Radiovormgeving
Voor discussies over radio vormgeving: jingles, reclames, tunes en muziek.
Het is alleen toegestaan om radioprogramma's, jingles en niet auteursrechtelijk beschermd materiaal beschikbaar te stellen via het forum. Het aanbieden van muziek, zoals tunes en de zogenaamde hard-to-find singles, is niet toegestaan.
3.147 discussies in dit forum
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 17 antwoorden
- 4,2k weergaven
-
-
Hoewel ik niet echt een verzamelaar van TROS vormgeving ben en er in vergelijking met Dirk (Skybird) weinig van afweet, staan er toch twee TROS-jinglepakketten in mijn Jingle Top 10 Allertijden, te weten The Winning Score en Radio Express, beiden van TM. Voor de Nederlandse radio zijn dit legendarische pakketten en als je ze niet kent dan raad ik je aan om z.s.m. de CD “Tros Radio – TM Jingles 1979 – 1981†van het Genootschap Radiojingles en Tunes aan te schaffen. Een kleine omissie in het CD-boekje is de vermelding dat een aantal jingles uit Radio Express origineel uit een ander, eerder uitgebracht TM pakket komen, namelijk I Love You uit 1978. Deze…
-
- 17 antwoorden
- 6,6k weergaven
-
-
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 16 antwoorden
- 2,8k weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 15 antwoorden
- 4,5k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 15 antwoorden
- 2,4k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 15 antwoorden
- 6k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 15 antwoorden
- 3,4k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 15 antwoorden
- 3,2k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 15 antwoorden
- 2,3k weergaven
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 14 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
Deze jingle van Will Luikinga is een Veronica klassieker, hoewel ik hem niet zo vaak in deze lange versie heb gehoord. Daarna hoor je een re-sing , voor de promotie van de drive inn shows van Veronica. http://snd.sc/15feXUy SFx
-
- 14 antwoorden
- 2,6k weergaven
-
-
-