Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.535 discussies in dit forum
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 487 weergaven
-
-
-
-
Van de Caroline website het volgende: 2014 in Britain is a very different place to Britain in the early 1960’s. Post-war Britain was burdened with austerity, the BBC provided education and information – but the growing young population was looking for excitement, fashion, fun and music. In 1964, two events happened that were the catalyst for change – heralding a new era in broadcasting that was to have lasting repercussions; helping satisfy a new generation’s demands for relevant popular entertainment – and pop music around the clock! Exactly 50 years ago the BBC’s monopoly was challenged by: the opening of the UK’s first land based commercial radio …
-
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Revitalised gereanimeerde recording opname.<verbeterde kwaliteit> Marc Jacobs,marinebroadcaster op de Mi Amigo tussen juni1976 en september 1979 voor Radio Mi Amigo en Caroline NL< en mede Grunninger> presenteerde vanmiddag 31-8-2014 de laatste 2 Radio Waddenzee uren live vanaf de JB op de Waddenzee. Ziehier: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-MQOYKFJOADOP.mp3 Paul de Haan.
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 779 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
-
Hallo allemaal, Ben op zoek naar programma’s van Marc van Amstel. Met name uit zijn RNI tijd. Wie kan mij hieraan helpen? Groetjes, Anky
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 892 weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 493 weergaven
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 20 antwoorden
- 3,9k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 926 weergaven
-
-
-
-
-
Ik zie vaker dit soort advertenties voorbijkomen, vaak ook met de "unieke opname" van het laatste uur. (Nog één exemplaar in Europa beschikbaar). https://www.marktplaats.nl/a/cd-s-en-dvd-s/cd-s-overige/m1223833277-150-programma-s-van-radio-veronica-1961-t-m-1974.html Ik stoor me eraan. Is er niet een soort standaardreactie die vanuit de Stichting Norderney gestuurd kan worden? ("copyright infringement")
-
- 16 antwoorden
- 2,7k weergaven
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 10 antwoorden
- 2,1k weergaven