Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.301 discussies in dit forum
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Laser 558 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Laser558-19850616-1340-1440-CraigNovack[/url
-
- 1 antwoord
- 1,7k weergaven
-
-
Swinging Radio England 227m 22 10 1966 Bruce Wayne's Midnight Early Morning Show.mp3" [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,7k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] Laser Hot Hits [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1,7k weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 6 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Paul Lek / Maarten de Jong youtube kanaal, hier in intervieuwd hij meerdere ex collega's uit zijn zee tijd. oa Erwin van der Bliek,
-
- 1 antwoord
- 1,7k weergaven
-
-
-
From the AJ Beirens Heritage: Caroline North 259 East of Midnight show edited version Don Allen.19661104 start 11 min after midnight 32 min. Testprogram on 259. Very noisy program in excellent quality. [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
Met het opruimen van een harde schijf kwam ik weer een leuk mapje Caroline tegen. Deel 1: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
Ik zoek de namen van degene die deze programma's presenteren. Wie kan mij daarbij helpen? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 6 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Ik heb ooit wel eens ergens gelezen dat Radio Delmare spullen van de Magdalena gehaald heeft die in Viane lag bij Van der Marel sloopbedrijf. Weet iemand hier meer van?
-
- 1 antwoord
- 1,7k weergaven
-
-
De Willem Keukenhof Show 1973-12-31 0011-0100 (30-12 Zondagnacht). De presentator (Ronnie) zegt na Long long while door The Rolling Stones, dat het nu zeven minuten voor half één is (in de uitzending), en dat het daar (andere klok), 17 minuten over zes is. Verder dat het programma opgenomen wordt voor de Zondag 30-12. Wanneer ik het Veronica-tijdschema hanteer, zou dit programma dan Zondagnacht van 0000 tot 0100 zijn uitgezonden. Oorspronkelijk heb ik toen alleen de presentatie opgenomen met flarden muziek. Ik heb het programma zo goed als mogelijk proberen te reconstrueren. De presentatie wordt gedaan door Ronnie en meneer Bult. later komt Will Luikinga. Volgens mij hoor…
-
-
- 6 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
The Radio Gemini LP 1974 - Featuring The Sounds Of Offshore Radio 1964-1968 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
From the days the AM quality from RNI was fair, although Andy Archer promised 100 kW soon. Here a recording part 1 from March 1st 1970 starting a few minutes past 12 o'clock in the night [verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
Bert Bennett Radio Mi Amigo 23.08.1974 07:00-08:00 Welkom in de wereld der wakkeren - Bert Bennett http://www.mediafire.com/?78dd7maqn3r7fdq
-
- 3 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Hi, I wonder does anyone have the knowhow and the time to adjust the speed on the following recordings. They were posted here a while ago if I remember correctly, but play too fast. If anyone can help that would be great. There is also a Johnny Jason Show from the same day on Caroline. I posted an RNI recording on here a few months ago where someone adjusted the speed perfectly. Thanks Ian [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen…
-
- 4 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
00-09-1965 0933-1030 Basildon Request HourPeterJamieson City [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
Helaas, helaas. De ??HDD heeft een aantal files die er blijkbaar in 2001 op zijn gezet, maar wat het is?? Het is van alles en nog wat. Ik post in dit draadje de 2001 files. Wellicht dat iemand ze herkent. Vermoedelijk is het al eens eerder voorbij gekomen met een meer volledige naam, maar dat weet ik niet zeker. Heb helaas zelf geen onbeperkte tijd om ze gedetailleerd te beluisteren, maar ga er wel mee door. Dus af en toe zet ik er eentje hier neer, maar vooralsnog weinig houvast (behalve bekende stemmen zoals Leo vd Goot). [verborgen inhoud] 32 min van onbekende bron.mp3 [verborgen inhoud] Laser - jingles - la01.mp3 [verborg…
-
-
- 11 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
Norman Barrington presenting the Best of the Top 40 programme on Sunday March 4th 1973. Don't have the exact time but the slot was 1800-1800. http://www.mediafire.com/download.php?0nwvxf4jk4ptddm Thanks again to Vincant
-
- 5 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Vermoedelijk 1974 en allen van dezelfde dag. Wie kan de juiste datum achterhalden? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
RNI - 1971 08 01-1500-1800-Crispian St John-Superhit 50 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Twee uitzoekertjes. Beide Mi Amigo, 1978. Het is in de ochtend met onder andere Ferry Eden en Rob Hudson. MiAmigo-1978-Onbekend1 MiAmigo-1978-Onbekend2
-
- 5 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1,7k weergaven
-
-