Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.535 discussies in dit forum
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 318 weergaven
-
-
Beste verzamelaar, Ik heb veel verzamel spullen van de zeezenders. DVD's, LP's, boeken enz. Ik kan per bericht helaas maar 1 foto toevoegen. Dus houdt mijn komende oproepen in de gaten!! Hartelijke groet, Koos de Ruijter Dieren
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 10 antwoorden
- 543 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 2,9k weergaven
-
-
-
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 825 weergaven
-
-
Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: ​​​Uitzending op de stream van 192 Radio, zondag 9 november 2014 20.00 - 22.00 uur en woensdag 12 november 2014, 20.00 - 22.00 u. Presentatie: Dirk van Dijk ​Wow, wat een pracht-titels weer vandaag! Ik bedoel, als de eerste drie nummers Baby Love, Big Man in Town en Don’t Let Me Be Misunderstood zijn, dan kan dat eerste uur niet meer kapot. Dat laatste lied overigens niet in de uitvoering van The Animals, want die komt pas in… lees verder > Lees verder
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 879 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 5,9k weergaven
- 1 follower
-
-
Goedemiddag, Even wat vragen over een paar zeezender websites. Ik ben er een tijdje uit geweest vandaar dat ik niet weet wat er aan de hand is met de zeezender downloadclub. Ik ben hier lid van (ik heb het lidmaatschap althans nooit opgezegd, maar ook al jaren niet meer betaald) en ik meen me te herinneren dat deze al een tijd niet meer aangevuld is, maar ik kon er nog wel steeds bestanden vanaf downloaden. Nu lijkt de hele website http://www.offshoreradioarchive.org uit de lucht te zijn. http://forum.offshoreradio.org is er nog wel maar die accepteert mijn inlognaam en wachtwoord niet meer. En wie weet wat er gebeurd is met schriel.nl? Dit vond ik altijd een heel over…
-
Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: Uitzending op de stream van 192 Radio, zondag 13 december 2015 20.00- 22.00 uur en vrijdag 18 december 2015, 23.00 - 01.00 u. Presentatie: Dirk van Dijk en Koen Edeling Playback13 december 1965 Het is zo verleidelijk om elke week weer te roepen dat er van die fantastische muziek werd gemaakt 50 jaar geleden, maar dat wordt op den duur vervelend. Of heb ik het nou toch gedaan? Hoogtepunten: de allerbeste van Gary Lewis bijvoorbeeld. Er zijn… lees verder > [url={url}]Lees verder[/url]
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 849 weergaven
-
-