Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Stamtafel

Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken

1. Op 21 Mei ontviel ons Louis Johnson. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

2. Started by Juul,

Wat mij verbaast is dat ik hier nergens iets zie over de Golden Earring en George Kooymans. Dit n.a.v. z'n bericht dat hij lijdt aan de ziekte ALS. Zouden er hier nu helemaal geen "fans" van de Earring zijn? Of iedereen druk? Welnu, laat ik dan maar iets doen als herdenking aan de band. We deden op 4 oktober 1997 op Radio een live optreden vanuit het legendarische poppodium 't Paard in den Haag. Hier de "muzieklijn opname van de meelooptape". ( dus voordat het de zender opging. ) [verborgen inhoud] In dat zelfde jaar deden we in Poster The Golden Earrings story in 6 delen. Ik geloof dat ik die al eens hi…

3. Started by Juul,

Ik ben nogal van de geschiedenis dus dit is prachtig. Terug naar m'n jeugd. [verborgen inhoud] Het is nog een pilot.

4. Op 2 oktober 2016 is het 65 jaar geleden dat de Nederlandse televisie van start ging. Toen was de eerste officiële landelijke uitzending die op wel 500 toestellen kon worden ontvangen. Programmamaker en tv-expert Bert van der Veer duikt in de geschiedenis van het medium met een scherpe blik op de toekomst. De titel van dit drieluik: 65 Jaar tv - Tijd voor pensioen? 17 september: Het Nieuws op tv In de eerste aflevering van 65 Jaar tv - Tijd voor pensioen? staat de nieuwsvoorziening centraal. Bekeken wordt hoe Nederland een dagelijks journaal kreeg en hoe de nieuwsvoorziening gekneveld werd binnen het zuilensysteem. Die verzuiling had dan ook wel weer zijn…

• 4 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  5. Started by Juul,

Ik kwam net een mailwisseling met Rick van Dijk ( † 5 december 2011) tegen. Rick was z'n naam op ons forum, in werkelijkheid was het Erik Langelaan. Dit jaar is Rick al weer 5 jaar niet meer onder ons. Wat gaat de tijd toch snel. Rick was een goeie gozer…………………..

• 4 antwoorden
    • 1k weergaven
  6. Started by Andree,

• 4 antwoorden
    • 1k weergaven
  7. Heeft iemand de originele mono versie in minimaal 256Kbps?

• 4 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  8. Started by rien1959,

Ik ben op zoek naar Mel Tormé - Gravy Waltz. Uitgebracht in 1962 als B-kant van Comin' home baby. Wie kan mij daar aan helpen ? Rien, die ook wel beseft dat zijn smaak iets anders is dan gebruikelijk ....

• 4 antwoorden
    • 10,9k weergaven
  9. Een echte "Piraat"dus. Lees even ondertaande mail. Iemand een idee? ======== Geachte M., Tot verbazing ontvang ik af en toe in Havelte Dr. zeer sterk op de Midden Golf ‘192radio’, 1332 kHz plm. 225 m. Na het verdwijnen per 1 januari van GrootNieuwsRadio.nl ben ik hier als restaurateur/verzamelaar van oude radio’s erg blij mee. Veel mooie nostalgische mooi muziek uit de jaren 1959-1974 afgewisseld op vaste tijden met het Radio Veronica nieuws. Nu luidt mijn vraag: Waar kan ik de uitzendtijden en uitzendfrequentie vinden en van waar welke plaats wordt uitgezonden en wat is het vermogen van de zender omdat deze sterk en prima te ontvangen is in …

10. Started by Juul,

Die technicus heeft goede oren aan z'n hoofd. Hij mist niks . Ik heb van m'n TV collega's geleerd dat je het instrument dat in beeld is ook te horen moet zijn en andersom ook .Erg mooi ! En mijn alltime favoriet !!!!! Ik heb het geluk gehad pm haar te mogen interviewen voor Poster. een erg aardige dame. En zingen dat ze kan !

11. Started by Juul,

Vandaag had de fam Geleick huisarrest. Want we kregen nieuwe asfalt op onze weg. en dat bij 30gr en meer. Ik heb groot respect voor de mannen die dat moesten doen !

• 4 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  12. Started by Juul,

bron: NOS [verborgen inhoud]

13. Started by h.roos,

Even een vraag van mij,een leek op computer gebied.Ik gebruik sinds 7 maanden een externe schijf van samsung nou werkt deze prima,maar de laatste 2 dagen krijg ik als ik mijn laptop op start de mededeling op het scherm samsung e station formateren de mede deling heb ik niet eerder gezien.Moet ik hem nu formateren of kan ik dat maar beter laten en als ik dat doe kan ik er dan nog wel bestanden op downloaden.groetjes.

• 4 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  14. Started by Juul,

Met erg veel plezier heb ik gisteravond ( zaterdag 12 mrt ) weer gekeken naar de docu "Standing In The Shadows of Mowtown". Met Joan Osborne. Je kunt 'em vinden denk ik op uitzending gemist of You Tube…... Juul

• 4 antwoorden
    • 1k weergaven
  15. Started by Vincent,

Het leukste moment van de werkdag is voor mij de middagwandeling. Al loop je elke dag de zelfde route, iedere keer kom je wel wat anders tegen. Vandaag lag er een leuk bootje afgemeerd aan de Wilhelminakade.

• 4 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  16. Started by Skyseth,

Hello I'm a new member to this forum . i'm french , living in the center of France near Orleans . I don't speak or write dutch , only english and french. I'm 61 and when i was a teenager during the 60's i used to listen to Radio Veronica , Caroline South , London and all the off-shores stations and later to RNI and Mi Amigo. Some of you have probably seen my psots in english in the dutch offshore radio forum. thank you for allowing me to be a member of this new forum

• 4 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  17. Started by Juul,

Dit vond ik in alle mailboxen die ik heb. Zouden er nou echt mensen zijn die er intrappen? Maar gek, ik zie nergens mijn mailadres......Hoe kan dat?

18. Started by rien1959,

Vanochtend meldde mijn vrouw dat er was ingebroken in onze Fiat. Er was in de auto gerommeld en slechts een ding miste : de Telecard van de Kiltunnel ! Met die kaart betalen we draadloos de tol wanneer we door die tunnel gaan. Nu hebben we gelukkig het nummer van die kaart zodat we hem kunnen laten blokkeren en er stond een bedrag op van ongeveer twintig euro, dus de schade valt mee. Ik heb er eigenlijk wel om moeten lachen en als ze het Fiatje hadden meegenomen, had ik helemaal dubbel gelegen ! Op dit moment stinkt die auto naar de benzine vanwege een lekke tank, dus als ze die pakten waren ze niet ver gekomen en je kan hem op de geur terug vinden Waarschijnlijk heeft d…

• 4 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  19. Started by Juul,

Lees ik tot m'n vreugde dat Paul van Liempt weg is bij BNR. Hij gaat een talkshow doen bij de nieuwe tv zender van RTL, RTLZ. [verborgen inhoud] Kan hij daar weer mensen niet laten uitpraten, pfffffffff"wat was dat hinderlijk zeg. Nu nog Diana Matroos weg bij BNR en dan wat minder programma's zoals "zzp-café" dan overweeg ik weer eens te luisteren. Juul

• 4 antwoorden
    • 890 weergaven
  20. Started by Juul,

[verborgen inhoud]

• 4 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  21. Kan ik eindelijk zonder "gezeur" m'n eigen programma's eens horen-zien"…..of toch niet? [verborgen inhoud]

22. Started by Juul,

De lead zanger van The Monkees is overleden; http://www.tmz.com/ Juul

• 4 antwoorden
    • 2,3k weergaven
  23. Started by Juul,

Soms heb je van die platen die je hoort en dan denk je;"Alsof ik Amerikaanse West-Coast muziek hoor". Ik denk dan aan de West Coast Experimental band............ Maar uiteindelijk is het gewoon een Amsterdamse band. Net alsof ik weer in ee jaren 60 en de flower power tijd leef. Prachtig!!!! [/align]

• 4 antwoorden
    • 1,9k weergaven
  24. Started by Rob Veld,

Iedereen een gezond en gelukkig 2015 toegewenst. Rob Veld

• 4 antwoorden
    • 782 weergaven
  25. Started by Juul,

Hier kun je luisteren naar het nog enige radiostation op Sint Maarten: [verborgen inhoud]

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.