Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.535 discussies in dit forum
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 17 antwoorden
- 1,8k weergaven
- 3 followers
-
-
-
Hierbij een afbeelding van een Peel-Off Stickers transfer uit de jaren 1960 -1964 Afbeelding van het eerste Zendschip van Radio Veronica Voordat de naam werd veranderd naar Veronica bij ingebruik name was de naam van dit schip Borkum Riff De sticker is nog compleet met schutblad, De foto is gemaakt met tegenlicht om de afbeelding duidelijk te maken. ongeveer 12 cm hoog en 10 cm breed Zie ook de oude telefoonnummers op de tweede foto.
-
- 4 antwoorden
- 3,5k weergaven
-
-
-
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 8 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
-
Story Of…Mersey & British Beat nr.26 The Story Of…Mersey & British Beat nr.26 met Willy Kramer, is i.v.m. de Top 100 van 1965 van Ronny Harnie, verplaatst naar zondagavond 22 december van 19.00 uur tot 20.00 uur. Herhaling op woensdagavond.​ Lees verder ... http://www.norderney192.nl/EE/index.php/site/norderney_nieuws/story-of...mersey-british-beat-nr.26
-
Opnames van de radiouitzending gedurende de stranding, is daar ergens nog iets van bewaard gebleven. Het enige wat ik er van ken, is de onderbreking van ruud doets. heeft iemand deze opname liggen in mp3 alvast bedankt mvg Ruud
-
-
-
-
Help, sinds 1 juli kan ik de stream van 192 radio niet meer via mijn telefoon en via de app op TV ontvangen. Alleen nog via de PC. Waarschijnlijk komt dit, omdat Radio Veronica sinds die dag de stream van 192 radio niet meer doorgeeft. Kan iemand mij vertellen, wat hier aan te doen is? De stream van ABTT werkt wel nog (Hij zou verdwijnen, dacht ik). Misschien een mogelijkheid om de stream van 192-radio (tijdelijk) via ABTT door te geven?
-
- 10 antwoorden
- 2,6k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
Ik kan sinds 14:45 radio 192 niet meer ontvangen. Zat lekker naar de top 40 te luisteren, toen ineens de zaak afgebroken werd. Probeer ik op luisteren te drukken, dan gebeurt er niets. Wel jammer, want ik had ook wel graag even naar de tipparade willen luisteren. Het is altijd leuk om die oude vergeten plaatjes te (her)ontdekken. Iemand hetzelfde probleem? Nog een andere vraag: zijn de tiplijstjes vanaf 19 juni 1965 tot en met 8 juli 1967 ook ergens te vinden? Ik heb ze vanaf 15 juli 1967 op een stuk of wat a-viertjes.
-
- 18 antwoorden
- 2,6k weergaven
- 1 follower
-
-
-
Even lekker naar de Nationale Zaterdagmiddaggebeurtenis luisteren en de stream doet het niet. Hopelijk werkt het snel weer.
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 7 antwoorden
- 652 weergaven
-
-
-