Radiovormgeving
Voor discussies over radio vormgeving: jingles, reclames, tunes en muziek.
Het is alleen toegestaan om radioprogramma's, jingles en niet auteursrechtelijk beschermd materiaal beschikbaar te stellen via het forum. Het aanbieden van muziek, zoals tunes en de zogenaamde hard-to-find singles, is niet toegestaan.
3.147 discussies in dit forum
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 11 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
-
The Hitsounds of the 60s Hans Knot & Paul de Haan. Een ochtend koffiedrinken en grasduinen in de computer bracht boven water een huzarenstukje waar we in 1981 mee zijn begonnen en af hebben gerond in circa 1984. The Hitsounds of the 60s was een gigaklus die voor 90% op naam van Hans en 10% op mijn naam komt. Een klankbeeld van alle top 20 hits van 1960 tm 1969 uit Nederland, Engeland en de VS. De nadruk op klankbeeld, we hebben niets aan rangen en standen gedaan, geen zakkers, dalers , tips en hoe het verder allemaal mag heten. Non stop, voorzien van vele vele jingles en na circa 20 platen een opsomming van de platen welke gedraaid waren. De doelste…
-
[Verborgen inhoud]
-
- 11 antwoorden
- 4,3k weergaven
-
-
Hoi, ik ben op zoek naar een opname van "The Sound of America" Op 11 november 1976 wordt door Felix Meurders op Hilversum het eenmalige programma "The Sound of America" gepresenteert. Een heel radio-uur over de Amerikaanse radio. Nu ben ik op zoek naar een opname van deze uitzending. Wie o wie kan me hier aan helpen?(mail me direct: robnoordt(apenstaart)outlook.com meer over deze legendarische uitzending op: http://www.jingleweb.nl/index.php/2016/03/05/23609/
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 11 antwoorden
- 3k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 11 antwoorden
- 4,2k weergaven
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 11 antwoorden
- 4,3k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 11 antwoorden
- 2k weergaven
- 2 followers
-
-
-
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
-
Peter Holland is in mijn ogen en oren één van de beste radiomakers van Nederland. Hij maakte programma's voor Radio Noordzee Internationaal, Vara, NOS, Veronica, Radio 10 en is tegenwoordig te beluisteren op Radio M. Het is op zijn zachtst gezegd vreemd dat deze man niet meer op een landelijke zender te horen is, dagelijks! Een kleine bloemlezing uit zijn oeuvre: http://snd.sc/Hb8d7X Groeten Simon
-
- 10 antwoorden
- 4,6k weergaven
-