Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.535 discussies in dit forum
-
-
-
Ik zie nog steeds de oude lijsten van vorige week (24 juli 1965) staan. Ben toch wel benieuwd naar met name de nieuwe tiplijst.
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,9k weergaven
- 1 follower
-
-
Beste medewerkers ik had altijd een url in mijn mediaspeler en kon dus gewoon altijd in vol hd naar Norderney TV kijken. Maar nu is het gestopt, men verwijst ons naar http://www.norderney192.nl/video/ maar dat is leuk voor een pc maar niet voor mijn mediabox De link begon met rtmp://server-26.stream-server.nl:1935 wat is nu het nieuwe adres?
-
Live Uitzending vanaf de Norderney Op ​zaterdag 7 december van 13.00uur tot 17.00uur is er op 192Radio een liveuitzending te horen ter gelegenheid van de opening van het ‘vernieuwde’ VeronicaSchip ’ de Norderney. Deze uitzending doen we samen met ExtraGold. Je hoort in deze liveuitzending veel verhalen uit de periode dat ons Veronica-Schip nog op de Noordzee ronddobberde. Luister naar deze speciale ‘Extra192’ zaterdagmiddag gebeurtenis, live vanaf de Norderney. Met van 12 tot 1; Thimon Schellevis, om vast lekker in de stemming te komen. Daarna om 13.00uur veel sterke verhalen van de roemruchtige geschiedenis van het Veronica-Schip. Voor meer info zie ExtraGold.n…
-
LIVE beelden vanuit RockArt: Don 28 aug ± 17-18 uur t/m 23.00 uur Vrij 29 aug 11.00 uur t/m 18.00 uur ABTT Video: Woe t/m zaterdag 30 augustus 2014 (op de uren als er geen livebeeld is). VIDEOPLAYER: http://www.norderney192.nl/video/ VERVERS de videopagina (browser) als de LIVE beelden beginnen en eindigen. De videoplayer gebruikt de Flash plugin om te kunnen werken! PC: Mac: Firefox, Safari, Chrome . Dubbelklikken voor beeldvullend scherm!
-
- 109 antwoorden
- 18,3k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-