Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.302 discussies in dit forum
-
Radio Caroline [verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Uurtje David Sinclair op Radio 390. Dit de studio opname. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] 1748-1808
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Popmix nr.2 Het vergeten Veronica blad. Deze is van 22 mei 1970. Met daarin o.a. "Het leven begint bij de Top 40" en de Engelse Record Mirror Top 30. Maar ook De Veronica drive in show agenda en een close-up van Lex Harding "een echte Boskoopse ram". Het bezoek van Edwin Hawkins aan de studio's van Veronica en de nieuwslezersstemmen. Ook deze Popmix komt weer uit de verzameling van Hans Meijering. Dank Hans. Verder in de gallery natuurlijk nog duizenden andere knipsels en foto's.Klik op de [verborgen inhoud] website voor grotere weergave van de scans op de diskette (rechtsboven) of de button 'download grote afbeelding' (rechts midden). [verborgen inhoud] [verborgen inho…
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Radio Atlantis 227 03-03-74 Blast Off Andy Anderson 17.59-18.44 Swingend programma met een goede dj en veel jingles! http://www.mijnbestand.nl/Bestand-ZIQHLLYEAQWF.mp3 ( Dank aan "jepatrick") Robin
-
- 7 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Anderhalf uur Radio London uit de zomer van 1966. Het is de Breakfastshow van 29 juli 1966. uur 1: 07:02-08:00 : http://www.mijnbestand.nl/Bestand-FZGQJ4BNMDNM.mp3 uur 2: 08:00-08:28 : http://www.mijnbestand.nl/Bestand-DLQ4OB3VP36A.mp3 Enjoy! Jan-Fré
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Onderstaand las ik op mediapages. Wie neemt dit op? Kan 192 tv hier niet ontvangen! LEX HARDING OVER EINDE RADIO VERONICA OP 24 JUNI 2014. GEPOST IN NIEUWS ACTUEEL lexhardingOp 31 augustus is het 40 jaar geleden dat Radio Veronica haar uitzendingen moest staken van de Nederlandse regering. Deze historische dag is de geschiedenis ingegaan als 'The Day The Music Died'. Daarom staat de maand augustus op gouwe ouwe themazender 192TV geheel in het teken van speciale uitzendingen. Als voorloper wordt op 6 juli a.s. een programma uitgezonden waarin niemand minder dan de meest populaire DJ uit de jaren '60 en '70, Lex Harding, hét verhaal vertelt over die bewuste maand …
-
- 9 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Deze opname komt uit het archief van Ad Couwenberg. [verborgen inhoud]
-
-
- 5 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 2 followers
-
-
1973 07 24 Tue Radio Seagull (259 m) 2115-2200 Barry, Mike the Poet [verborgen inhoud] 1973 07 24 Tue Radio Seagull (259 m) 2200-2306 Barry [verborgen inhoud] 1973 07 24 Tue Radio Seagull (259 m) 2306-2406 Barry [verborgen inhoud]
-
- 7 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
​Vanaf Zaterdag a.s. is er iedere week een nieuwe aflevering van Veronica’s Muziek Expres. De Hits, Tips en de platen uit de vele hit lijstjes en advertenties uit maart 1996. Iedere zaterdag en woensdag middag van 12.00 tot 13.00 uur. … Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
Ik hoor net dat er twee nummer 20's in de tipparade van 20 mei 1967 staan? Dan moet het lijstje even opnieuw geplaatst worden met de juiste gegevens, dus ook met Ronnie Dove erin. Dat gebeurde wel vaker na 15 juli 1967 dus op zichzelf niet zo gek. Maar dan moet het lijstje wel met de juiste nummers geplaatst worden voor de verzamelaars, waarvan ik er eentje ben. Nog een week of zeven, dan liggen de tiplijsten vast, want het staat gedrukt in dat blauwe boekje. Wel zou de lijst van 15 juli 1967 dan nog even geplaatst moeten worden met de standen van de week ervoor. Ik wacht het even af.
-
- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Radio 819 [verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Afkomstig zijn ze van de Golden Radio NL server - Radio Monique's weblog (Richard), Jan Kat en Jean-Pierre Legein Dank aan hun allen - ik heb er van genoten - al die programma's, want in het zuiden was Radio Del Mare zeer slecht tot vrijwel niet te ontvangen en zo later toch alles kunnen horen Delmare - 10091978 - Rob Van Der Meer [verborgen inhoud] DelMare - 12081979 - 1005-1100 Uur - Muiterij Bij Delmare 1 Op Zondag - Jan Olienoot [verborgen inhoud] DelMare - 12081979 - 1100-1210 Uur - Muiterij Bij Delmare 2 Op Zondag - Kees Kaas Mulder [verborgen inhoud] DelMare - 12081979 - 1200-1…
-
- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
onder het motto beter iets dan niets: [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] Laser 558 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
N.a.v. dagboekfragment eind maart '71 van Jan Wolkers ben ik op zoek naar uitzending van 04-04-1971 van 12.00 tot 13.00 uur. Jan vermeldt op 31 maart dat Henk Bongaarts op bezoek is. Praten over voetbal en sport. "Uitzending zondag a.s van 12 tot 13.00." Heeft iemand deze uitzending?Zo ja, wil hij/zij deze aanbieden? Zou mij er groot plezier meedoen............ Oeps zie dat ik verkeerde datum bij het onderwerp heb, dit moet zijn 04-04-1971!!! Excuses voor het ongemak!!
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Radio Paradijs - 26-07-81 Testuitzending op 272 AM 6 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Vorig jaar hier aangeboden door Vincent, maar nu de vraag: wie is de Engelstalige dj? [verborgen inhoud]
-
- 7 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
studio kwaliteit, maar ik weet niets meer van deze opname Invicta0105BruceHollandDeel1 [verborgen inhoud] Invicta0105BruceHollandDeel2 [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
-