Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.180 discussies in dit forum
-
-
- 4 antwoorden
- 992 weergaven
-
-
Heeft iemand de originele mono versie in minimaal 256Kbps?
-
- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Ik ben op zoek naar Mel Tormé - Gravy Waltz. Uitgebracht in 1962 als B-kant van Comin' home baby. Wie kan mij daar aan helpen ? Rien, die ook wel beseft dat zijn smaak iets anders is dan gebruikelijk ....
-
- 4 antwoorden
- 10,6k weergaven
-
-
Een echte "Piraat"dus. Lees even ondertaande mail. Iemand een idee? ======== Geachte M., Tot verbazing ontvang ik af en toe in Havelte Dr. zeer sterk op de Midden Golf ‘192radio’, 1332 kHz plm. 225 m. Na het verdwijnen per 1 januari van GrootNieuwsRadio.nl ben ik hier als restaurateur/verzamelaar van oude radio’s erg blij mee. Veel mooie nostalgische mooi muziek uit de jaren 1959-1974 afgewisseld op vaste tijden met het Radio Veronica nieuws. Nu luidt mijn vraag: Waar kan ik de uitzendtijden en uitzendfrequentie vinden en van waar welke plaats wordt uitgezonden en wat is het vermogen van de zender omdat deze sterk en prima te ontvangen is in …
-
- 4 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Die technicus heeft goede oren aan z'n hoofd. Hij mist niks . Ik heb van m'n TV collega's geleerd dat je het instrument dat in beeld is ook te horen moet zijn en andersom ook .Erg mooi ! En mijn alltime favoriet !!!!! Ik heb het geluk gehad pm haar te mogen interviewen voor Poster. een erg aardige dame. En zingen dat ze kan !
-
-
- 4 antwoorden
- 645 weergaven
- 1 follower
-
-
Vandaag had de fam Geleick huisarrest. Want we kregen nieuwe asfalt op onze weg. en dat bij 30gr en meer. Ik heb groot respect voor de mannen die dat moesten doen !
-
- 4 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
bron: NOS https://nos.nl/artikel/2408432-britse-zanger-john-miles-music-overleden
-
-
- 4 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Even een vraag van mij,een leek op computer gebied.Ik gebruik sinds 7 maanden een externe schijf van samsung nou werkt deze prima,maar de laatste 2 dagen krijg ik als ik mijn laptop op start de mededeling op het scherm samsung e station formateren de mede deling heb ik niet eerder gezien.Moet ik hem nu formateren of kan ik dat maar beter laten en als ik dat doe kan ik er dan nog wel bestanden op downloaden.groetjes.
-
- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Met erg veel plezier heb ik gisteravond ( zaterdag 12 mrt ) weer gekeken naar de docu "Standing In The Shadows of Mowtown". Met Joan Osborne. Je kunt 'em vinden denk ik op uitzending gemist of You Tube…... Juul
-
- 4 antwoorden
- 999 weergaven
-
-
Het leukste moment van de werkdag is voor mij de middagwandeling. Al loop je elke dag de zelfde route, iedere keer kom je wel wat anders tegen. Vandaag lag er een leuk bootje afgemeerd aan de Wilhelminakade.
-
Hello I'm a new member to this forum . i'm french , living in the center of France near Orleans . I don't speak or write dutch , only english and french. I'm 61 and when i was a teenager during the 60's i used to listen to Radio Veronica , Caroline South , London and all the off-shores stations and later to RNI and Mi Amigo. Some of you have probably seen my psots in english in the dutch offshore radio forum. thank you for allowing me to be a member of this new forum
-
- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Dit vond ik in alle mailboxen die ik heb. Zouden er nou echt mensen zijn die er intrappen? Maar gek, ik zie nergens mijn mailadres......Hoe kan dat?
-
- 4 antwoorden
- 876 weergaven
- 1 follower
-
-
Vanochtend meldde mijn vrouw dat er was ingebroken in onze Fiat. Er was in de auto gerommeld en slechts een ding miste : de Telecard van de Kiltunnel ! Met die kaart betalen we draadloos de tol wanneer we door die tunnel gaan. Nu hebben we gelukkig het nummer van die kaart zodat we hem kunnen laten blokkeren en er stond een bedrag op van ongeveer twintig euro, dus de schade valt mee. Ik heb er eigenlijk wel om moeten lachen en als ze het Fiatje hadden meegenomen, had ik helemaal dubbel gelegen ! Op dit moment stinkt die auto naar de benzine vanwege een lekke tank, dus als ze die pakten waren ze niet ver gekomen en je kan hem op de geur terug vinden Waarschijnlijk heeft d…
-
- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Lees ik tot m'n vreugde dat Paul van Liempt weg is bij BNR. Hij gaat een talkshow doen bij de nieuwe tv zender van RTL, RTLZ. http://www.rtlnieuws.nl/boulevard/entertainment/paul-van-liempt-jaagt-niet-op-gast-van-de-dag?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl Kan hij daar weer mensen niet laten uitpraten, pfffffffff"wat was dat hinderlijk zeg. Nu nog Diana Matroos weg bij BNR en dan wat minder programma's zoals "zzp-café" dan overweeg ik weer eens te luisteren. Juul
-
- 4 antwoorden
- 865 weergaven
-
-
http://www.spreekbuis.nl/blog-martin-van-doren-een-woordje-verschil
-
- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Kan ik eindelijk zonder "gezeur" m'n eigen programma's eens horen-zien"…..of toch niet? http://www.spreekbuis.nl/beeld-en-geluid-opent-tv-archief-voor-publiek
-
- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
De lead zanger van The Monkees is overleden; http://www.tmz.com/ Juul
-
Soms heb je van die platen die je hoort en dan denk je;"Alsof ik Amerikaanse West-Coast muziek hoor". Ik denk dan aan de West Coast Experimental band............ Maar uiteindelijk is het gewoon een Amsterdamse band. Net alsof ik weer in ee jaren 60 en de flower power tijd leef. Prachtig!!!! [/align]
-
- 4 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Iedereen een gezond en gelukkig 2015 toegewenst. Rob Veld
-
- 4 antwoorden
- 763 weergaven
-
-
Hier kun je luisteren naar het nog enige radiostation op Sint Maarten: http://laser101.fm
-
- 4 antwoorden
- 736 weergaven
- 1 follower
-
-
Dit stond 21-3 op pagina 121 van Teletekst (NOS): "Het Commissariaat voor de Media heeft de NTR beboet met 150.000 euro,omdat inpakpapier van het Sinterklaasjournaal te vaak in beeld kwam.Het papier was niet te koop maar winkeliers konden het wel gebruiken om cadeaus in te pakken. Het CvdM vindt dat er reclame voor een commercieel product gemaakt is". Reclame voor een commercieel product wat niet te koop is?? Ik snap het niet, kan iemand me dit uitleggen??? Rob V.
-
The Wrecking Crew was een groep sessiemuzikanten uit Los Angeles. Ze leverden een grote muzikale bijdrage aan hitalbums van bijvoorbeeld The Beach Boys, Nat "King" Cole, Frank Sinatra, Simon & Garfunkel, Nancy Sinatra, The Monkees en The Byrds. Ze stonden bovenaan de bellijstjes van veel artiesten en producers, zoals Phil Spector, als de beste instrumentalisten die je kon krijgen, maar bij het grote publiek bleven ze nagenoeg onbekend. In deze documentaire komen verschillende muzikanten samen om te vertellen over hun ervaringen in de crew. Met veel bekende muziek, getuigenissen van sterren als Cher en bijzondere beelden uit de studio, schetsen ze zo een tijdsbeeld van…
-
- 4 antwoorden
- 938 weergaven
-
-
Dit moet wel een van de meest depressieve kerstliedjes ooit zijn. Ik vond deze weer in de hele grote verzameling van kerstmeuk. Het klinkt zo liefelijk en kerstachtig, maar luister eens naar de tekst. Eens iets anders dan de bekende liedjes. Ik geloof niet dat ik deze la gehoord heb de afgelopen weken This must be one of the most depressive Xmas songs ever. It sound so Christmas-ish, but listen to the lyrics. Something else in between all Mariah Carey and Wham songs Hang Myself From The Tree
-
Beste Forumleden, Een tijdje terug heb ik regelmatig een beroep op jullie gedaan voor herkenning van bepaalde tracks. Een deel daarvan hebben jullie, op dit forum en op een ander forum, herkent en een ander deel heb ik alsnog zelf kunnen vinden. Degene die overgebleven zijn wil ik alsnog een laatste keer, ook hier, onder jullie aandacht brengen. In de hoop dat er misschien nog wat uit komt. Nieuwe forumleden b.v. Er zijn voor mij nog 11 tape-opnames, uit het verleden, overgebleven (nostalgie voor mij). Misschien wat veel, maar ik doe ze toch maar in één keer. Niet geschoten blijft altijd mis. Ik vraag eigenlijk niet of iemand ze heeft, maar of ie…
-
- 4 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Beste Forumleden, Uit frustratiie door steeds afbrekende opnames vanwege onstabiele streams (bijv. Radio 10 en Arrow Classic Rock) wil ik nu graag overschakelen op een DAB+ radio. Speurend naar een goede kwaliteit radio (bijv. te zien op Conrad.nl http://www.conrad.nl/ce/nl/overview/1310108/DAB-radios-digitale-radios;jsessionid=BBB64FA6372DBFDEFD894230949F949F.ASTPCEN24 ) kom ik er niet echt uit welke ik het beste aan zou kunnen schaffen. Het moet dus een exemplaar zijn met een usb-aansluiting, waardoor ik digitale radioopnames kan maken en waarmee ik via mijn d/c-converter rechstreeks de muziek op mijn stereo-installatie af kan luisteren. Heeft iemand een goede tip…
-
- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
-