Spring naar bijdragen

Radio Veronica - 1974 05 28


martinja

Aanbevolen berichten

Onzin, want mijn naam Juul wordt ook gebruikt door een meisje. Ik zat op de lagere school met een meisje in de klas, je gelooft het niet.........................ook met de naam Juul. 

Maar Juul is mijn "roepnaam"  in werkelijkheid is ie anders. En dan kun je wel zien dat ik geen meisje ben.

 

Ingewikkeld? Welnee. Met mijn achternaam heb ik het makkelijk als enige in Nederland......hi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je verwart 'geslacht' met 'gender'. Dat zijn twee verschillende begrippen. Het gaat er nu juist om dat niet iedereen zich thuisvoelt bij zijn aangeboren geslacht. Ook dat is wetenschap. Je kunt die gevoelens niet veranderen, net zomin als je iets kunt veranderen aan iemands seksuele geaardheid.

 

Zie hier: Please login or register to see this link.

 

Zullen we het weer over radio hebben? :cool:

 

2 uur geleden zei thijs5326:

05DE23AA-5269-4811-A7DD-A5168842EE0C.jpeg

 

bewerkt door Will Stevens
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-3-2023 om 20:34 zei thijs5326:

05DE23AA-5269-4811-A7DD-A5168842EE0C.jpeg

Beste Thijs,

 

Ik zie nu pas jouw bericht. Een onnodige en bovenal kwetsende 'grap'.

 

Ik maak van dichtbij mee wat het inhoudt als je erachter komt dat jouw sexe (het lichaam waarmee je bent geboren) niet overeenkomt met wie je bent (gender). Ik heb veel respect voor mensen die hierover open naar buiten toe treden. Je hebt geen idee wat deze mensen vervolgens over zich heen krijgen; niet alleen van vreemden, maar soms van heel nabije relaties/ contacten.

 

Als je je wilt verdiepen in wat het voor deze mensen inhoudt, raadpleeg dan eens een site als Transvisie.nl, of transgendernetwerk.nl. Als je hier niets van moet hebben, ook goed, vrije keuze. Maar onthou je dan van het plaatsen van dergelijke onwetende teksten. Het helpt namelijk niets en het is ook niet leuk.

 

Tip voor de moderator: misschien de volgende keer dergelijke inbreng direct weren?

 

Groet,

Jan

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Jan-2:

Tip voor de moderator:

misschien de volgende keer dergelijke inbreng direct weren?

 

Tip: niet op reageren maar gebruik maken van de knop op deze pagina om het te rapporteren. Wij lezen niet alles. Inmiddels is er door een ander wel gerapporteerd dat deze discussie niets met radio van doen heeft en off topic is. Verzoek om het hierbij te laten en verdere reactie beperkten tot het onderwerp van deze discussie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 31-3-2023 om 10:00 zei martinja:

Veronica-19730415-1300-1500-Tineke-WillLuikinga-Fant-NederlandseProducties

Please login or register to see this link.

 

Veronica-19730611-0600-0915-HansMondt-RobOut-HansMondt-OokGoeiemorgen

Please login or register to see this link.

 

Veronica-19731023-1645-1800-TomCollins-LexHarding

Please login or register to see this link.

Bedankt,voor al deze opnames,Martin

 

Frank

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.