtrein-Flashbackshow MiAmigo-19750208-1200-1300-JoopVerhoof-Flashbackshow Deze heb ik nog vanuit de tijd van de offshoreradio Downloadclub. Zijn er hier mensen die mij aan deze bestanden kan helpen ? Bij deze wil ik ook melden als er mensen iets zoeken , mag je mij dat ook vragen , heb een arsenaal aan Mi Amigo progtamma's. U vraagt , jij krijgt Met vriendelijke groeten Philip Fioen . E-Mail is rma.319@live.be
-
- 2 antwoorden
- 900 weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server - JPL Uilenspiegel - 1960000s - Fragmenten [verborgen inhoud] Uilenspiegel - 1960000s - Fragmenten (2) [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
http://www.mediafire.com/?an8zzv23cmyrd2r
-
- 2 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
In verband met het afstaan van mijn uur aan Ronny Harnie zaterdag geen Nederbeat op 192, maar de UK top 100 van 1964, juist het jaar dat ze daar al heel veel lekkere muziek hadden!. Zeker de moeite van het beluisteren waard. Mocht je me toevallig toch horen, niks mis met je pc, stiekem toch een beetje meegewerkt er aan. Luister mee naar deze meesterwerken samengesteld door Ronny op 192 radio. Voor meer info: [verborgen inhoud] Volgende week weer een Nederbeat op 192, maar voor nu, veel luisterplezier bij Ronny
-
- 2 antwoorden
- 787 weergaven
-
-
Veronica-19740824-0600-0910-Nonstop-HansMondt-TomCollins-VaderAbraham
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Wie kent hem nog :-)