Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Zeezenders

Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .

1. Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein Radio London - 19650625 - 1455-1555 - Tony Windsor [verborgen inhoud]

2. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  3. We starten met november 1979. 1 november 1979 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Op Radiopedia hebben we een tijdlijn overzicht gemaakt voor de Nederlandstalige service in 1979-1980: [verborgen inhoud] Als je tijdens het luisteren iets tegenkomt wat in de tijdlijn thuishoort, meldt het dan, liesft met bronvermelding. Het uitzendschema van november 1979 vind je hier: [verborgen inhoud]

• 34 antwoorden
    • 6,8k weergaven
  4. Gast

Radio Noordzee International SW 6205 =>> RNI Goes DX

• 1 antwoord
    • 1,1k weergaven
  5. Gast
    Started by Gast,

RNI 49/31m SW =>> Radio Nordsee International's World Service

• 2 antwoorden
    • 990 weergaven
  6. Gast
    Started by Gast,

Hoe de Sergeant Pepper Lonely Hearts Clubs Band LP eerder werd uitgebracht dan verwacht ? [verborgen inhoud] Nu we toch bezig zijn. Dan kan er dit als extra dan ook wel bij. Hier is de Story van Radio London BIG - L 266. En daarin komt het stukje waarvan sprake hier boven dus uitkomt. Hier is [verborgen inhoud] en hier dan [verborgen inhoud] (zonder wachtwoord mediafire) De website die hier onder (Bron) staat vermeld daar staat er nog veel meer voor wie er niet genoeg kan van krijgen ? Bron : [verborgen inhoud]

• 11 antwoorden
    • 2,3k weergaven
  7. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 6 antwoorden
    • 2,5k weergaven
  8. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  9. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  10. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 978 weergaven
  11. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  12. Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein Radio London - 19670806 - 1315-1515 - Tommy Vance - London Fab 40 [verborgen inhoud]

13. Gast

Hier is een Peter Van Dam studio master copie van 26 juni 1976 (als ik goed gehoord heb ?) Peter draait de LP van de week The Beatles. Dit is de url [verborgen inhoud] Dit heb ik zelf nooit gehoord want ik zat toen vermoedelijk in Zuid Europa. Of in Zuid Frankrijk of Playa De Aro ? Ik zou het niet weten wat ik wel weet is dat Peter op zijn best was. Oh ja de heetste zomer aller tijden zou later blijken. In Zuid Europa was het ook erg warm een Hittegolf alleen daar ik toen niet veel van gemerkt. Ik ben ongeveer 6 weken in Zuid Europa geweest vermoed ik ? het was het beste MI Amigo jaar volgens mij. Reclame stem oa Tony Housten ivm Ieper. Ik was op v…

• 4 antwoorden
    • 990 weergaven
  14. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 0 antwoorden
    • 881 weergaven
  15. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 0 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  16. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 0 antwoorden
    • 968 weergaven
  17. [verborgen inhoud] En van dezelfde cassette zonder datum: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opnames uit het archief van Ton van Draanen.

• 0 antwoorden
    • 948 weergaven
  18. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Uit het archief van Ton van Draanen.

• 0 antwoorden
    • 895 weergaven
  19. Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein Radio London - 19661227 - 1310-1410 - Mike Lennox Show [verborgen inhoud]

20. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 873 weergaven
  21. Started by Albatrosstudio,

Vond nog een aantal RNI documenten uit de beginperiode, inclusief Mebo 1 denk ik. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

22. Wie heeft er een opname van?

23. Started by Albatrosstudio,

Dit weekend bezocht ik mijn moeder die in "beschermd wonen" is opgenomen omdat ze dement is. Ik bladerde daar door een boek met foto's uit het verleden heen, dat daar voor bewoners ligt. Ik kan me niet herinneren dat ik bijgaande Veronica foto die daarin stond met een verhaal eerder heb gezien.

• 5 antwoorden
    • 2,2k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.