Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.535 discussies in dit forum
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 10 antwoorden
- 2,9k weergaven
- 2 followers
-
-
-
-
-
Volgens de beschrijving van Douwe Dijkstra; Caroline-19690302-RevivalHourOnRadioAndorra 227-Jingles RadioEssex-222-19660804-JohnTower-FortKnock RadioScotland-19670812-FromTheComet242 CarolineSouth-19690814-AboutClosingBigL Caroline-BigL-Jingles&Commercials Caroline-19670000-Commercial-TommyVance-DavidMcWilliams https://pixeldra.in/u/ggjbbl Kan iemand uitzoeken of dit klopt en waar de knipjes zitten?
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 18 antwoorden
- 2,5k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 5 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Hallo, wat ik me al een hele tijd afvraag, waar zijn de zenders die toen aan boord van de Nordeney stonden, wat ik heb begrepen is dat ze in beslag genomen zijn, zijn ze toen vernietigd, of staan ze nog ergens ? Groetjes, Richard de Heus
-
- 29 antwoorden
- 4,9k weergaven
-
-
Beste lezers, Wie weet er het exacte zendvermogen van de zenders op de Norderney. Ikzelf weet niet beter of 192 was 10kw en 538 was 15kw. maar klopt dit wel of niet ? Bedankt alvast voor jullie reacties
-
- 21 antwoorden
- 6,2k weergaven
-
-
-
Zendschip locaties op de webcam! Eigenlijk dekt de vlag de lading niet geheel, maar vooruit, om het in deze rubriek te plaatsen is een beetje gesjoemel toegestaan. Ik ben al jaren een gluurder, niet dat ik hier in Schildmeer aan Zee s avonds in het donker op de loer lig naar prompte 87jarige blondines maar ik ben een webcam gluurder. En niet zo maar webcams, ik ga voor twee belangrijke aspecten. Allereerst moet het een kwalitatief zeer goede cam zijn of een beetje compromis omdat de locatie uniek is. Ten tweede moet het een locatie aan de Noordzee zijn die in de nabijheid van een ex zeezender tussen 1985 en 1990 ligt, dit om de sfeer te pakken. …
-
- 10 antwoorden
- 1,9k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 38 antwoorden
- 2,2k weergaven
-